حریق در مسکو با کشته شدن ۱۴ دختر قرقیزی
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۳۷    ۱۳۹۵/۶/۷ کد خبر: 120229 منبع: پرینت

بیشتر 17 قربانی آتش سوزی یک انبار در شمال شرق مسکو که محل زندگی بیش از 30 مهاجر بود، دختران قرقیزستانی بودند که ماموریت همکاری برای نقشه برداری داشتند.
العالم: خبرگزاری روسیا سگودنیا به نقل از شاهدان عینی اعلام کرد که اکثر قربانیان حادثه دخترانی بودند که در محل وقوع حریق، زندگی می کردند.

اداره موقعیت های اضطراری مسکو با اعلام و قوع این حادثه در ساعت های اولیه بامداد امروز گزارش داد: مهاجران که در انبار زندگی می کردند به دلیل بروز ناگهانی آتش سوزی فرصت فرار پیدا نکردند.

بنا به اعلام این اداره، آتش سوری، انبار 200 متری را نابود کرد، ولی ماموران آتش نشانی توانستند با تخریب دیوارهای برجای مانده و خاموش کردن شعله ها، مهاجران زنده، چهار زخمی گرفتار و همچنین اجساد قربانیان را از محل خارج کنند.

"آیمکان کولوکویف" سخنگوی وزارت خارجه قرقیزستان نیز در این باره اعلام کرد که از 17 کشته این حادثه 14 نفر تبعه این کشور هستند.

بنا به گزارش اعلام شده، در زمان حاضر نمایندگان وزارت کشور قرقیزستان و سفارت این کشور در مسکو در محل حادثه حضور دارند.
همچنین وزارت خانه های کشور و امور خارجه قرقیزستان با همکاری مقام های روسی در حال بررسی دلایل بروز این آتش سوزی هستند.

روسیه هر ساله شاهد وقوع هزاران واقعه آتش سوزی با قربانیان پرشمار است و بالاترین تلفات نیز مربوط به سال 2012 می شود که با بیش از 162 هزار حریق، 11 هزار و 750 نفر جان خود را از دست دادند.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است