حکومت، طالبان و داعش در خدمت آمریکا هستند
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۰۷    ۱۳۹۵/۶/۶ کد خبر: 120204 منبع: پرینت

چگونگی رسیدن هراس افگنان به هدف های شان در پایتخت، انتقادهای زیادی را برانگیخته است. برخی آگاهان سیاسی آمریکا و حکومت را دخیل در به ثمر رسیدن این ناامنی ها می دانند.

به گزارش شبکه اطلاع رساني افغانستان(afghanpaper)، سیلی غفار ، سخنگوی حزب همبستگی افغانستان، گفت: بیش از چهل سال است می بینیم که ابرقدرت ها گروه های تروریستی و افراطی را به شیوه های مختلف حمایت و کمک می کنند تا از این طریق بتوانند افغانستان را تخته خیز بسازند و به سیاست های منطقه ای و جهانی خود برسند.

وی افزود: آنها نه تنها ارگ افغانستان را در خدمت خود دارند بلکه طالبان هم دست پرورده همین آمریکا است. داعش هم جزو همین مجموعه است و تفاوتی با تروریست های دیگر ندارد. این گروه ها همیشه به بهترین نحو تمویل می شوند در حالیکه سربازان امنیتی افغانستان همیشه در میدان های جنگ تجهیزات کم می آورند.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   من سخنان آقای سییلی غفار را تایید میکنم و فکر مینمایم که حکومت وحدت ملی یک حکومت انتقالی است که وظیفه دارد الی2017 قدرت را به صورت کامل به داعش -طالبان- حزب اسلامی و شبکه حقانی که تامین کننده منافع امریکا و پاکستان هستند و پلان های بعدی امریکا را در مورد هند و آسیای میانه خوبتر و بهتر انجام میدهند تسلیم داده خواهد شد و بعضی از سران فعلی از این پلان آگاه هستندو شاید با پول ها هنگفت به ممالک مطبوع خود ها مراجعت نمایند.
ص ض

>>>   من سخنان آغای سیلی راقبول ندارم

>>>   واقعت وحق ميگويي.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است