حکومت به مردم گزارش دهد نه به خارجی ها
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۱۶    ۱۳۹۵/۶/۷ کد خبر: 120251 منبع: پرینت

حکومت وحدت ملی از چگونگی کارش برای رشد اقتصادی و انکشاف افغانستان برای جامعه جهانی در نشست بروکسل گزارش خواهد داد.

به گزارش شبکه اطلاع رساني افغانستان(afghanpaper)، سیف الدین سیحون استاد دانشگاه، با بیان اینکه متاسفانه افغانستان فقط از کنفرانسی به کنفرانس دیگر تقلا، فعالیت و جنب و جوش ها و تحرک هایی را به خود می گیرد، افزود: گویا تمام هم و غم این دستگاه و این حکومت مصروف این است که تمام فعالیت های خود را متمرکز برای ارایه به جامعه بین المللی کند. این موضوع حتی در مسایلی که هیچ ربطی هم به جامعه بین المللی ندارد صادق است. درواقع تلاش های حکومت بیشتر متمرکز به گزارش دهی به جامعه بین المللی بوده است نه تلاش های بنیادی برای ارتقا و رشد کشورمان.

وی، افزود: درست است که بخشی از مشروعیت این نظام بین المللی است اما رهبران افغانستان گمان می کنند که چون افغانستان مشروعیت حقوقی و قانونی خود را از کنفرانس بن گرفته است باید تا آخر عمر خود به کنفرانس ها گزارش ده باشد. در حالیکه اشتباهی بزرگ را مرتکب می شوند چرا که حاکمان افغانستان در ابتدا باید به مردم خود گزارش ده باشند.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   خارجی ها پنجهزار ملیون دالرمیدهند، مردم چی میدهند؟ مردم از حکومت می خواهند مردم گذارش را چی میکنند

>>>   شما هم از یک دولت دستنشاندۀ امریکا چه توقعات بلند بالا دارید. اینها باید به جان کری گزارش دهند، نه به مردم افغانستان.

>>>   این "حکومت" ؟؟؟؟ به مردم تعلق ندارد که بمردم گزارش دهد!!! غنی گک و عبدالله گک بردگان بی وجدان جان کری اند و باید به او گزارش دهند!!!


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است