راننده ناشنوا به ضرب گلوله پولیس امریکا کشته شد
 
تاریخ انتشار:   ۰۸:۴۴    ۱۳۹۵/۶/۲ کد خبر: 119943 منبع: پرینت

مقامات ایالت کارولینای شمالی در جنوب امریکا روز دوشنبه اعلام کردند که یک راننده ناشنوا به ضرب گلوله پولیس کشته شد و تحقیقات در زمینه آغاز شده است.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از میامی، یک ایستگاه تلویزیونی محلی اعلام کرد که دانیل هریس 29 ساله که برای برقراری ارتباط از زبان علامت استفاده می کرد روز پنجشنبه گذشته ' جرمین ساندرز ' یک مامور پلیس را مجبور کرد سیزده کیلومتر وی را از یک تقاطع در بزرگراه تا خانه اش در شارلوت تعقیب کند.

سخنگوی پولیس گشت زنی در بزرگراه های ایالتی کارولینای شمالی در بیانیه ای اعلام کرد: این راننده از خودروی خود خارج شد و پس از آن برخورد بین دو طرف صورت گرفت که منجر به تیراندازی شد.

به گفته این سخنگو ، راننده در محل کشته شد. هیچ اسلحه ای از هریس کشف نشد.

ساندرز به مرخصی اداری فرستاده شد تا تحقیق کنندگان شواهد و مدارک موجود از جمله ویدیوهای دوربین داشبورد و بدنه اتومبیل را مورد بررسی قرار دهند.

یکی از همسایه های این مرد ناشنوا تیراندازی انجام شده را کاملا غیر قابل قبول دانسته است و گفت: این مرد حتی آژیر پولیس را نشنیده است.
خانواده این مرد برای تامین هزینه کفن و دفن وی به صورت آن لاین درخواست کمک مالی کرده اند.

آنها به طعنه گفته اند اگر پس از کفن و دفن پولی باقی بماند آن را صرف آموزش پولیس خواهند کرد تا بداند با این نوع افراد چگونه باید برخورد کند.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   معيوب نا شنوا ، كور، چشم ضعيف، مرگي، بعضي أمراض قلبي، در غرب حق رانده گي را ندارند. چون اكثراً با عث واقعيات خطير ترافيك ميشوند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است