حمله بر دانشگاه آمریکایی کابل با 8 کشته و 30 زخمی
 
تاریخ انتشار:   ۰۷:۱۶    ۱۳۹۵/۶/۴ کد خبر: 120065 منبع: پرینت

به گزارش شبکه اطلاع رساني افغانستان(afghanpaper)، مهاجمان در ابتدا یک موتر کرولا را در نزدیکی دانشگاه امریکایی مقابل درب یک مرکز نابینایان منفجر ساختند.

سپس مهاجمان به داخل دانشگاه آمریکایی در کابل شده و قصد داشتند تعدادی را به گروگان بگیرند.

درگیری میان نیروهای امنیتی و مهاجمان به مدت ده ساعت بطول انجامید که با حمله قطعات خاص بر مهاجمان، این درگیری به پایان رسید.

در این حمله 8 تن از کشته و بیش از 30 تن زخمی شدند.
در میان زخمی ها تعدادی از دانشجویان از جمله دو خانم شامل می باشد.

دانشگاه امریکایی افغانستان در غرب کابل و در سرک دارالامان موقعیت دارد.

کد (4)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   دیگر نه رود به دانشگاه ها کسا نیکه تحصیل کرده اند تمام انها بیکار و بی روز گار اند

>>>   تعداد حقیقی خونمها چند تنه؟

>>>   شنیده بودیم که درین پوهنتون یک تعداد با لباس ها ی خیلی نامناسب ونیمه برهنه به این پوهنتون میآمدند که شایسته یک دخترویا یک پسرافغان نه می بود به همین خاطر اخطارهای قبلی هم داده شده بوده طوریکه خبرداریم واستادان این پوهنتون نیز قبلا اختطاف شده بود حالا درسوگ وغم کسی دیگر میسوزد خداوند رحم کند .راه ازپیش ماهم گم است نمیدانیم کی راست میگوید وکدام راه درست است همه دروغ میگویند می بینیم تجارت بالای خون افغانها حتی محصلین بیچاره روان است خداوند رحم کند.

>>>   یک زمانی ریاست بنام امنیت ملی داشتیم که درتشکیل خود پنجصد ریاست دیگر داشت بعد این ریاست به کمپنی خصوصی امنیتی تبدیل شد که پنجشیر ووردک برای 35 سال آنرا قراردغاد کرده اند فعلا آنها کجا هستند؟؟ چی مصروفیت دارند؟؟ وظایف شان چیست؟؟از حکومت بیشتر از اردوی ملی وپولیس ملی معاش میگیرند نتیجه کارشان چی است؟؟ همین جنایات اشرار را کی باید پیش از وقوع کشف کند ومانع اجرای آن شود وظیفه ریاست ترافیک است یا همین ریاست به اصطلاح ملی ؟؟ چگونه معاش رابرای خود حلال میکنند؟؟؟
ر

>>>   طالبان و داعش و تفکر ال سعود مخالف توسعه علم و دانش است. اگر کشوری بخواهد فرهنگ بیگانه تاثیری نداشته باشد باید ازریشه با ابزار علم اصلاح کرد نه ترور و خون ریزی.
خدا لعنت کنه کسانی را بر مسند قدرت می نشیند و امنیت مردمش را نمیگیرد


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است