جنرال علی مراد از آغاز عملیاتی بزرگ در قندوز خبر داد
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۲۹    ۱۳۹۵/۶/۱ کد خبر: 119919 منبع: پرینت

پس از افزایش درگیری ها در قندوز پای جنرال مراد علی مراد در این ولایت باز شد و وی از آغاز عملیاتی بزرگ علیه هراس افکنان در این ولایت خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، جنرال مراد معاون ستاد ارتش کشور در رابطه با این عملیات گفت: عملیات آغاز شده تا پاکسازی کامل هراس افکنان از این ولایت ادامه خواهد داشت.

وی همچنان از آزادسازی شاهراه قندوز_تخار خبر داد و افزود: پایگاه های پولیس که بدست طالبان افتاده بود اکنون دوباره در اختیار نیروهای امنیتی می باشد.

کد(24)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   جنگ در شمال را پاکستانی ها نه
کانون توطئه در ارگ رهبری می کند!
از سال 2001 به این طرف این کانون به رهبری خلیل زاد و کرزی در داخل ارگ ایچاد شد و از همان آغاز کار برای تحقق برنامه هایی فاشیستی و تحکیم پایه هایی حاکمیت قبیلوی با سازماندهی توطئه ها و کشتار وترور علیه نیروهایی ضد طالبانی ، از گروه هایی مختلف به خصوص گلبدین استفاده نمودند.
در مدت پانزده سال گروه هایی تروریستی گلبدین و طالب در کنار هم بدون کوچکترین آسیبی در فضای امن توسط کرزی وخلیل زاد و همین غنی تسلیح وتچهیز شدند و این پروسه تا کنون ادامه دارد.
پرواز چرخبال هایی اکمالاتی و پرتاب مهمات توسط طیارات نظامی را درمناطق وقرار گاه هایی طالبان وگلبدین همه مردم مشاهده نموده اند که برای انتقال پرسونل و تجهیزات نظامی نشست و پرواز می نمایند.
سقوط عمدی و سازمان یافته ای ولسوالی ها و مرکز ولایت کندز همه وهمه در جهت تقویت روحیه ای طالبان وگلبدین و تضعیف نیروهایی مردم در شمال سازماندهی می گردد.
درین روز ها نیز با وارد شدن فشار بالای بغلان انتقال جنگ به کندز انفجار پل اچین و سقوط خواجه غاز و فشار بالای درقد همه در یک برنامه قبلن تنظمیم شده توسط کانون توطئه در داخل ارگ طرح و توسط گلبدین و طالبان و ستون اول دشمن در ارگ عملیاتی می شود.
انتقال جنگ به شمال و جنگ درشمال را پاکستانی ها نه کانون توطئه در ارگ رهبری می کند و مردم ما را مصروف جنگ فرسایشی نموده می خواهند هم با وارد نمودن تلفات به مردم محل و تلفات نیروهای مسلح کشور که همه نیروهایی ضد طالبانی است برنامه هایی خائنانه ای شان را در قبال مردم ما در مرکز قدرت و در محلات و به خصوص در شمال کشور عملی نمایند .
مردم ما باید بدانند که برای آوردن امنیت وثبات در شمال ولایات بغلان و کندز باید به صورت کامل از وجود گروه هایی تروریستی گلبدین و طالیان وهوادران طالبان پاک سازی شود ، درغیر آن هر روز باید شاید فاجعه و کشتار هایی دسته جمعی مردم ما درمحلات توسط وحشیان قبیلوی در شمال خواهیم بود.
همه نیروهایی ضد ترور و وحشت و مقاومت باید در یک محور برای نابودی تمام لانه های تروریستان در بغلان وکندز با هماهنگی کامل عملیات های پاکسازی را باید آغاز نمایند .
کابل وارگ قابل اعتماد نیست در پی چاره ای اساسی برای نجات کشور باید ، کانون توطئه در ارگ از مبان برداشته شود راه دیگری وجود ندارد.
محمداسلیم سلیم

>>>   اگر بگذارند او این کار را خواهئد کرد ولی همین که احساس که طالبان بابود می شود بلا فاصله دستور عقب نشینی از کاخ ارگ صادر می شود.

>>>   بایذ اضافه نمود که از طرف دیگر ،شادی باز های ارگ در فکر این نیز میباشند ، همان‌گونه که کشور های ناتو را به چالش کشیده اند ،میخواهند که به بهانه ناامنی ها و تشدید جنگ در سمت شمال از روسیه و بعضی کشور های آسیایی نیز حق و جزیه بگیرند. و به حکومت ضد منافع ملی خویش بقای حیات دهند..

>>>   در هر جایکه مراد علی برود به زو دترین فرصت هما ن جا ی را فتح می کند
مراد علی مراد باید سر قو مندان عا لی قو ای مسلح شو د

>>>   د رودسلام خدابر شماای شیران وطن. شما امروزدر مقابل دشمنان ,قسم خورده ای ؛قرار دارید که این ها بویی از انسانیت و بشریت نبرده است ۰دشمنان شما ابو جهل هایی و ابو لهب های این زمانه هستند این ها فقط کشتار سنگ سار ویرانی وطن دیگر هیچ کدام برنامه ای ندارند باز هم توفیق روز افزون شما را از خداوند منان مسعلت داریم
(مهاجری از ایران

>>>   جنرال هزاره خوب فعالیت میکند برای ع و غ این کار ها فایده ندارد هزاره ها هرقدرکه جانفشانی کننده بازهم حقشان همان جوالی گری است ع و غ
ریسمان جوالیگری هزاره ها را یک کمی درازتر خواهد کرد وبس .
استانکزی

>>>   با سلام به همه دوستان:
جنرال مرادعلی مراد بخاطر این لوی درستیز نمیشود که اولا؛ یک هزاره است ودوما او جهادی وتکنوکرات نیست .خداوند متعصبین و قبیله گرایان را الهی نابود گرداند .
کریم شمالی

>>>   بلی جانفشانی را مراد علی مراد می کند اما مدالهای افتخار به دیگران اعطا می شود.

>>>   نظر شخص آخر معلوم میشود که غلام پاکستان است محترم دگرجنرال مرادعلی خان ضد پاکستان و حامیان شان است انشاه الله به توکل خدا آرمان تروریستان و حامیان شان را به گورستان مبدل میکند زنده باد جنرال صاحب مرادعلی (مراد) ........کامیاب باشد .....


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است