کلکانی از پرچم کشور متنفر بود
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۲۵    ۱۳۹۵/۶/۱۱ کد خبر: 120524 منبع: پرینت

شمایان که تابوت امیر خویش را با این بیرق سه رنگ پوشانیده اید آیا این را هم می دانید که حبیب الله کلکانی چقدر از این بیرق سه رنگ متنفر بود!؟

این بیرق سه رنگ در زمان امان الله خان طرح و به تصویب رسید که حبیب الله کلکانی پس از سقوط دادن حکومت امانیه این بیرق "سیاه، سرخ، سبز" را مغلی قرار داده و بیرق "سفید،سیاه،سرخ" را برگزید.

پس اگر شما واقعا طرفداران حبیب الله کلکانی هستید، اندکی هم در مورد وی دانستن، بعنوان امیرتان برای شما فرض است. باید در مورد تاریخ وی بدانید و اگر می خواهید جسد امیر خوش را دوباره تدفین و به خاک بسپارید چرا روح وی را با پوشانیدن این بیرق سه رنگ می آزارید!؟

رووفی


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   یک دزد را بنام تاجک معرفی کردن تنها دزد ها قبول دارند نه تاجک ها این به بدنامی قوم تاجک است که نماینده ما یک دزد باشدکسیکه بسم الله خان وده ها تن دیگرازاوالگو گرفته اند > این دزد های بی شخصیت به هیچکس وفاندارند ، همان سید حسین که نزدیکترین دوستش بود با نادر رابطه برقرار کرد وبچه سقو را به موتر مجددی هانشاند تا به نادر تسلیم کرد

>>>   برادر؟ دزدان به تاریخ چی میداند اینها همان دزدان است که پیروی از دزد میکند و میخواهد که پیشه دزدی باید رسمی شود که از این به بعد دزدی به طور قانونی کنند.

>>>   خران چه دانند قدر حلوا و نمک
تبره کاه باشد و کنج رباط
حبیب الله کلکانی پادشاه عادل صادق بوطن و با ناموس بود نه از سرمایه بیت المال بخود ویارانش دزیده بود ونه بناموس مردم دست دراز کرده بودند چنانچه خواهران امان الله خان تا زمانیکه در داخل ارگ بودند هیچکس بشمول حبیب الله خان خادم دین رسولالله داخل ارگ نگردیدند واز انها شخصا امیر حبیب الله خان محافظت کرده بود و صحی وسالم انها را به وارثین شان تسلیم کرده بود وبنام قوم وسمت وزبان در زمان حکومت حبیب الله خان وجود نداشت زورگویی اصلا وجود نداشت وکسی بنام سمت ومنطقه وزبانش تهدید ومحکوم نشده بود قومگرایان متقلب دغلباز است که از مغز روده شان چیز های نادرت غیر واقعی را میگویند .

>>>   پیکر امیر حبیب الله کلکانی به خاک سپرده شد.
این پیروزی بزرگ و تاریخی را برایتان تبریک میگویم.
از تمامیی مردمیکه دراین مراسم خود جوش شرکت کردند تشکر میکنیم. این یک انقلاب بزرگ تاریخی بود. امشب تاریخ رقم خورد و آخرین تلاش های قبیله گرایان کور دل بی نتیجه ماند. تبریک!

>>>   او حتی از متب وسواد متنفر بود

>>>   از همین خاطر تمام انسانهای (انسانها نه حیوانات!!!!) این سرزمین از او بعنوان یک دزد بی همه چیز نفرت دارند!!!!!!!!!!!!!!!


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است