چرا دانشجوي ما در دانشگاه آمريكايي علم بياموزد؟
 
تاریخ انتشار:   ۱۶:۵۰    ۱۳۹۵/۶/۴ کد خبر: 120133 منبع: پرینت

با اين همه علم وافر و پوهاند موجود در دانشگاه هاي كابل و ساير دانشگاه هاي كشور چه نياز است به اين كه دوستان دانشجوي ما در دانشگاه آمريكايي علم بياموزند؟

اين علم مسلما از مصادق بارز و آشكار علم اضافي است؛ بنابراين با توجه با ماهيت اضافي بودن علم آمريكايي نبايد بيش از اين درس خواند؛ اصولا درس خواندن فايده زياد ندارد. ما را به دنياي دني مصروف مي سازد و از رفتن به بهشت و ملاقات حوري ها و نعيم بهشتي باز مي دارد.

صريح مي گويم كه نبايد دنبال علم آمريكايي بود. علم آمريكايي سبب تشويق تروريستان به هجوم هاي شبانه طالبان و القاعده و داعش بر دانشجويان دانشگاه آمريكايي افغانستان مي شود. مردم و استادان و همسايه ها و عابران را به دردسر و خطر مواجه مي سازد.

بنابراين به دوستان دانشجو توصيه مي كنم كه از اين پس بايد به علم موجود در دانشگاه هاي كشور بسنده كننده و از تلاش براي كسب علم اضافي و يا در اختيار گرفتن سويچ علم جدا پرهيز نمايند!!

مقصر اين حادثه استادان و مسوولين دانشگاه هستند كه اين دانشگاه ايجاد كردند و كمي هم خود دانشجويان كه به اين دانشگاه رفتند نه تروريست هاي محترم!!

محمد عارف رحمانی


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   اموختن علم امریکایی و تحصیل در دانشگا های امریکایی هیچ ایرادی ندارد. حمله کردن بر دانشگا ها خلاف ارزشهای اسلامی است . ای کاش اینها بدانند که حضور امریکا در افغانستان باعث ادامه جنگ و نا امنی خواهد بود .
حبیب الله یوسفزی

>>>   لطفا تحصیل را هم سیاسی نکنید.

>>>   این گونه فکر تفاوتی با فکر طالبانی و داعش ندارد متأسفم برای شما

>>>   در همه کشورها چنین است رحمانی صاحب حالا می خواهد چند هزاره دیگر رابه این نام کشتن دهد

>>>   حدیث پیغمبر است که گفته است:
علم بیاموز و لو که در چین باشد.

>>>   مذاهب امروزي افغانستان و پكستاني به جز آدم كشي وخون ريزي به نام مذهب چيزي ديگر نمي آمو زند
از علميت. و ساينس امروزي خبري نداند چون خود نا دانند پس چه بيا موزد
در بساط دانش ا موزان خود فروشي شرط نيست
يا سخن دانسته گو اي مرد دانا يا خموش

>>>   نه باید همه مردسه بروند و بشنوند که محمد عربی چه فرموده، این برای همه بس است

>>>   ..... نامى كه اين مضمون را نوشتي و .....
جه سويه در بوهنتةن هاى افغانستان وجود دارد
بوهنتون بنكله ديش از بوهنتون هاى كه تو ياد ميكنى شرف دارد

>>>   این وکیل سابق که فعلا غیر قانونی بکار اش ادامه میدهد نگفته است که ایا گرفتن دالر از امریکا وامتیاز گرفتن از انکشور که ماهوار انرا در جیب خود میزنند درست است ولی درس خواندن در یک دانشگاه که کمک کننده وسایل ولوازم درسی را کشور امریکا مساعدت میکند از دیده اقای رحمانی درست نیست اقای رحمانی و خانم هما سلطانی وکلای سابق ولس.الی مالستان با طالبان ارتباط مستقیم دارند چنانچه خانم هما سلطانی از بودن ملاعمر در منزلش قبلا وضح وسریع در مجلس ولسی جرگه اعتراف کرده بود که واکنش های تند مردم مواجه گردیده بود همین اقا بطرفداری هما سلطانی قرار داشت اکنون مردم خوب میدانند که اگر اقای عارف رحمانی بر ضد امریکا است پس چرا از گرفتن معاش و امتیازاتی را که امریکا برایش فراهم کرده سرباز نمی زند که این گپ های بی هوده و بی معنی را میزند پیغمبر مکرم اسلام به امت اش فرموده است بخاطر کسب علم اگر در چین هم باشد کوتاهی نکنند برای کسب علم بروند اینکه در خانه خو.د ما باشد پس چرا نگوشیم که بحرف بی هوده و بی معنی یک شخص مغرض گوش فرا دهیم امروز در کشور ما به صد ها مدارس و دانشگاه ها از کشور های مختلف جهان فعال است که یکی هم دانشگاه امریکایی اما استادان ان اکثرا از استادان داخلی خود ما است این حرف عارف رحمانی در حقیقت نوعی از حمایت ان از حمله انتحاری شان در این دانشگاه است که این اقا واضح بیان کرده مقصر استادان ومحصلین هستند نه ترورستان که محترم انها را خطاب کرده است خیانت اشکارا ازین بیشتر چه بوده میتواند که این اقا خودش بیان کرده است .

>>>   جوابى خوب براى كسانيكه حادثه دهمزنك را به دوش تظاهر كننده ها و يا رهبران شان مى انداختند، به جاى اينكه انتحار يا فرهنك طالبانى را ملامت كنند.

>>>   حبیب یوسفزی از کدام اسلام گپ میزنی از اسلام ادم کشی از اسلام زن لت کردن از اسلام جزیه گیری از مسافرین از اسلام که شمادارید که از طرف بهودی ها وانگلیس ها حمایه میشود لعنت براین قسم اسلام که شما پیشه کردید اسلام اخلاق تربیت وادب همه تان بی نظافت مردار چتل بی علم وغول که هرکی پالان زده شمارا ووطن گویا از خودتان سرخودتان خراب میکند.
م ی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است