سرانجام قانون شنکی رییس شورای ولایتی هرات
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۳۰    ۱۳۹۵/۶/۲ کد خبر: 119967 منبع: پرینت

سر انجام قانون شنکی رییس شورای ولایتی هرات چنین پایان خواهد یافت: (یک پیش بینی عامیامه)

طوریکه معلوم می شود در این مورد قانون به مرحله اجرا درنخواهد آمد و صحنه سازی ها در شرف انجام خواهد بود و درنتیجه رییس شورای ولایتی هرات از دادستان و مقام های امنیتی هرات معذرت خواهد خواست و محفلی ترتیب داده خواهد شد. رییس دادستانی با رییس شورای ولایتی هرات آشتی خواهند نمود. احتمالا بغل کشی دست دادن و صورت بوسی انجام خواهد شد شیرینی خواهند خورد و همه کف خواهند زد و در اخیر دست ها بلند خواهد شد و طبق رواج معمول دعای خیر خوانده خواهد شد و همه راضی به خانه شان خواهند رفت و احتمالا این موفقیت را جشن خواهند گرفت.

ولی چیزیکه باقی خواهد ماند شکاف عمیقی بین اعضای شورای ولایتی هرات، که شماری از قانون حمایت نموده و تعدادی که از رییس شورای ولایتی حمایت نموده اند و اثرات منفی آن طولاتی مدت بر جای خواهد ماند.

بگونه ای به شورای ولایتی صدمه وارد خواهد شد. همکاری اعضای شورای ولایتی طبق روال معمول ادامه نخواهد یافت و بی عدالتی بر قانون زور خواهد شد. کار دادستانی برای اجرای قانون مشکل تر خواهد شد و باز اگر یک قانون شنکن دیگر بازداشت شد بالاخره ده ها نفر پیدا خواهند شد که در مقابل دادستان هرات تظاهرات انجام دهند و عنوانی دادستان شعار بدهند چون زور ات به رییس شورای ولایتی نرسید حالا انتقام آنرا از یک (هر دم شهید) می گری؟

منجم زاده


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   در وجود این حکو مت این یک روال معمو ل است . که همیشه همین قسم بوده ومصلحت گرائی بر قانون پیروز است چو هیچ اراده ئی بر تطبیق قانون از طرف دولت و سردمدارانش وجود نداشته ونخواهد داشت اگر میداشت ما انتخابات به این رسوای نمیداشتیم و اکنون صاحب یک دولت واحد میبودیم

>>>   بسیار بسیار خو ب فهمیدی منجم زاده افرین افرین

>>>   بلی برادر واقعیت همین است . چنین مشکلی درسراسر دنیا وجود دارد . در مورد ریس جمهور فعلی ما خودشم خوب می داند و ملت هم می داند و کشور های حمايه گر هم می داند که بیش از %70 تقلب وجود داشته. برای همین است که دوسال از حکومت خسته کننده میگذرد آن چنان که مردم میخواستن نشد من نمیدانم چرا گندیده ها نمی گذارند آن های را که مردم میخواهند مورد اعتماد مردم اند به ریاست جمهوری انتخاب کنند .به زوری که نمیشود. اصلا این اشخاص ضعیف و ترسو چه رقم پا به عرصه انتخابات ریاست جمهوری گذاشتن سوال این جاست که چه طوری واز کجا توسط کها این ها پیش قدم شدن درصورتیکه درکشور ما انسان های باشرف و فهمیده. تحصیل کرده وکار کشته و مجرب به اندازه کافی موجود داریم این قسمت مردم افغانستان است.که همیشه درهمین حالت که مملو از رنج و استرس.افسردگی واز همه مهمتر عقب ماندگی درسطح جهان باشند واقعا هبچ راهی حل وجودندارد

>>>   جناب منجم زاده غیر از مفسدی دیگر کاری یاد ندارید . خوب یادم است زمانیکه سلیم ترکی شاروال هرات بود چگونه با چاپلوسی و مداحی نزدش میرفتی . حالا در باره سلیم ترکی چه میگوئی که محکمه ابتدائی وی را به 6سال حبس و پرداخت 2میلون افغانی پول اختلاص محکوم نموده . انسان های مانند شما جز تعصب دیگر چیزی را دیده نمیتوانید.در حالیکه یا با غاصبان همدستید یا اختلاص گران هم پیک شرم آورست . دزدی به دزدی بگوئید دزدی کار بدست.
هراتی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است