غربی ها جنگ در افغانستان را افزایش می دهند
 
تاریخ انتشار:   ۱۶:۵۸    ۱۳۹۵/۶/۴ کد خبر: 120135 منبع: پرینت

تلفات غیر نظامیان در افغانستان افزایش یافته است و بالاترین ارقام را نسبت به سالهای قبل به حود گرفته است.

به گزارش شبکه اطلاع رساني افغانستان(afghanpaper)، فیض فرهمند، استاد دانشگاه گفت: بعد از روی کار آمدن حکومت وحدت ملی، مسیر جنگ تغییر می کند و از جنوب کشور به شمال انتقال می یابد. این خود کشاندن پای غربی ها را به طرف شمال و شمال شرق و رسیدن آنها به آسیای میانه تسهیل می کند.

وی افزود: به همین دلیل جنگ ها بسیار زیاد شده و تلفات غیر نظامی و نظامی ما هم به این ترتیب هر روز بیشتر می شود. در واقع دلیل ازیاد جنگ و افزایش تلفات غیر نظامی در افغانستان همین خود غربی ها هستند.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   آقای فرهمند بکلی درست و بجا فرموده اند اینان نه آمده اند که تروریزم را ریشه کن کنند آمده اند تا زیر نام جدیدی آنرا حیات دوباره بدهند.

>>>   نیاید سیاهی لشکر بکار ...عطا مرد آزاده به از صد هزار
رهبران تروریست و نوکران پتان حلقه به گوش پاکستان در قصر لانه تروریستی هر روز به دنبال توطعه چینی اند و هیچ کسی هم جلوگیر شان نیست.
ناموس فروشان ، خاک فروشانی که خود شان فاقد هرگونه ننگ و ناموس و شرف اند، سربازان کشور مان را هر روز بنام دفاع از خاک و ننگ و ناموس کشور به تیغ جلادان پتان طالب منحوس میسپارند و هیچ کس هم نیست که بی ناموسی و فاحشه گری سیاسی پتان غنی و کاسه لیسان اش را بطور اشکارا علنی کند.
مردم دردمندم،
شما همه میدانید که کشور مان وجب به وجب از طرف رهبران تروریست پاکسانی الاصل قصر سپیدار و لانه تروریستی ارگ به دست پاکستان سپرده میشود.
تا کی خیانت را می بینیم و سکوت میکنیم؟
تا کی سربازان مظلوم مان از پشت سر و از پیش با توطعه ای تروریستان پتان قصرک لانه تروریستی به خنجر منحوس پتان طالب بی ناموس سپرده شود؟

>>>   بلی برادر غرب جنگ را در افغانستان گسترش میدهند و دولت هم همکاری میکند

>>>   حقیقت دارد تا همان وقت جنگ دوام دارد که معادن افغانستان خلاص شود باز خودتان میدانید ووطن تان .
مسافرجبری


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است