تبلیغ مصرف گوشت سگ در کوریای شمالی
 
تاریخ انتشار:   ۰۸:۰۷    ۱۳۹۵/۵/۳۰ کد خبر: 119770 منبع: پرینت

کوریای شمالی کمپینی به راه انداخته تا مصرف گوشت سگ را در میان مردم افزایش دهد.

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک،‌ کوریای شمالی گوشت سگ را به عنوان یک غذای برتر به مردم خود معرفی می‌کند. رسانه‌های این کشور در تلاش هستند مردم را تشویق کنند، قبل از آنکه اقدام به سلاخی سگ کنند، حیوان را آزار دهند تا طعم بهتری را از خوردن آن بچشند!

روزنامه "کوریا تایمز" کوریای جنوبی گزارش داد که یک گوینده برنامه رادیویی کوریای شمالی موسوم به "تانگیل ویس" خورشت سگ را "بهترین دارو " معرفی کرده است.

این گوینده رادیویی اعلام کرد: یک اصطلاح کهن وجود دارد مبنی بر اینکه یک قطعه از گوشت دانگوی می تواند داروی خوبی باشد. دانگوی نامی محلی در کوریای شمالی برای سگ است که به "گوشت شیرین" ترجمه می‌شود.

شبکه یوتیوب کوریای شمالی نیز در ماه ژوئن مدعی شد که گوشت دانگوی نسبت به گوشت گاو، اردک، خوک و مرغ پروتئین بیشتری دارد و برای مشکلات معده و عفونت‌ها مفید است.

روزنامه "کوریا تایمز" در ماه ژوییه گزارش داد که چندین مسابقه آشپزی در پیونگ یانگ برگزار شده که در آن از خورشت و دیگر دستورهای غذایی حاوی گوشت سگ استفاده شده است.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   مواد غذایی که انسان ها صرف میکنند، باید از نقطه نظر صحی مورد مطالعه قرار بگیرند و متخصصین از نگاه صحی در مورد آن نظر بدهند که آیا این مواد خورده شوند و یا نشوند.
گوشت بعضی حیواناتی که خوردن آن در دین اسلام حرام گفته شده است، از نگاه صحی بودن آن مورد مطالعه قرار نگرفته است، بلکه مسایل دیگری در زیر آن نهفته است.
طور مثال خوردن گوشت خر بخاطری حرام گفته شده است که از آن بحیث وسیله نقلیه استفاده میکردند. گوشت سگ بخاطری حرام گفته شده است که از آن منحیث پاسبان و نگهبان استفاده میشود. گوشت پشک از خاطری حرام گفته شده است که از آن در گرفتن موش ها استفاده میشود. گوشت خوک بخاطری حرام گفته شده است که حاوی چربی زیاد است و در هوای گرم عربستان سبب مریضی میشود.
پس اگر در قرن بیست و یکم ضرورت های گفته شده در مورد حیوانات فوق وجود نداشته باشد، میتوانند گوشت این حیوانات صرف شوند و هیچ پروبلم صحی در صرف آنها وجود ندارد.
چنانچه در چین تمام انواع گوشت های حیوانات صرف میشوند و نه از نگاه جسمی و نه از نگاه روانی به آنها آسیب رسیده است و امروز دومین قدرت اقتصادی جهان اند.
اگر در قرآن کریم آمده باشد که شما در هنگام سردی در خانه هایتان، بخاطر گرمی بخاری بگذارید و شما در تابستان داغ به خانه کسی داخل میشوید که در خانه اش بخاری موجود نیست، این بدان معنی نیست که او از امر خدا و سنت پیغمبر سرپیچی کرده است، بلکه این بدان معنی است که او از عقل خود کار گرفته است و ضرورتی در گرمی تابستان به موجودیت بخاری در خانه خویش نمی بیند، بنأ از گذاشتن بخاری در تابستان در خانه اش صرف نظر کرده است.
گذشته از آن هر آیتی در قرآن نظر به شرایط زمان و وقت و نظر به حوادث مشخصی که در آن زمان صورت گرفته است، نازل شده است. این بدان معنی نیست که این آیات در تمام مقاطع زمانی و مکانی و در تمام شرایط و در تمام دنیا برای تمام مردم قابل تطبیق باشد.
امید وارم بخاطر درک بهتر مردم از دین نشر شود.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است