حمایت زاخیلوال از عامل ناامنی ها در افغانستان
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۴۰    ۱۳۹۵/۶/۴ کد خبر: 120092 منبع: پرینت

زاخیلوال آتش زدن بیرق پاکستان توسط افغانستانی های خشمگین در اسپین بولدک را محکوم کرد.

ای کاش زاخیلوال از لت و کوب صدها هموطن به خصوص ریش سفیدان که صورتشان غرق در خون در بازارهای پشاور دیده می شوند اعتراض می کرد.

عمر زاخیلوال سفیر افغانستان در اسلام آباد آتش زدن بیرق پاکستان توسط افغانستانی های خشمگین به رفتار ظالمانه ماموران امنیتی در قبال پناهجویان هموطن را درمنطقه بین اسپین بولدک و چمن را محکوم نمود و گفت: بیرق از یک اداره خاص نیست و مربوط به مردم پاکستان می باشد.

جناب زاخیلوال افغانستان سال ها است که در آتش و خونی که حکومت پاکستان مسوول آن می باشد دست و پا می زند، ولی شما و رییس حکومت تان هنوز بفکر پاکستان هستید؟

زاخیلوال دیروز در صفحه توییتر خود نوشت کسانیکه بیرق پاکستان را آتش زدند از حکومت و مردم افغانستان نمایندگی نمی‌کنند. جناب زاخیلوال این را باید بداند زمانی که مردم خشمگین برای داد خواهی از هموطنان خود در مرز پاکستان دست به یک اعتراض می زنند، هیچ وقت نمی گویند که ما از طرف دولت افغانستان نمایندگی می کنیم.

ولی نماینده سیاسی افغانستان در اسلام آباد همیشه در مقابل رفتار غیر انسانی مقامات امنیتی پاکستانی در قبال پناهجویان افغانستان سکوت نموده است. اقدام اعتراضی افغانستانی ها در مرز پاکستان دلیلی نمی شود که پاکستان مرز را بر خلاف تعهدات تجاری که با افغانستان دارد ببندند. مقامات در قندهار به رادیو آزادی گفتند: در پنج روز گذشته در نتیجه بسته شدن راه به روی موتر های لاری به تجار میوه ضرر زیاد رسیده زیرا هوا در اینجا بسیار گرم است.

http://files.afghanpaper.com/newsfiles/201608/201608250619502858.jpg

http://files.afghanpaper.com/newsfiles/201608/201608250619502321.jpg

 

منجم زاده

 

 


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   این. سفیرافغانستان.که درپاکستان. است. این خودش. پاکستانی.است. یکی ازمردم. پشاور. میباشد. چرا که من. یک افغانی. هستم. که سال هاست در ايران زندگی میکنم چراکه یکی ازخشودان. شان.که پاکستانی. بود. دریک.جاه. باهم.کار. میکردم. گفته.بود. من.خودم. چند تا. عکسهای شان.را.باهم. دیدم.همین. که نامش. عمر. ذخیلوال. است.
رفیع.هستم ازایران

>>>   این شادی باز خودش در اصل پاکستانی است۰

>>>   همین فروخته شده خو گپ نزند!!!! هر بار که چهرهً مرموز ویرا میبینم تلویزیون را خاموش میکنم.

>>>   حتما به غیرت پاکستانی اش برخورده چه کسانی نماینده ملت بزرگ افغانستان شده اند واقعا جای تاسف دارد


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است