عبدالله حق خواهی برای خود و به نام مردم می کند
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۲۱    ۱۳۹۵/۶/۱۳ کد خبر: 120571 منبع: پرینت

گفته می شود اظهارات داکتر عبدالله، اختلافات میان وی و اشرف غنی را دامن زده است. گفته می شود این اظهارات پایه قدرت طلبی دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رساني افغانستان(afghanpaper)، احمدشاه رمضان عضو مجلس نمایندگان، گفت: دوسال از آغاز حکومت گذشته است و داکتر عبدالله تابحال سکوت کرده و اعتراضی نسبت به اشرف غنی نکرده است. امتیازات حکومت را به طور کامل می گرفته است و به عنوان رییس اجرایی به همه جا می رفته است، حالا که زمان رییس اجرایی بودن وی به اتمام رسیده است شروع به اعتراض کرده است. وگرنه داکترعبدالله هم به هیچ وجه به فکر مردم نیست.

رمضان ادامه داد: قندوز دوبار در حالت سقوط قرار گرفت و طالبان آنجا را کاملاً تصرف کردند. چرا عبدالله در آنجا صدای خود را بلند نکرد؟ چرا نگفت که مردم قندوز در خاک و خون می غلطند و آواره شده اند؟ امروز که از تقسیم قدرت سهم کمتری به وی رسیده است اعتراض می کند و حق خواهی برای خود و به نام مردم می کند.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   راست است.
ع

>>>   نزد عبدالله افغانستان یعنی عطا؛ بسم ؛الله قانونی ؛چوکی ؛امتیاز؛ مصطفی مستور؛ کو91
ر

>>>   دوپاچابیک اقلیم نمیگنجد .اشرف غنی یک رای بیشترداشته باشد ریس جمهوراست .تفنگسالارکناربرود !
وطندار

>>>   عبدالله دزد در ترتیب دادن "فرمان اعزاز" یک دزد و قطاع الطریق بنام بچه سقو مصروف بود،بان که فرصت پیدا کنه!!!

>>>   آنچه شمالی را با هزار رشته با کندهار پیوند می دهد، عدالت و انصاف است.
این هموطن کندهاری در مورد خاکسپاری امیر حبیب الله کلکانی اظهار نظر می کند. استدلالهایش از هرگونه غش سیاسی وقومی خالیست. او می گوید:
1- او را خدا عزت داده است که عزت و ذلت از طرف اوست. ملیونها نفر جنازه کسی را پس از هفتاد سال (گاهی صد سال می گوید) بخوانند این عزتی ست که خدا داده است.
2- می گوید که در مورد حبیب الله کلکانی از بزرگان و موی سفیدان و علما شنیده است و بر مبنای این شنیدگی ها حبیب الله کلکانی مسلمان بود، دلاور بود، با سه صد نفر کابل را گرفت، بسیار دلاور بود، مجاهد بود...
3- کسانی که علیه او تبلیغات می کنند پاکستانی استند و دشمن استند.
حرفهای این عزیز بر همین سه محور است و اما آنچه ورای سخنان او وجود دارد بسی تیره تر و پرمعنی تر از حرفهایست که او می گوید. از جمله این که: مردم عام کندهار نسبت به حبیب الله کلکانی تعصب و بدبینی قومی نداشته اند. او را دلاور، مسلمان و مجاهد می دانستند... او از بزرگان، موی سفیدان و علمای خود این چنین شنیده است.
سبحان الله! وقتی خدا بخواهد شاهدی از همه طرف می آید. بازهم باید به حرف همین وطن و فرمایش قرآن تکیه کرد که: و تعز من تشاء و تزل من تشاء بیدک الخیر و هو علی کل شیءِ قدیر.

>>>   نقشه ای اشرف غنی برای حذف جنرال دوستم توسط تاجیکان. اشرف غنی از مدتها پیش نقشه میکشید تا جنرال عبدالرشید دوستم را حذف کند، زیرا هدف از معاون اول انتخاب کردن دوستم نا آرامی شمال افغانستان و متزلزل کردن پایگاه مردمی عطا محمد نور بود ،اما جنرال عبدالرشید دوستم نتوانست خواسته های نا مشروع اشرف غنی و حامد کرزی را بر آورده سازد، بنابراین نقشه ی حذف جنرال عبدالرشید دوستم روی میز اشرف غنی و تیم او قرار گرفت. هدف از انتخاب جنرال عبدالرشید دوستم بعنوان معاون اول این نبود که در قندهار، هلمند و پکتیکا حکمرانی کند، بلکه هدف از انتخاب او ناامن سازی مزار شریف بود که در این ماموریت ناکام شد. به همین دلیل از چندی پیش نقشه حذف جنرال عبدالرشید دوستم در دستور کار اشرف غنی زی بود


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است