برداشت آزاد: از بیان شرح این عکس عاجزیم
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۴۸    ۱۳۹۵/۶/۷ کد خبر: 120264 منبع: پرینت

http://files.afghanpaper.com/newsfiles/201608/201608280827574596.jpg

کد(10)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   درعکس بچکک فرق بین خود ودیگر بچه هارا مبیند وافسوس ولعنت میکند بر این حکومت که زمینه مکتب وتحصیل را برایش فراهم نکرده است وتف لعنت میکند براین حکومت خاین .
مسافرجبری

>>>   خدایا!
هیچ کسی را درفقر امتحان نکن.
آمین
ع

>>>   خدا به حال این ملت رحم کند آمین جوانان وآینده سازان این مملکت درحال کشف رنگ دادن هستند

>>>   ای کاش آن روزی به زودی فرا میرسید که همه فرزندان وطن ما راهی مکتب و علم ودانش میشدند و همچو اینان که نان آور خانه خود هستند میتوانستند درس بخوانند.
و در کشور عزیز ما هم صلح وآرامش برقرار میشد

>>>   رویت را نگیر انکه شرمسارست منم
خواستم یه متنی پای تصویر دردناک و حقیقی جامعه امروزمون بنویسیم دیدم هیچ شرحی و توصیفی از درد و رنج این تصویر و دیگر تصاویر روز افزون فقر در جامعه امروزی ندارم باور عمق درد و رنج و فقر و اوضاع معیشتی مردم خیلی خیلی بدتر از اون چیزی هست که در رسانه ها چه داخلی و چه خارجی داره بازتاب میشه.
حبیب الله یوسفزی

>>>   بی دردی دولتمردان افغانستان .
عبدالقیوم از ایران

>>>   احساس این جوان را هر کس درک کرده نمیتواند کاش روزی بیاید که این جوان هم با ایشان به مکتب بروند
بصیر نظری

>>>   سلام . مگر این عکس چیست که شما از توضیحش عاجز هستید؟! زمانی هم من خودم در سرک های کابل روزها گرسنه و تشنه به دنبال کار میگشتم اما شبها در گوشه ای از میدانها یا همان پارکها میخوابیدم حتی کسی نبود که ذره ای نانی برایم بدهد تا از گرسنگی نمیرم باز این کودک بسیار خوب هست که همین کار را میتواند انجام دههد اما من همین را هم بلد نبودم با دیدنی کودکانی که با پدر و مادر شان در شهر قدم میزد حسرت میخوردم یا گریه می کردم.
یک بیخانه مان از مملتکی بی درو پیکر (افغانستان )

>>>   اشغال چه کرد ؟

>>>   گدایان و معیوبین پاکستان در کشور ما اورده شده تا از یکطرف نام کشور ما را بدنام سازند واز جانب دیگر توسط همین گدایان پاکستانی اعمال انتحاری اجرا میکنند ای اس ای پاکستان به کمک ویاری دیپلومات هایش در سفارتش در کابل وجاسوسان ان بسا کاری را از هر طریق ممکنه بخاطر بد نامی وخرابی کشور ما وجلوگیری از پیشرفت وترقی انجام میدهند .

>>>   متاسفانه مثل این عکس ها بسیار در افغانستان دیده میشود .و مسئول وگناه این اطفال مردم افغانستان هستند که باحمایت از دزدان وجنایت کار رهایی مانند عطا محمدها وعلیزیها وبقیه اعضای مافیا دولتی اخرت خود را میفرشندو حق این اطفال را پایمال میکنند

>>>   او می بیند که بوت های شان رنگ دارد یانه ؟

>>>   فرزنداند مقام های بلند پایه دولت فساد در اروپا و امریکا تحصیل و عیش و نوش دارند فرزند غریب بیچاره توان رفتن به مکتب کشور خود را ندارد ل... به ع و غ دار و دسته فاسد شان..... و چپاول گران وطن فروش از اسماعیل تا سیاف و زیر لاف همه وطن فروش اند.
رحمانی هرات.

>>>   گذشته ازهمه موضوعات سیاسی.وقتی عکس رادیدم دلم درد کرد وگریانم آمد چراکه غریبی بالای خودم تیرشده من که مکتب میرفتم کالا نداشتمو.....
خداوند متعال رحم کند آمین.

>>>   اگر تمام این فرزندان به مکتب بروند آیا این ها دگر حاضر برای جان باختن برای فرزندان ریس جمهور فعلی است ؟ هرگز نی پس یک راساده برای سیاست داران ماکیاولی همین است که دگران را در فقر نگهدارد و خودش رشد نماید وبعد سیستم تک کرسی را بالای پارلمان خود فروخته بیسواد به امضا برساند که بعد از خودش فرزندش از همین سیستم تک کرسی زیر نام جعلی دموکراسی استفاده نماید. این طفل باید خدایش را شکر نماید که از چشم گروه دگر دولتی ها که اعضای بدن انسان ها را میفروشد تا بهحال در امان مانده

>>>   قوانین منع کار اطفال بايد تطبيق شوند و افراد بدون سرپرست و يتيم باید در مراکز مخصوص نگهداری وحمایه شوند.
شیوابلخ

>>>   اغای یوسفزی چرا خودترا به میزنی به کوچه حسن چپ پیشرفت و ترقی در سایه امنیت امکان پذیر است تا اینجایشرا که میفامی ولی با چرا از انهاییکه انتحار وانجار میکنند و سنگ ای اس ای پاکستان را به سینه میزنند و به مملکت و ملت افغانستان ظلم میکنند حمایت میکنی من همه کامنت هایت را زیر این مقالات خواندم همه جرام و جرایم طالبان را محکوم میکنند ولی شما به نوعی حمایت میکنید مگر شما از افغانستان نیستید؟
اساس ملت است نه ملیت، میلت ها ملت را تشکیل میدهند اصل رعایت برابری و برادری است نه اینکه به هر طریقی شده شما اثبات کنید که پشتون ها در اولویت هستند و باید باشند ما در قرن بیست ویک زندگی میکنیم قرن پیشرفت، تعامل و تعادل ولی این زیاده خواهی شما که همرا بالجاجتی همراه با خشونت که همه شاهدش هستيم راه را بکجا میکشانید هر روز قتل وقتال هر روز خیانت هر روزتانرا با سر سپردگی به پاکستان اغاز نکنید یک زره هم به فکر مساوات برادری وبرابری باشید که تنها راه بیرون رفت ازین بدبختی ونا ملایمات همین است و بس نتیجه جنگ را اگر در طول تقریبان چهل سال اگر درک نکرده باشید نمیشه بشما گفت آدم و انسان که خدا از نعمت شعور برایش هیچ کمی و کاستی نه گذاشت
به امید یک زره تفکر و تعقل
برادر و هموطن شما یک هزاره مهاجر و دور از وطن

>>>   همان هایی که مکتب و فاکولته رفتند نیز از بیکاری در سر سرک کچالو فروشی میکنند و در عوض شان دوستم معاون رییس جمهور است.

>>>   واقیآ به حال فرزندان وجوانان وطن ما بسیار تعصف بار است


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است