دولت افغانستان مزدور و پوشالی است
 
تاریخ انتشار:   ۲۰:۳۳    ۱۳۹۵/۵/۳۰ کد خبر: 119813 منبع: پرینت

حکومت امروز بیشرمانه به سفارت آمریکا می رود تا آنها برای ما سیاست بتراشند و از آنها مشورت بگیریم و از آنها می خواهیم که برای ما تصمیم بگیرند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، سیلی غفار، سخنگوی حزب همبستگی افغانستان، گفت: یکی از سیاست های استعمار این است که همیشه درون کشورهایی که تحت اشغال خود می گیرند کوشش می کنند شخصیت های میهن دوست و میهن پرست را از صحنه بیرون کنند و همیشه درها را به روی آنها بسته نگاه می دارند.

وی افزود: همانطور که امروز هم در وضعیت افغانستان چنین است. انگلیس همیشه کوشش می کرد که در افغانستان نوکران خود را بر سر قدرت بیاورد تا بتواند سیاست های خود را در افغانستان و در منطقه پیاده کند.

سخنگوی حزب همبستگی افغانستان، با انتقاد از حکومت فعلی و گذشته افغانستان اظهار کرد: روزی امان الله خان، با افتخار استقلال افغانستان را گرفت اما حکومت امروز بیشرمانه به سفارت آمریکا می رود تا آنها برای ما سیاست بتراشند و از آنها مشورت بگیریم و از آنها می خواهیم که برای ما تصمیم بگیرد.

غفار، با بیان اینکه رهبران افغانستان چنان استقلال را در اینجا زیر سوال برده اند که صحبت از استقلال در اینجا شرم آور است، افزود: دولت ما دولتی مزدور و پوشالی است که فقط به اراده دیگر کشورها می رقصد. ما را از هر گونه استقلال و آزادی محروم ساخته است. پیوسته شعارهای رنگارنگ می دهد و در عمل صفر است.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   خداوند عالم این زن شجاع افغانستان را در امان خود نگهدارد. تردیدی نیست که گروهک های مزدور و وطنفروش ع و غ تحمل جرآت و شنیدن حرف های او را ندارند.
گلداد کابلی

>>>   تمام بدبختی های امروز در افغانستان از دست همین انسان بدبخت امر خیل گوسفند زی است که در انتخابات چوچه های گوسفند را چاق ساخت و این داکتر های دروغین گوسفند ها را برش متولد ساختند.

>>>   با ید مدال قهر مانی زن را به این با نو داده شو د
زیرا همیشه واقعیت ها را بر ملا می سازد
و هچ تر س و بیم ندارد
خداو ند در امان خو د نگاه دارید


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است