اندوخته های علمی رییس جمهور، مشاوران اش است
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۳۳    ۱۳۹۵/۶/۷ کد خبر: 120271 منبع: پرینت

رییس جمهور در طول دوره ریاست جمهوری اش آنقدر از اندوخته های علمی مشاوران اش استفاده کرده است که بدون استفاده از علوم مختلف مشاوران اش زندگی نمی کند.

یکی از این مشاوران که بتازگی قرار است از اندوخته های علمی اش بهره مند شود، محمد الماس زاهد است که مشاور امور انسجام ملی تقرر حاصل یافته است.

احتمال دارد یکی از توافق های میان عبدالله و اشرف غنی روی همین ذخایر علمی کشور باشد که حکومت وحدت ملی بتواند هر کاری را با توجه به روش های افلاطونی و ارسطویی و سقراطی پیش ببرد.

نمیدانم در مدینه فاضله ای که اسم اش را افغانستان گذاشتند چرا با این همه دانشمند و پروفسور و آگاه مسایل تمام علوم کاینات هنوز هم مشکل داریم و در هر کاری بصورت روزانه می لنگیم.

هموطن


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   حتما نماینده دزدان درصف مشاورین وجود دارد که جنجالی وکم کارشده است . یک دزد فعلا یک ولایت بزرگ را رهبری میکند نماینده آن حتما مشارین را سرگنگس خواهدکرد.
وطندار

>>>   هموطن مشاور کم داریم رئیس جمهور دارد اما من وتو هم باید میداشتیم اشرار ما هم باید مشاوراهل وصالح میداشتند تا برای شان راه رسیدن به حورو غلمان شیروعسل جنت راازطریق آسانتر نشان میداد
گیلگمش

>>>   حاجی الماس شخصیت فرهنگی و علمی کشور است رئیس جمهور که از اندوخته او استفاده نکند از اندوخته های کی استفاده کند، چون خودش نیز چیزی نمیداند بناء بهتر است در 3 سال حکومتش که باقی مانده است یگان مشوره های دزدی، قاچاقبری، اختطافگری و غیره را از نزد مشاورش در امور انسجام بداند. چون باز در آینده افسوس خواهند کرد و در آنوقت چیزی بدستش نخواهد آمد.

>>>   بارهااز طریق رخنامه واخبار نوشته ایم که هیچ نوع معیاری بخاطر تقرر درمقامهای دولتی بجزاز وابسته بودن به این دو تیم وجود ندارد وشعار شایسته سالاری فقط حرف است وبس بهترین نمونه هم تقرر آقای حاجی آلماس جاهد در پست مشاوریت ریاست جمهوری است "بیا ازین نوده پیوند کن"فقط استفاده افزاری ازین افزار هاست وبس.
کوهی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است