رحمت الله نبیل هدف حمله انتحاری کابل بوده است
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۵۴    ۱۳۹۵/۶/۱۶ کد خبر: 120753 منبع: پرینت

بخاطر رحمت الله نبیل صدها تن از هموطنان به خاک و خون کشیده شد.

یک منبع امنیتی به 8 صبح گفت: حمله‌کنندگان قصد یورش‌ بردن به دفتر رحمت‌الله نبیل، رییس پیشین امنیت ملی را داشتند و حمله‌ دیشب، به قصد ورود به دفتر نبیل صورت گرفته است.

این منبع می‌گوید در روزِ حمله نیز طالبان در تماس با آقای نبیل، او را هشدار داده بودند.

این منبع از وجود اطلاعاتی درباره‌ حمله بر جان رحمت‌الله نبیل خبر داد و گفت: منابع امنیتی نیز در جریان طرح این حمله قرار داده شده بودند.

همچنین به‌ گفته این منبع، موتر حامل مواد انفجاری، قبل از رسیدن به درب دفتر نبیل، در اثر برخورد با یک مانع منفجر شده است.

در همین حال اطلاعاتی وجود دارد که «ریاست‌جمهوری 3 ماه پیش، شمار محافظان نبیل را تا 40 درصد کاهش داده است و شماری دیگر از مقام‌های امنیتی پیشین نیز حمایت‌های امنیتی را از جانب حکومت کاملا از دست داده‌اند.»

کد(10)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   وزير داخله مقصر است يا نبيل ؟

>>>   از روزیکه معصوم استانکزی را اشرف غنی احمدزی با تطمع و ترزیق ذهنیت فکری اعضای پارالمان بحیث ریس امنیت ملی مقرر کرده است ترورستان طالبان جسورتر و قویتر شده اند وکانون هردری را میکوبند چنانچه روز پیشتر در اداره امور و وزارت دفاع را کوبیدن و شب گذشته دروازه دفتر پاملرن را و چند روز قبل دانشگاه امریکایی را در جوار سرک دارالامان اما از ریس امنیت ملی وقوماندان پولیس کابل وامر جنایی ان وریس امنیت کابل و ریاست کشف پولیس وزارت داخله و کشف وزارت دفاع کسی پرسان نمیکند که چرا چنین حملات پی در پی در شهر کابل انم در نزدیک دروازه ارگ از طرف ترورستان طالبان انجام میشود و مسولین امنیتی با وصف ده ها ملیون افغانی مصارف روزان شان برای جلوگیری از چنین کاری باز هم ترورستان موفق به عمل ترورستی شان گردیده اند این درست است که پلان ان در پاکستان طرح ریزی گردیده و در انجام ان هم دست مستقیم پاکستان دخیل است اما وظیفه شما در قبال وظیف تان چیست خوردن و خوابیدن و موتر ضد مرمی سوار شدن وتقبیع کردن عمل جنایتکاران ترورستان طالبان اله دست پاکستان پس از عمل خاینانه شان ایا همین وظیفه شما است .

>>>   عاملان اصلی جنایات فغلی در افغانستان کشور های هستند که نیروی نطامی و دستگاه های استخباراتی دارند و بنام طالب و داعش انفجار ها براه میاندازند و مردم افغانستان را بخاک وخون میکشانند نا نام گروه های تروریستی را که خود شان بوجود آورده اند بررگنمایی کنند و جهانیان رابقریبند که در افغانستان تروریست است و به همین خاطر نیرو های ما در این کشور باید حضور دوامدار داشته باشند.

>>>   شهر كابل هموار شود ولى چون تبار قومندان امينه كابل از تبار ارگ است ، استعفاى در كار نخواهد بود!

>>>   أتمر، فاروق وردك، غني، زاخيلوال چطور راضي به از بين بردن كامل برادران شان مي باشند.

>>>   همه اش از یک جنس استند. میخواهند وی را " بابا" بسازند. یکی شخص بی کفایت و بیکاره بود.

>>>   دروغ است برادر اين سخن ها را اطاق ترور و اختناق به خورد مردم ميدهد تا حساسيت ها را فروكش نمايند و بدين ترتيب امادگي ترور ديگران را بگيرند
هدف حمله انتهاري كشتار كادر هاي تاجيك بود بس

>>>   نامه سرگشاده عنوانی دستگاه های امنیتی !
اگر میخواهید امنیت کابل بهبود یابد و تا اندازه زیاد از یورش های دهشت افگنانه جلوگیری شود، گاه گاهی بصورت ناگهانی خانه و مهمانخانه های کرزی را زیر توجه قرار داده و تلاشی نمایید.

>>>   رحمت الله نبيل ماهي خود را صيد ميكند.
گويند رحمت الله نبيل هدف اصلي حمله تروريستي ديشب بوده است. اما سوْال اينجاست كه چي اسناد و شواهد وجود دارد كه واقعاً نبيل را هدف قرار داده است. تنها دليل كه فعلاً مطرح شده كه گويا در همان نزديكي يكي از دفترهاي اقاي نبيل بوده است.
اين موضوع نميتوانيد دليل باشد، اول اينكه تروريستان هرگاه پلان طرح كند كه يك فرد را هدف قرار دهد أطراف اش فير نمي كند بلكه به تقدير اش ميزند. طوريكه ما تاكنون شاهد بوديم ترور احمدشاه مسعود، استاد رباني، جنرال داوود، جان محمد خان و ... از جمله موارد بود كه تروريستان انرا به عنوان هدف تعيين و اجرا كردند.
با توجه به موانع امنيتي كه در شهر كابل وجود دارد رسيدن تروريستان تا قلب كابل هم كار ساده نيست. براي رسيدن تروريستان به هدف يا مزدور از داخل استخدام شود يا هم طرح بسيار پيچيده و گيج كننده در مقابل نيروهاي امنيتي ريخت. در هر دو صورت اشتباه كردن هدف خيلي خيلي دور از تصور است.
در ضمن فرض كنيم هدف دفتر اقاي نبيل بود و تروريستان اشتباه كرد. اين سوْال مطرح ميگردد چرا تروريستان بجاي دفتر ايشان خانه اش را هدف قرار نداده در حاليكه ان ساعت شب بطور يقين نه نبيل در دفتر است و نه هم دست اورد براي تروريستان تلقي ميگردد.
بِنَا با توجه به تجربيات و ماهيت اعمال تروريستي و بررسي ان بدون شك أهداف اساسي تروريستان تضعيف دولت نزد مردم و إيجاد وحشت است.
ترور افراد در شرايط امنيتي مثل افغانستان خيلي ساده تَر از اتفاقات كه ما در شاه شهيد، دهمزنگ و شهر نو شاهد ان بوديم.

>>>   اين خيانت را طالبان وترورستان هرگز نخواهد كرد كه اقاي نبيل را مورد حمله ويا ترور قرار دهد

>>>   مقامات حریف کشی میکنند تلفات وضایعات را مردم عادی متحمل میشوند . طالبان هم بخاطر یک شپش پوستین را اتش میزنند .ما ملت بیجاره گرد خاک پای اسپ های بزکشی میشوییم . یک راه وجود دارد .پشت کردن ملت بادولت وتعیین مسیر صلح امیز ومدنی وبازنگرنی به انتخاب دوست ودشمن در تمام سطوح. م.ا.کابل

>>>   هموطنان قند!
اګر میخواهید دوست تان را بشناسید از دشمنتان بپرسید که در راس کی دشمن تان است!
زنده باد حزب خلق این ګهواره انسانان صادق

>>>   خی از وزارت دفاع چه بود هدف وقتی به هدف رسیدن خواستن شبیه سازی کنند بخاطر اغوای افکار عامه همه شان یک هدف را دنبال میکنند چه مخالف چه موافق و آن هدف یعنی پشتونوالی فقط دیگرانند که قربانی می دهند

>>>   حمله ساعت یازده بجه شب رخ داد در این وقت نبیل در دفترش نبود.

>>>   طالب سابق ها طلب كننده معنى داشت حالا طالب قاتل دزد رهزن بيغيرت عاق پدر ومادر مفعول زيردار گريختگى جاسوس مفت خور حلوا خور خاين مزدور بيگانه معنى ميدهد٠
م ى

>>>   ریاست امنیت ناملی قومی است ملی نیست هفتاد فیصد از یک ولایت وقوم است


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است