شورای ولایتی هرات: دادستان کل باید استعفا کند
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۲۹    ۱۳۹۵/۶/۸ کد خبر: 120329 منبع: پرینت

کامران علیزایی به اتهام آزاد ساختن یک مجرم از دادگاه، از سوی دادستانی کل بازداشت و وظیفه وی به حالت تعلیق درامده بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان(afghanpaper) پس از رایزنی علیزایی در کابل، حکم بازداشت وی لغو و رییس شورای ولایتی هرات به پست سابق خود بازگشت.

با نشر این خبر برخی از مسوولان این ولایت خواهان استعفای دادستان کل شدند.

سید عظیم کبرزانی عضو شورای ولایتی هرات، در اعتراض به صدور حکم بازداشت کامران علیزایی و سپس لغو آن، خطاب به دادستان کل گفت: وقتی که تصمیم شما بر اساس احساسات است بهتر است که وظیفه ای با این درجه از اهمیت را رها کرده و به خانه بازگردید.

کد (24)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   واقعآ

>>>   علیزایی که به فیصله ریس جمهور خلاف دستور دادستانی کل کشور عفو و بوظیفه اش باز گردانده شده است باید که دادستانی کل و ریس دادستانی هرات از وظیفه شان استعفا کنند چون ریس جمهور همه کاره است ضرورت به دیگر اشخاص نیست هر تصمیم را که ریس جمهور میگیرد ان قانونی است نه مسولین ادارات اول اشتباه دادستانی کل همین بود که فکر میکرد علیزایی که از قوم کوچی است وامروز ریس جمهور از ان قوم است ایا زور کس به چنین قوم میرسد که ریس جمهور پشتوانه ان باشد .

>>>   قانون که در افغانستان احترام ندارد پس این قانون برای مظلومین است قلدر های در پشت قانون قرار دارد قانون مظلومها است.
فرید

>>>   این قلدر بیفرهنگ اولاده همان ناقلین کوچی جابجا شده در سبزوار هرات است که بعدن به کمک حکومت اهل قبیله وقت نام سبزوار را به شیندند تبدیل نموده اند۰ از اینها بیشتر از شر و فساد، خیانت و تقلب، دزدی و جنایت، انتحار و انفجار چیزی دیگری انتظار نداشته باشید۰ این کوچی های بیفرهنگ سبزوار را بنام شیندند به هودخیل هرات تبدیل نموده اند۰

>>>   برای مردم هرات همیشه از ملازم مکتب تا والی را از بیرون ولایت تعیین کنند چون آنها از مردم خودرا نمیخواهند حتی بهتر میشود که وکلای شان هم از سایر ولایات انتخاب شوند

>>>   کامران علیزای راهیچ کس از وظیفه اش برکنار نمیتواند اگر میتوانستند چرا نکردند؟زنده بادکامران علیزای


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است