با کدام مجوز، نبش قبر کردید؟
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۲۰    ۱۳۹۵/۶/۱۱ کد خبر: 120523 منبع: پرینت

حامیان کلکانی می شود بگویید که:

1_ با کدام منطق مرده خاک سپرده شده را از قبر بیرون کرده و به خاک می سپارید؟؟ از لحاظ شرعی او بخاک سپرده شده و امانت در خاک نبوده که دوباره بخاک سپرده شود.

2_ با کدام مجوز، نبش قبر کردید؟ آیا طب عدلی و دادگاه عالی جواز نبش قبر صادر کرده است؟

3_ آیا جابجایی چهار تکه استخوان که معلوم نیست از کی است نیاز به این همه سر و صدا دارد؟

افضلي


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   افصلی شما چه کاره اید که این سوال رامطرح میکنید و چه دردی با این عیاران دارید نشود که ارطباتی با
نادر ویارانش داشته باشید اگر احساس انسانیت دارید کمی خجالت بکشید .

>>>   معرفی اجداد وظیفه فرزنداست . سقاواگرچه دزد وطنفروش اما پدرشان بود مجبور بودند اصلیت دزدی خودرا به جهانیان اثبات کنند .از اصل خود منکر نشدند کار مردانه است. اینکه دزد تاریخی را رهبر افغانستان بگویندچنین خیانت ملی راقبول نمیکنم.
وطندار

>>>   به مجوز حق وحقیقت که یک پادشاه تاجک تبار را غداران تاریخ میخواهند قبر نداشته باشند درحالیکه این تپه که قبر نادر وظاهر وخانواده شان شده کدام مجوز پدری دارید ?
درحالیکه امان الله خان را در جلال اباد دفن کردند باید قبر او درکابل یبود که محصل استقلال است ۰
اما نادر یک مستبد ۰غدار وخایین بود تاریخ را دروغ نوشتند ۰شاه تاجک زبان را دزد واز پشتون را غازی چرا گویند‌۰
پس این یک حقیقت است که غداران نمیتوانند در برابر ان مقاومت کند ۰
مستغنی

>>>   اگر منطق این که سید جمال دین را از ترکیه میارند و در کابل دفن میکنند باز اشخاص واقعی اقوام دیگر نیز حق دارند. رفتار بی شرمانه مردم هزاره و ازبک در مقابل خاکسپاری امیر حبیب الله خان از یاد تاریخ نخواهد رفت.
ازبک های دوستمی ممانعت میکنند و هزاره ها سکوت.

>>>   بی عقلی جهالت خود خواهی به اوج خود رسیده شما مصروف همین جهالت و نادانی باشید عنقریب سرنوشت تان به دست پنجابی ها میافتد

>>>   والله چیزی در زنگینامه کلکانی دیده نمی شود که او را برای این همه تجلیل و ... شایسته گرداند او بر علیه امان الله خان از فرصتی که جنوبیها به وجود آوردند کودتا کرد و نتوانست بیش از شش ماه نه تنها کشور را بلکه شهر کابل را اداره کند و خود بر ضعفش پی برده و همه چیز را رها کرد.

>>>   مسؤل اين همه جنجال ها خليل الله خليلي است، كه در دوران مهاجرت تاريخ قديم را دروغ ثابت كرده، و بچه سقاو را مجاهد و عيار خراسان ساخت، و شايد هم راست گفته باشد، أمان الله پدر كش لآتي بوده باشد، منتظر به روز معشر باشيم، ببنيم كه كدام شان مجاهد و كدام شان لآتي ميبرايند.
مسعود خليلي بايد وضاحت كند كه آيا استاد خليلي كتيبه عيار خراسان را از معلومات دقيق داشته خودش نوشته، يا اينكه زير فشار شوراي نظار مجبوراً نوشته است.
سقاو

>>>   مشکل اصلی چوکی است چوکی هارا از دست داده اند

>>>   می خواهندیک غوغا بپاشود تابلکه زمینه برای غارت گری ودزدی در شهر کابل میسر شود

>>>   به روى كدام سند ميگويد كلكانى دزد بود؟
اما تمام تاريخ سياه سه صد ساله را كه مرور كنيد تمامى اي پلوً زى ببوزى زىزىزى زى سر را پا دزد بودند و استند ببيند از احمد دراًنى شرو ع تا اين چودرى كه يا مستقيم ويا غير مستقيم چى غارت وچپاولى كه نميكنند ونكرده اند. بيايد احساساتى نشويم و بيطرفانه گپ بزنيم.
چى نيست كه توسط هزار گل هاى كوچى نكردند از يك گروپ خيمه نشين هزار گل ملياردر ساختند. پولهاى شان در انگلستان و .... ديگر بانكهاست

>>>   مردم کوهدامن وشمالی در ملاقاتی که با نادرخان در جوزای ۱۳۱۰ درکابل داشتند با ایشان دوموضوع را طرح کردند :
۱ اینکه شما یک شخص قطاع الطریق ، دوزد وولد زنا زا ازبین بردید به شما وهمه ملت تبریک باشد دوم آروزی ما مردم شمالی وکوهدامن اینست که : بانام این دوزد ورهزن پسوند کوهدامنی را بکارنبرید مردم کوهدامن مردم شریف و متمدین استند که ازهمچو اشخاص نفرت دارند »
حالا شما سقاو زاده ها خود قضاوت کنید و این سند درکلکسون انیس و اصلاح بخوانید
کابلی والا

>>>   خدمت آنعده اشخاصیکه تنها به فکر وطن فروشی هستند.
ما تنها خادم دین رسول الله را دوست نداریم بلکه همانند او دوکتور نجیب الله خان را هم دوست داریم زیرا کارها و کار کرد های که این دو شخص وطن پرست داشتن نباید در مقایسه با امان الله که در بستر عیاشیت همه عمر خود را سپری کرد مقایسه شود دوست ها باید بدانند که استقلال وطن نه توسط امان الله و نه توسط خادم دین رسول الله حصول گردیده است بلکه توسط هم اقوام مردم افغانسان بدست آمده است .
و یک سوال از آنعده کسانیکه میگویند امان الله خان غازی نظر به کدام کار کرد و شهامت او غازی شده است؟
آیا او به تنهایی توانست که استقلال وطن را بدست بیاورد.
امان الله کسی بود که همه عمر خود را با زنان برهنه و نیمه برهنه سپری کرد پس چطور غازی شد.
در حالیکه دوکتور نجیب الله تمام عمر شرین خود را صرف خدمت نمودن و یک پارچه نمودن هم وطنان خویش کرد. امید وارم که همه دوستهای عزیز کمی تفکیک از خوب و بد داشته باشند.
دوم خدمت ارجمند هایکه کلمه سقاو را استفاده میکنند. باید بدانید که آنها آب فروش نبودن بلکه پدر بزگوار آن(کلکانی) برای رزمندگان جهاد جهت رفع تشنگی آنها برای ایشان آب را تهیه مینمود.این هم یک خود گذری است که در شان همه پیدا شده نمی توانند ... گفتنی ها بسیار است ای کاش میشد که همه هم وطنان گرامی از خود هم پزیری را نشان میدادند تا وطن ما امروز درین خانمان سوزی ها تبهاه نمیشد.
ش(داور)

>>>   به نا حق
حبیب الله کلکانی یک قهرمان ملی بودمن
به شما میگویم هیچ رهبران را دزد خطاب نکنید واقیعت هارا درک کنید مطالعه کنید خا کی

>>>   وقتیکه در افغانستان که کمو نستها قدرت را درست ګرفت این زیاد میداد که تاریخ به عقب نمیګردد. انعده اشخا صیکه استخوانهای پوده شده حبیب اله کلکانی را بی عذر شرعی از ګور کشیده به معلومات بنده شرعا جواز ندارد. دووم اینکه واقعیت های تاریخی که در باره موصوف که توسط علملی تاریخ جهان ازاد نوشته ګرده به تبدیلی قبر از تاریخ هذف میګردد یا خیر. ویا بر تاریخ اوشان این دامن زدن به اختلافت اضافه میشود. برادران! چیز های که در قلب تاریخ حفظ است هیچګاه تغیر نمیخورد. بیایید که دست برادی با هم بدهیم واز مصیبت های که از دست ویګران بما تحمیل ګردیده به خوبی مقابله نمایم.
ححح

>>>   واقعا این ها جاهلان قرن ۲۱ هستند.
HA.AF

>>>   رفیق و دوست و اجنت انگلیس بود و اکنون در حاکمیت انگلیس به پاس خدمات اش با عذت دفن شد. دوستم

>>>   نوشته کابلی والا دقیق است شما یکدفعه براستی در نوشته های انیس مراجعه کنید ودیگر اینکه انتقال جسد خلاف شریعت نیز سوال برانگیز است شما یکبار درقصص القرآن مراجعه کنید ودر احادیث صحیح بخاری نیز دکرشده روح آن ....بیچاره را سخت درعذاب ساخنند.

>>>   تبریک باشدتاجکها! بیدار ی بعد از ۱۰۰۰ سال و یک قرن بعد از چای خوردن قبل از جنګ امارت بخار تحت خطبه پتر کبیر!
فرزند امان الله خان
ستاره وشیر ازادی شرق


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است