چرا رییس جمهور فرمان خاکسپاری صادر نکرد؟
پیامد و واکنش مردم در برابر عدم صدور فرمان رییس جمهور و بازی سیاسی عبدالله چه خواهد بود، در روز های نزدیک روشن خواهد شد 
تاریخ انتشار:   ۱۸:۵۸    ۱۳۹۵/۶/۱۱ کد خبر: 120537 منبع: پرینت

بیش از چند ماه است که گفتمان اعزاز و خاکسپاری شاه حبیب الله کلکانی و یارانش با اقشار و گروه های مختلف سیاسی و اجتماعی در تحت رهبری یک تعداد جوانان عدالت خواه جریان دارد.

طرفداران جنبش خاکسپاری حبیب الله کلکانی نه تنها روی حمایت میلیونی مردم حساب نموده اند، بلکه چشم امید حمایت از رهبران سیاسی و حکومت وحدت ملی بویژه حمایت صادقانه داکتر عبدالله و فرمان رسمی خاکسپاری توسط رییس جمهور غنی نیز دوخته بودند. اینک آخرین مهلت مراسم اعزاز و خاکسپاری یازدهم سنبله فرا رسیده است ولی خبری از فرمان رییس جمهور نیست.

داکتر عبدالله به اصطلاح فرمانروای کاخ سپیدار فرمان اعزاز و خاکسپاری حبیب الله کلکانی را ظاهرا صادر نموده است. این در حالی است که او فاقد صلاحیت در حکومت است. بسیاری ها فکر می کنند بدین ترتیب داکتر عبدالله طرفداران خاکسپاری کلکانی را پشت نخود سیاه فرستاده است بی آنکه برای تحقق یک داعیه تاریخی صادقانه و قاطعانه در کنار مردم ایستاده باشد.

در مورد اینکه پیامد و واکنش مردم در برابر عدم صدور فرمان رییس جمهور و بازی سیاسی عبدالله چه خواهد بود، در روز های نزدیک روشن خواهد شد.
اما از همان آغاز جنبش خاکسپاری امیر حبیب الله کلکانی باور داشتم که سر نوشت این جنبش را نباید به فرمان رسمی غنی و حمایت عبدالله وابسته ساخت.
هرگز چشم امید به صدور فرمان خاکسپاری از جانب غنی را به دو دلیل نباید داشت:
۱) غنی نه تنها نمادی از پشتونیزم نژاد پرست است، بلکه او رهرو و پیرو نادر خان و جعل تاریخ است. صدور فرمان اعزاز و خاکسپاری شاه حبیب الله کلکانی بمعنای انتحار سیاسی برای او و مکتب پشتونیزم است.
۲) این فرمان را می توان در یک صورت از رییس جمهور بدست آورد که توازن قدرت در حکومت وحدت ملی به نفع تاجیکان باشد. افزون بر آن مثل برادران هزاره باید تاجیکان یک جنبش میلیونی آگاه، رسالتمند و حق طلب را تشکیل بدهند و از گریبان فاشیزم ارگ بگیرند.

پس چه باید کرد؟
طرفداران جنبش اعزاز و خاکسپاری امیر حبیب الله کلکانی با فر مان و یا بی فرمان با اتکاء به نیروی مردمی و با برنامه منظم و منسجم و با شکوه و روحیه بلند مراسم را انجام بدهند و در واقع تاریخ جعلی افغانستان را برای همیش دفن کنند.

هارون امیرزاده


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   اشرف غنی درجای امضا نمیکند که نامش در تاریخ سیاه شود مثلا قرارداد استراتزیک را هم امضا نکرد به اتمر واگذار کرد حالا هم امضا رابه عبدالله واگذارکرد

>>>   نامش رابد نمیسازد، در غیر آن مجبور میشد برای حبیب استالفی ورئیس حدایداد هم صادر کند

>>>   خاک سپاری و اعزاز امیر حبیب الله کلکانی، اصلاح و تصحیح تحریف و دروغ تاریخ سرکاری و رسمی افغانستان است. این خاکسپاری هیچ چیزی را خدشه دار نمی کند؛ نه وحدت ملی را، نه عدالت را و نه امنیت و ثبات را. و بر عکس، این خاکسپاری، بروی بی عدالتی و بی انصافی، بروی غدر و نفاق ملی، بروی آن همه بیداد، غارتگری و کُشتاری که در جغرافیای مشخصی، سال ها ادامه یافت، خاک می پاشد.

>>>   نگذارید نیروهای ملیشه ازبک از سرزمین شاهان خراسان زمین عبور و مرور نمایند و ضمن آن قاتل ملعون امروز نباید جان بسلامت برد
پروان آزادگان بعد از آنکه مجددی این چوچه انگریز صابری که برای خر رتبه جنرالی اعطا نمود فریادم برای محار خر جنرال دوستم آغاز یافت و تا امروز ادامه دارد اما بزرگان آن زمان خصوصاً مارشال با دسایس و پنهان کاری که داشت قهرمان ملی کشور را از محار خر جنرال وا داشت و من هر از گاهی شاهد زنده حملات خونین و نا مردانه این ملحد بی خدا و بی وطن اجیر سلاطین دشمن ملت خراسان زمینم بودم و در آینده نیز اگر بصورت جدی پیگیری و جلو گیری نشود، خطرناکتر از امروز عمل خواهد کرد.

>>>   دوستم رهبر اوزبک ها از ...های قرن ۲۱ است.. وسر تمام این جنبشی ها ی گلم جم نباید عتماد کرد . دوستم بر تاجیکان این سرزمین توحین کرده باید تاوان سنگین پسبد هد

>>>   بلاخره پلان دو سال پيش ريس جمهور كوچي كه به خاطر نگهداري افراد گوسنفدي اين كشور ...رمه نگهداري كرده بود نتيجه داده و از ...رمه خويش در موقع بسيار اساس كار گرفت
هميشه وقتي كه يك احمدزي اي در راس قدرت بوده افغانستان تباه ر دچار جنگ هاي داخلي و قومي گرديده چون اين قوم در بين قبيله بسيار تنگ نظر و كوتاه بين هستند و همچنان داراي مفكوره برتري جويي و خود خواهي اند

>>>   اقای امیر زاده کسانیکه که به زبان دری(تاجیکی) سخن میگوید حتمی نیست که تاجک باشد ممکن مادرش دری زبان وپدرش پشتون، اوزبیک، پشه ای، نوریستانی، ایماق، ترکمن و بلوچ باشد. همین پدیده سبب آن شده که فکر شود که گویا همه تاجک میباشند اگر چنین میبود چرا چند صد سال قدرت دولتی در دست ترکتباران و پشتونها است. کجا است این اکثریت تاجکان؟ بجز حکومت ۹ ماهه حبیب الله کلکانی و کنترول ۱۰ فیصد خاک افعانستان توسط برهان الدین ربانی. زبان دری وسیله افهام وتفهیم است بین میلت های افعانستان ونه مشخصه ومصداق اگثریت. تاریخ مطالعه کنید کجا است حکومت های تاجیکان؟

>>>   پیروزی مردم با شهامت پارسی زبان خجسته باد. تپه شهر آرا به دست مردم است و ملیشه های پان ترکیست و نوکر اوغان ملت و ای اس ای فرار کردند. زمستان گذشت و روی سیاهی به دوستم کله خام ماند. اکنون باید تاجیک های خوش باور که از دوستم دفاع میکردند این دشمن فرهنگ پارسی را شناخته باشند

>>>   دولت مردم تاجیک رادراعزاز وخاک سپاری شاه افغانستان که مربوط تبار تاجیک بود تنها گذاشت حتی یک واسطه جنازه بر هم گمک نکرد تا قبیله خفه نشود و کاملا بیتفاوت وباتمسخر برخورد نمود حال اگر تاجیک غیرت داشته باشد در هیچ مرده اوغان دولتی اشتراک نکند این حرفم متوجه قبیله گران فاشیست دولتی است

>>>   هارون نواسه کلکانی غنی چرا فرمان صادر میکرد. چون کسانیکه این کار را انجام میدهد انها نیز در مکتب کلکانی درس خوانده اند بدون چور چپاول دزدی غارت دیګر چیزی در کله ندارند اګر میخواستند استخوانهای فرسوده کلکانی را بیرون کنند باید در کلکان برایش یک لنګر خانه دزدان تیار میکرد تا چند نفر اوباش و قمار باز در همان جا ارام میبود. و در دور قبرش قمار میزد

>>>   مانده نباشی جوان، دستت را به رسم رفاقت می فشارم. با تمام موانع و مشکلات خسته نشدی، ادامه دادی و امروز به خواستت رسیدی. میدانم در این راه خیلی حرفها شنیدی، حتا از من و صدها جوان و ناجوان دیگر؛ اما پیش رفتی تلاش کردی و بالاخره نتیجه گرفتی. من به حبیب الله و خوب و بدش کاری ندارم اما به آنچه تو تا امروز انجام دادی حرمت می گذارم. داشتن آرامگاه آبرومند حق شاه عیار بود، من بسیار خوشحالم که این خواست از ابتدا از جانب جوانان مطرح شد. شاید پس از این خیلی ها قهرمان و موج سوار شوند، اما برای من تو و همباورانت در کمیسیون قهرمان هستید. این کار نشان داد که جوانان نیز می توانند در این سرزمین سنت زده و پدرسالار کاری کنند. زنده باد معترف!

>>>   تاحیکان کمی بخود بیایید بخود ارزش دهید فاشیزم درمقابل تان عاجز امد وازمعاش خوران غیر قبیله در مقابل تان استفاده میکنند بیدار باشید خواب بس است خوش باوری بس است

>>>   همین مانده بود که تاجیکها هم سرکها را بند کنند بروید دنبال کار وغریبیتان ووقت و روز مردم را تباه نسازید مردم بی عقل کار ندارند هر وقت جنجال راه می اندازند.

>>>   هدف شما تاجیک ها از هرج ومرج چیست؟ نکنه میخواهید باز دکان های مردم را چور کنید.شما تاجیک ها شورش رادر اوردید .برای یک کار بیهوده مردم را سرگردان میکنید

>>>   دوستان سنگر دار، آرشان کمان به دست
همتبارانیکه امروز در کابل باستان، جایگاه کابل شاهان، فرزند اصیل خراسانی ، شاه پارسی تبار دیگری را با زور مردم به خاک سپردید!
همه تانرا از دور به آغوش میکشیم، دین تانرا ادا کردید، همه عمر سرفراز باشین

>>>   من نمیدانم ما مردم اینهمه بر طبل نژاد وقوم میکوبیم این در حالی است که اصلا نژاد وقوم خالصی در دنیا وجود ندارد.بخصوص کشورهایی مثل افغانستان و ایران که مورد هجوم اسکندر ومغولان واعراب قرار گرفته بخصوص حمله مغول که طبق برسی های ژنتیکی که در موسسات بین المللی گرفته شده از هر 200نفریکی مستقیم فرزند یا نواسه چنگیزمیباشد و از هر20نفر یکی ژن مغول را دارد و8درصد مردم اسیا بخصوص افغانستان و ایران بطور مستقیم از نژاد چنگیز هستند و 350 میلیون از جمعیت دنیا را نژاد مغول در بر میگیرد الخصوص افغانستان که در زمان حمله مغول جایی نماند که مورد تهاجم مغول ها در امان بماند پس بیخود نژاد وقوم را مطرح نکنید نود ونه درصد مردم افغانستان بخصوص هزاره ها وتاجیک ها از مغول تاثیر گرفته اند.

>>>   حالا که حبیب الله کلکانی نبش قبر شده بهتر است یک ازمایش DNAبگیرند ایا ا ژن مغول ندارد ؟چون میگوید از هر 200 نفر یک نفر مستقیم فرزند ویا نواسه چنگیز میباشد وهر 20نفر یکی ژن مغول دارد باید از تاجیکها وهزاره آزمایشDNAبگیرند چون اینها بیشتر مورد تعرض مغول قرار گرفتند

>>>   امیرزاده صاحب !
شمااین گروه راجنبش نامگذاشته ایدشایدنفع تان دخیل بوده است .جنبش بجای عقبگردی باید پیشروی میداشت درحالیکه هزاران مطالب و هداف زنده و حیاتی ملت بجامانده این جنبش بنام تاریخ واقعی حبیب الله کلکانی که بدون شک مانند دزدان کنونی یک دزد ضد پیشرفت و ترقی امانی قدعلم کرده زمینه رابرای خارجیان مساعد ساخت پیش قراول جنبش تان قرارداده اید گویااین جنبش ادامه افکارعقبگردسقوی و فرزندان سقوی انددرگان نخست مقبره اوزبیک ها راغصب کرده مظالم ملتگرایی راپایه گذاری نموده مانند روزهای دهه هفتادکابل نان و نوایی توقع دارد .شاید چندنفرانگشت شماراوزبیک ازمقبره اجدادخوددفاع میکردیعنی ماسقوی نداریم شماجسد تانرادرجمع سفوی دفن کنید !
اگرجنبش شمابه هدف تصاحب مال و جان مردم کمرهمت بسته باشند مالکین جان و مال هم دست و پای همچو شمایان رادارد.پس اشتباه فاحش تانرااصلاح میکنید یا لشکر یله جاری شما مانند سربه راهان قدیم درره مال و جان مردم روانه جهنم خواهند شد چون ظلم تحمیل سقاو را نه تنهااوزبیک و ترکمن بلکه مردم افغانستان نیز دشمن غازی امان الله خان راقبول ندارد ازهمین اکنون دراقلیت مردم برضد مردم تان قراردارید.
وطندار

>>>   شكاف‌‌هاى قومى در افغانستان بيشتر از پيش، عميق و هويدا شده است. علت اين برمى‌‌گردد به تعصب قومى ديوانه‌‌وار يك عده كه همه چيز را در كشور مربوط يك قوم مى‌‌بينند و مى‌‌دانند.
سرود ملى قومى، نمادهاى قانون اساسى قومى، باباى ملت قومى، رئيس جمهور قومى، وزارت‌‌خانه‌‌هاى مهم و كليدى قومى و خلاصه هرچه در افغانستان كه بايد ملى باشد، قومى شده است. تدفين دوباره داوود خان و ارفاق و برادرى در حق طالبان تشنه‌‌به‌‌خون، سبوتاژ شناسنامه‌‌ها، تقلب در انتخابات و غيره عامل اصلى تحريكات گسترده و مخرب احساسات قومى در كشور است. وضعيت به حدى رسانيده شده است كه معاون رئيس جمهور در يك تپه نيرو بالا مى‌‌كند كه اين تپه از قوم من است.

>>>   هارون امیرزاده!!
در کشورما وطنفروشان، و مردارخوران متعصب وجود دارند به شما بچه خوانده حبیبا لله کلکانی ضرورت نیست که از غرب بروی مردم "پنجال" میاندازی!!! بهر حال طنزی را تحت عنوان:
"کاریکاتور روز: تابوت های کلکانی ها همچنان بر دوش ها"
در همین شماره ببین ... ات یخ میکند!!!!!

>>>   چه فرق میکند که پیکر شاه حبیب الله در این تپه دفن گردد و ان تپه هردو در شهر کابل پایتخت است فاشیزم میکوشد تا با چنین نفاق افگنی بین این دو قوم نزاع وپرخاش ایجاد کنند تا خاکسپاری پیکر شاه حبیب الله کلکانی ویارانش که توسط دستور ناد غدار بدست تفنگداران نادر بشهادت رسیده بودند ب تعویق افتد ویا بکلی صورت نگیرد پس بهتر است بخاطر شکست پلان شوم فاشیزم داخل ارگ هردو قوم از مسلحت وگذشت کار بگیرند و پیکر ان شاه فقید را در تپه دیگری همجوار تپیه شهررارا خاکسپاری کنند .

>>>   از امیر حبیب الله کلکانی یک فرزند از زن خان سلطنتی مانده است که در بین فاشیستان گم است

>>>   عاقبت گرگ زاده گرگ شود , گرچه با آدمی زاد بزرگ شود.....
دوستم یک پان ترک بی همه چیز و نمک بحرام است. اقلیت ازبیک همیشه در دشمنی با فارسی زبانان بوده و مورد بهره برداری از سوی افاغنه قرار گرفته ومیشوند.......

>>>   آيا جنرال ...فكر نكرده بود كه مانع شدن ام كابل را با موتر ميتوانم ترك كنم روان جوزجان شوم
يا اينكه پس از مانع شدن به فكر اين شد و گفت استفاده شدم و اشتباه كردم
اشتباه كه جبران پذير نيست و در همين شاهراهي كابل مزار ...ميشوي
نگذاريد كه دوستم ديگر با موتر به به جوزجان برود

>>>   دو تا جنرال دوستم دگه ميداشتيم ساعت ما تير بود، از صبح تا شام فقط ميخنديديم. همين يكي را هم كه داريم نصف روز ميخندم.
والله ادم بدي نيست به دنيا ارزش دارد ساده پياده است

>>>   از روی تعصب نمی گویم، واقعیت این کشور قومی است. تاجیکان در یازده هم شهریور/سنبله چونان آب صد پاره که به هم یکجا شوند توانستند یک رسالت تاریخی و ظاهرن ناممکن را به ثمر برسانند. توطیه ها خیلی بزرگ بود و هست ولی اتحاد یازدهم سنبله نشان داد که اگر متحد باشیم خوار نمی شویم. حالا هم دیر نشده است پیشنهاد من و باور من این است که گفتگوی های درون تاجیکی و یک پارچگی این قوم از مقدمات عدالت برای همه گان است. چون با تمام اختلافاتی که متاسفانه دامنگیر ماست هنوز پتانسیل ایجاد بلانس قدرت را ما داریم.

>>>   در رخداد های سیاسی "فغانستان" بیشترینه کوشیده ام تا برخورد های نژادی و سمتی نداشته باشم.
با خود عهد نموده ام تا دقیقه ی نود در باره حرف و حدیث های سیاسی چیزی ننویسم و از گروه و نهضتِ پیشتی بانی نکنم ، مگر در صورت پامال شدن وبرای احقاق حق.
اینکه امیر شهید چگونه فردِ بود و چه کارهای را کرد، تاریخ گواه آن است اما نه آن تاریخ دروغین درباری فاشیزم.
سال ها حقیقت را در دخمه گاه ها دفن کردند اما نسلِ عیار و خامه به دست می آیند و امیر خود را دوباره با اعزاز دفن می کنند.
هدف ما نبش قبر و مقبره سازی نیست ، هدف ما کتمان حقیقت ست که دهه هاست بر ما حمکروایی می کنند.
ما جز احترام متقابل و تساوی حقوق چیزی دگری نمی خواهیم.
پسران احمد شاه ابدالی همین که نیم و نیم کله بر تخت می نشستند برادر تنی خود را کور می کردند و به تبعید می فرستادند، نام شان در تاریخ درباری زرین نوشته شده، یعقوب خان افغانستان را می فروشد، نامش در تاریخ درباری زرین نوشته می شود ولی هنگامی که امیر شهید می آید شاه جوان دین ستیز و اسلام ستیز را ، فردِ که پدرش را ترور کرده ، از صحنه می راند و وابسته به هیچ دول استعماری نیست وبه توطیعه نادر غدار به شهادت می رسد، و او شبیه دگران خاک فروش نیست، می شود شاه مرتجع و کهنه پسند و غیر قانونی.
حالا می دانم تاجیک بودن جرم است.

پ؛ن : به هر حال ما فردا برای احقاق حق با امیر خود پیمان بستیم و با هم رزمان و عیاران خود می رویم تا حق را باز ستانیم.
یا هو.
"زوار"

>>>   او بیچاره جنازه را بی احترام ساختند و کوچه به کوچه گشتند میشد در همه تاجیک ها همین قدر عقل وجود نداشت که برایش پلان می ساخت از نگاه شریعت بعد از 87 سال استخوان ها را خدا می داند که از کدام بیچاره بود آنرا انتقال دادند و آنقدر بی عزت شد که دو شبانه روز در سرک ها اینسو و آنسو میبرند خ دا نگآه کند از این حالت دزد باز هم دزد است

>>>   کسی که در جبهات جنگ علیه انگلیس به مجاهدین آب میرساند اوسقاو نبوده۰ در هر حال سک سقاو به خاک فروش شرف دارد۰
تو برو تاریخ واقعی را بخوان نه آن کتاب های پته خزانه اولاده عبدالرحمن خاک فروش و نادر قرآن فروش را۰

>>>   اینجا بحث مقایسه امان الله خان و حبیب الله خان، ویا مقایسه اشتباه های هر دو نبوده، بلکه اعتراض در مقابل یک غداری، دروغگوئی، قرآن خوری، و خیانت تاریخی بوده است۰

>>>   ارزش فرمان نداشت

>>>   جهالت و نادانی و زندگی در تاریکی باعث تباهی ما افغنستانیها می شود به دنبال خرافات نباشید یا هم متحد و برادر شوید تا زندگی باوقار و شرافتمندانه داشته باشیم در غیر آن همیشه ذلیل و خوار و سرگردان خواهیم بود. این نصیحت یک هموطن است و بس

>>>   بیتفاوتی تاجیکان نظاره گردرمقابل هویت وتاریخ خویش، همسان باتفکرفاشیزم درنده است »
----------------------------------------------------------------------------------
برای آنعده سبکسران وتفاله شده های این سرزمین که چه درغرب وچه هم دردرون کشورلمیده اند وبعداز صرف قهوهُ ویاچای بد شان هم نمی آید قلم وقدم غیرعقلانی بزنند وگاه وناگاهی میخواهند نشان بدهند وبه دیگران اثبات کنند که گویا آدم باسوادی هستند ویا حداقل زنده اند وگاهی هم همچون خزنده ها دندان میگزند و حاکم وقاضی هویت دیگران میشوند ودرضمن به آنعده هم هویت وهمتباران تاجیک نظاره گروبی تفاوت که درمقابل سرنوشت تاریخ خویش بیتفاوت اند وبضی اوقات تمرین گویا انسان های مدرن را مینمایند خطاب میکنم :
نه فاشیسان قبیله پرست بی فرهنگ نادری ومومندی ونه هم دلقکان خودفروخته همتباران تاجیک هرگزنمیتوانند دیگر موج عدالتخواهی را بگیرند ویاآنرا خفه کنند ، بنآ ازاین زیاد تر خودرا بی آبرونسازید ...باورداشته باشید ممکن است چند لحظه برای تان کف معنی داری بزنند ولی عاقبش بررسوای تان تمام خواهد شد. برای اینکه درک ماجرای تلخ تاریخ درمورد شاه حبیب الله کلکانی کارهرسبکسرحراف موسمی ویاهم یک فاشیست متعصب کوچی نبوده ونیست.

>>>   از قبر فراستی بھتر است کہ اللہ فرست باشد
کلکانی نعد کم ازکم ۲۰۰ گزاشتہ آیا وقت مسلمان نبود
ھا ۴ دانہ شراب خور آمد کلکانی را چی کونہ او چی باشہ
این فریب بیگ ھااست کہ ھا قبر او را
این کو اونجا کو ؟
بقول تاجک ھا اوزبیک ھا را بی عقل
میداند
وقت رئیس جمھور ربانی این خر ھا کوجابود
آیا او وقت ھم اسلام نبود؟
چونکہ تاجک ھای عقل دار ھم یک کاری
بی عقلی را نشانداد
از اللہ ج شرم حیا بوکنید
قبر ھا را بجای خود بگزارید
زندہ ھای ملت را احترام بوکونید
این جای شرام است کہ قبرحاراتعغیر
دان ممنعو است بلکہ دوعای مغفرت
بوکوند
ما تلبگر دوعا برای اتحاد اتفاق برای
ملت اسلام

>>>   عوام معمولی و بی ادعا و بیسواد ملامت نیستند که در این روزهای سیاه وطن ما که در اشغال دهها کشور بسرکردگی امریکاست و هزار و یک مصیبت داریم پشت چیزی بنام استخوانهای یک دزد میگردند که که بنابر دسیسه انگلیس ابلیس "امیر" افغانستان نامیده شد. اما انسان را سراپا نفرت و شگفت میگیرد که افرادی مثل هارون امیرزاده که ظاهرا تحصیلکرده است چطور اینقدر احمق و بیسواد و بیخبر از تاریخ میشود که مردم خاک بسر پروان ما را به روان شدن در قفای حبیب الله کلکانی میسازد. اگر این حرکت نبش قبر حبیب الله عمیقا ارتجاعی و ضد ملی نیست چرا سینه چاکان خادم دین در جستجوی گور نامعلوم شهید والا مقام مجید کلکانی و صد ها یار قهرمانش چه از شمالی و چه از نقاط دیگر وطن نمیگردند که جان در راه آزادی نهادند؟
پردل

>>>   برادرم هارون جان سلام ۰
امید وارم صحت باشید ۰من همواره با نظریاتت موافق بوده ام اما بعضی اوقات در مورد داکتر عبدالله وجنرال دوستم با احتیاط برخورد نمایید بهتر است ۰

>>>   پیروزی مردم با شهامت پارسی زبان خجسته باد.
همتبارانیکه امروز در کابل باستان، جایگاه کابل شاهان، فرزند اصیل خراسانی ، شاه پارسی تبار دیگری را با زور مردم به خاک سپردید!

>>>   1000 بار ل.... باشد بالای کسانیکه تفرقه می اندازد بین افغانها خداوند زلیل و رسوایش کند تباه شود.فهیم از کارته نو

>>>   همه وهمه دنبال سیاسیت است در افغانستان از موچی شروغ تا همه وهمه بل آخره تا خرکار هم دنبال سیاست است من به این باور هستم یا افغانستان را در ست جور وآباد می کنند یا یک گودال واقعی می سازند. بیاید همه وهمه را قبول داشته باشیم . وبه همه گان احترام بگذاریم .... تا از بهران ها نجاد یابیم در غیر آن اگر از هردو جانب جاهلانند واگر زنجیر باشد. میگسولانند.

>>>   خواب اتحاد تاجک ها را هرگز نبینید چون همیش به جان هم افتیدهاند. صرف بیجشیری ها پروانی ها و کاپیسایی ها تاجک استند و باید در قدرت باشند.

>>>   "امیرزاده"!! از زاده کان "امیر حبیب الله کلکانی " است!!! او را بگذارید که در "فراق" پدرکلانش نوحه سرایی کند!!!!

>>>   چودرى غنى يك روانى است انگليس ها به او اين اجازه ها را نميدهند كه آرياناى بزرگ دوباره در صحنه بيايد.
از همين كوچى هاى كم سواد وبيسواد استفاده اعظمى خود را ميكنند.
ح ع

>>>   فاشیزم قبیله به سرکردگی ارگ اینبار دوستم و ملیشه های اوزبیک را علیه خاکسپاری امیر حبیب الله کلکانی پیش کرده اند۰ با این کار هم جریان مراسم را مختل میکنند و هم دشمنی بین تاجیک و اوزبیک را به نفع قبیله ایجاد میکنند۰
دوستم مخالفتش را در دقیقه نود علیه خاکسپاری دوباره امیر حبیب الله کلکانی در تپه شهرآرا زمانی اعلان کرد که در کنارش باری جهانی وزیر فرهنگ فاشیزم و حمید لالی یکی دیگر از مهره های فاشیزم پشتونی حضور داشتند۰
دوستم و باری جهانی در دو ماه اخیر اصلن در کشور نبودند ولی برای اجرای این عملیات عاجل خواسته شده اند۰
اوزبیک ها، تاجیک ها، هزاره ها، و بقیه غیر پشتونها بیدار باشید۰ بی اتفاقی شما باعث ضعف هرچه بیشتر شما میشود و چنگال فاشیزم قبیله بر قدرت و بی عدالتی را هنوز هم عمیقتر میسازد۰

>>>   باغ شهر ارا ساخته بابر از نوادگان چنگیز مغول میباشد مگر ازبک ها مغول هستند؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟

>>>   ای سقاویان! ازبیکها در ین کشور سلطنت کرده ومنارهای هرات گواه بر ملکیت ان است ومسجد هرات ملکیت ّپشتونهاو مزار سخی از ترکها
ایا کدام تاجیک بدون ربانی 4 ماه وسقاو 9 ماه که جمعا یک سال میشود در خاک افغانستان امروزه ّادشهی نکرده حتی در تاریخ بشر تاجک 1000 سال قبل یک حکومت داشت که انهم در شک است زیرا قومیکه برای نگهداری وطن باید اول چای بخورد زیرا چای ناخورده جنگ نمیشود
باحترام
اولاد سلطان حسین بایقرا و بچه کاکای امیر علی شیر نوایی وبچه خاله سلطان شهابالدین غوری و داماد احدشاه ابدالی

>>>   ما با برادران عزیز اوزبیک خود و دیگر برادران تورکتبار هیچ کدام دشمنی نداریم۰ ولی حساب نامردی روز بد گلم جم جدا باشد۰ تاجیک سربلند۰

>>>   باعث سقوط حکومت امانی اشتباهات شتابزده خودش شد۰ تنها امیر حبیب الله کلکانی نبود که برضد او مبارزه میکرد، بلکه در جنوبی و در قندهار و اکثر دیگر قسمت های کشور هم برعلیه او مبارزه مسلحانه شدید شد۰ زمان تاریخ فرمایشی سرکاری که بدستور حکومت ها نوشته میشد گذشته۰ از تاریخ واقعی کشور خود را آگاه کنید۰

>>>   انسان های دانا و عاقل کاری نه می کنند در تاریخ کشور نام شان د لست سیاه وطن ثبت شود. زنده باد

>>>   من تاجک نیستم ،دری زبانم،فارسی وانم وبلاخره افغانم.
شورش بچه سقاو مانند سقاویان دوم از پشاور آغاز شده است.
انجنیر یعقوب ازمزار شریف

>>>   انجنیر یعقوب ازمزار شریف
واژه افغان هویت تنها یک قوم است و نباید به هیچ بهانه و هیچ حیله بالای هویت دیگر قوم های کشور تحمیل شود۰ آنهائیکه روی تطبیق این موضوع پافشاری میکنند یا از تاریخ این مرز و بوم آگاهی ندارند ویا فاشیست هائی بیش نیستند۰
افغان اوغان اپگان یعنی پشتون، پتان پختون و ما افغان نیستیم۰

>>>   گمان نکنم رییس جمهور تا این حد احمق باشد که فرمان خاکسپاری یک دزد.... را صادر نماید!!!!

>>>   انجنیر یعقوب ازمزار شریف
واژه افغان هویت تنها یک قوم است و نباید به هیچ بهانه و هیچ حیله بالای هویت دیگر قوم های کشور تحمیل شود۰ آنهائیکه روی تطبیق این موضوع پافشاری میکنند یا از تاریخ این مرز و بوم آگاهی ندارند ویا فاشیست هائی بیش نیستند۰
افغان اوغان اپگان یعنی پشتون، پتان پختون و ما افغان نیستیم۰


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است