دادستانی کل دستور دستگیری علیزایی را تایید کرد
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۱۶    ۱۳۹۵/۵/۳۰ کد خبر: 119804 منبع: پرینت

دادستانی کل کشور دستور دستگیری رییس شورای ولایتی هرات را تایید کرد.

در مکتوبی که به دست خبرگزاری جمهور رسیده و دارای نشان دادستانی کل کشور و امضای رییس این ارگان عدلی و قضایی می‌باشد، محمد فرید حمیدی، به نیروهای امنیتی دستور داده که آقای علیزایی باید دستگیر شود.

پس از صدور این دستور رییس شورای ولایتی هرات، انجینیر ریاست فواید عامه که مظنون به دریافت رشوت بود را از دادستانی هرات بیرون کرد، دادستانی کل کشور، این امر را غیر قانونی خوانده و دستور دستگیری کامران علیزایی را داده است.

آقای علیزایی تعلیق وظیفه و ممنوع الخروج شدن خود را نمی‌پذیرد. در مکتوبی که دارای نشان دادستانی کل کشور و امضای رییس این ارگان عدلی و قضایی می‌باشد، محمد فرید حمیدی، به نیروهای وزارت داخله و امنیت ملی دستور داده که آقای علیزایی و همراهانش در این قضیه را دستگیر کنند. به نوشته این مکتوب، کامران علیزایی، تا زمان روشن شدن و حل این قضیه ممنوع الخروج از کشور می باشد.

منجم زاده


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   باسرزدن اعمال غیر انسانی وغیرقانونی آقایون علیزایی وجرآت برحق بودن حرف مروج دربین مردم((با ملک بساز ده را بتاز)) رابه حقانیت تبدیل نمود.
کوهی

>>>   جای بسیار خجالت آور است که نماینده رئیس جمهور نه میتواند یک انسان ظالم را که به تمام ادارات دولتی دخالت میکند دستگیر کند آنقدر از دست این وگیل های شورائی ولایت درغذاب هستیم که در تمام کارات مایان دخالت میکند

>>>   همانطوريكه آقاي تركي شاروال اسبق ممنوع الخروج شده بود ، توانست از كشور خارج شود. ايشان هم مي تواند براءت حاصل كند چون ايشان باصطلاح از قوم حكومتتبار اند.
شمس الله

>>>   علیزی از نسل کوچی است، باید وحشی و بیفرهنگ باشد۰ این ناقل به هرات نام هرات باستان و با فرهنگ را بد کرد۰


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است