نگرانی های عبدالله در خصوص تهدید سرمایه گذاران
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۳۴    ۱۳۹۵/۶/۲ کد خبر: 119982 منبع: پرینت

اخیرا صرافان، تاجران و سرمایه گذاران در کشور با تهدید ها و خشونت هایی مواجه می شوند که فرار و واکنش های آنان را در پی داشته است.

بستن سرای شهزاده بزرگترین بازار مبادله پول در کابل یکی از این واکنش ها به نا امنی و سوء قصد به جان سرمایه گذاران است.

حال در همین خصوص داکتر عبدالله رییس اجرایی کشور بر مبارزه با جرم های جنایی تاکید می کند و معتقد است که این نا امنی ها بر روند سرمایه گذاری در کشور صدمه خواهد زد.

کد (24)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   افغانستان دو تربوز را در یک دست گرفته نمیتواند.باید یکی را انتخاب کند.
یا جنگ و نا آرامی و قاچاق مواد مخدره و بودن قوای خارجی در کشور و کمک های ملیارد دالری سالانه کشور های خارجی به قوای مسلح و بودجه عادی و انکشافی کشور و عدم سرمایه گذاری در کشور بخاطر عدم امنیت و اختتاف تاجران و یا بستن سرحدات و تامین امنیت و از بین بردن کشت مواد مخدره و خلع سلاح تمام مردم در داخل کشور و بر آمدن قوای خارجی از کشور و قطع کمک های خارجی در کشور و مثل دوران ظاهر شاه به یک زندگی بخور نمیر قناعت کردن.
راه دیگری وجود ندارد.

>>>   عبدالله میداند که همه دزدان و ختطاف چیان افراد خود اش است وانقدر چور کردند که حساب اش معلوم نیست باید یاد اور شد که تمام ادم ربایان از شورای نظار است که نام چند نفر اش را برایتان می نویسم. حسین برادر فهیم پنچرمین همرای یک ګروپ صد نفری قوماندانان پنچرمین ها. امان الله ګذر. الماس. جنرال جرعت .قسیم جنګل باغ. بصیر سالنګی. بسم الله. امرلله صالح. ممتاز برادر زاده سیاف. خودی سیاف دزد. محقق. و چندین نفر دیګر که عبدالله همرایشان در یک سفره مینشیند

>>>   عبدالله خان!
شما حق ندارید "نگران" باشید! این صرافان، تاجران و سرمایه گذاران را شماها از سالهای آمدن تان به کابل چندین بار "چور" کرده اید!!!!

>>>   عبدالله غلط زیادی میکند این که همه مردم میداند عبدالله که پنجاه فیصددولت رادردست داردفقط بلداست یادروغ بگویدیا مثل اپوزیسیون دولت رفتارکند ویاهم به جنگ سالاران جمیعت خدمت کندنصف روزخود رابه آرایش میگزراند مثل زنهانصف روزدیگربه بردگی برای جمیعت وسفارتهای خارجی
وحیدازتهران


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است