اسقف انگلیسی یک همجنسگرا است
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۵۵    ۱۳۹۵/۶/۱۴ کد خبر: 120615 منبع: پرینت

اسقف انگلیسی: همجنسگرا هستم

«نیکولاس چمبرلین» اسقف « «گرانتهام» انگلیس خبر داد که مدت‌ها است همجنسگرا بوده و با یک مرد رابطه دارد.

اخیرا کشیش‌های بسیاری در انگلیس با همجنس‌های خود ازدواج کرده‌اند و این درحالی است که کلیسای انگلیس میلیون‌ها حامی در سراسر جهان دارد.

اسقف گرانتهام انگلیس در گفتگو با یک روزنامه انگلیسی گفت که همجنس‌گرا است و اسقف اعظم انگلیس نیز پیش از انتصاب وی، از این مساله آگاه بوده است.

این اسقف اولین اسقف در کلیساهای انگلیس است که در گفتگو با روزنامه گاردین اعلام کرد همجنس‌گرا است و این مساله احتمالا آشوبی در کلیسای انگلیس بوجود خواهد آورد.

چمبرلین دلیل اقدام خود و اعلام به همجنسگرا بودن را قصد یکی از نشریات روز یکشنبه انگلیس برای برملا کردن رابطه جنسی وی، عنوان کرد.

وی در گفتگوی اختصاصی با گاردین ادامه داد، همه از همجنسگرا بودن وی خبر داشتند و تمام کسانی که سال گذشته وی را به سمت اسقفی گرانتهام برگزیدند از این مساله آگاه بودند.

این درحالی است که «جاستین ولبی» اسقف اعظم «کنتربری» هم از این مساله آگاه و تاکید کرد کاملا از رابطه طولانی مدت نیکولاس چمبرلین باخبر بوده اما انتخاب و انتصاب وی به سمت اسقف گرانتهام به دلیل مهارت‌هایش انجام گرفت و وی در چارچوب یک اسقف زندگی می‌کند و رابطه جنسی او کاملا بی‌ربط از این سمت است.

گاردین در ادامه نوشت اخیرا کشیش‌های بسیاری در انگلیس با همجنس‌های خود ازدواج کرده‌اند و این درحالی است که کلیسای انگلیس میلیون‌ها حامی در سراسر جهان دارد.

کد(6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است