وضعیت اسف بار اشتغال زنان در بلخ
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۴۵    ۱۳۹۵/۶/۹ کد خبر: 120399 منبع: پرینت

زنان در بلخ بگونه ی اسف باری در پی یافتن کار و شغل می باشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان(afghanpaper) این زنان از ساعات اولیه روز برای یافتن کار در میدانی در جنوب بلخ گرده آمده و انتظار می کشند.

این زنان از بهر تامین هزینه مکتب و تهیه کردن مواد دارویی برای کودکان شان مجبور به اشتغال هستند. آنها این وضعیت را ننگی بر پیشانی دولت می دانند و از دولت می خواهند تا برای بهبود شرایطشان اقدامی انجام دهند.

کد (24)




بلخ زنان اشتغال



کد(24)

این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   بلخ کو یک ولایت نمونه است امنیت است اینا جرا دجار مشکل هستند ویا این که اینان ازقوم خواص هستند برصتهای اینا به جیب دزدان ریخته می شود مرگ برآدمهای وهشی که تازمان که مردان اینا خون دربدن داشتند از آنها کار گرفتندو هالا ناموسشان آواره کوچه وبازار هستند

>>>   اكثراً خواهران هزاره اند، كجا است پادشاه غيرتمند بلخ باستان، و خراسان قديم، شرم ندارند، از خون ملت كأخ و زر اندوختند، لا اقل صدقه تانرا به اينها بدهيد، خداوند طالب را باليتان حاكم نمايد، كه همه چيزي تان بماند، و شما و فاميل تان به حال همين بيچاره هاي برسيد، اگر إصلاح نميشويد خدا به إيدز مبتلاء يتان نمايد

>>>   آیا بلخ ظرفیت و امکانات جابجائی و کار یابی این همه هموطنان بیجا شده در شمال کشور را دارد؟ مشکل است.

>>>   اینها همه بخاطر وحشت و جنایات که طالب های اوغان در کشور ایجاد میکنند از جا های اصلی شان بیجا شده و به بلخ پناه برده اند. خداوند کمک شان کند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است