شیر: هردو رهبر خیانت در امانت کردند
 
تاریخ انتشار:   ۱۷:۳۱    ۱۳۹۵/۵/۲۸ کد خبر: 119744 منبع: پرینت

در افغانستان رهبران توافق کردند و تعهد کردند و به توافق و تعهد خود عمل نکردند و در واقع خیانت در امانت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، بسم الله شیر، آگاه مسایل سیاسی در برنامه «بازنگاه» گفت: رهبران حکومت وحدت ملی با کارها و کم کاری هایی که کردند به ملت افغانستان ضربه ای زدند که رکود اقتصادی کمترین آن است. آنها فراتر از قانون اساسی برای خود توافقنامه ای ساختند که حتی به همان نیز عمل نکردند. در حالیکه توافق توافق است. در افغانستان رهبران توافق کردند و تعهد کردند و به توافق و تعهد خود عمل نکردند و در واقع خیانت در امانت کردند.

وی افزود: دو رهبر حکومت وحدت ملی نه به قانون خدا عمل می کنند نه به قانون افغانستان توجهی می نمایند و نه به توافقنامه سیاسی عمل می کنند و این خیانتی بزرگ است که از طرف آنها در حق ملت انجام می شود.

شیر گفت: تاکنون که این دو رهبر، مطابق با توافقنامه اصلاحات انتخاباتی، توزیع شناسنامه های الکترونیکی و دیگر موارد مهم در آن را اجرایی نکرده اند در حالیکه دوسال از آغاز حکومت می گذرد.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   به نظر من عبد الله بیشتر خیانت کرده است چون به تقلب غنی با اساس توافق مشروعیت داد اگر این حکومت از همان اول بر هم می خورد بهتر بود تا بر اساس توافق به وجود بیایه که اساس آن تفرقه باشد.
فرید

>>>   امرالله صالح خودرا اصلاح نموده وحالاباید رئیس جمهور یک مقام برایش بدهد اگر ندهد این اوج تبعیض است چون چند روز پیش که الماس زاهد چند حرفی به نفع حکومت وبرضد توتاپ گفت فورا بحیث مشاور رئیس جمهور تعیین شد حالا هم صالح ازین بهتر چــــــــی بگوید:
امرالله صالح: پاشاندن حکومت به نفع کسی نیست/من یک مجاهد احساسی نیستم
اوگفت: از نظر امنیتی حکومت وحدت ملی هم نقاط مثبت و هم منفی داشته که آن را بررسی می کنیم.
وی افزود: اولین نقطه مثبت اینست که رییس جمهور فعلی محدودیت های عملیات نیروهای امنیتی را برداشت و پس از آن استفاده از طیاره های بدون سرنشین و حضور نماینده های ناتو در خط دیورند و مناطق مرزی موضوع مثبت و ضروری بوده که در حقیقت انجام این چند مورد از سوی حکومت از نقاط مثبت کارنامه امنیتی دولت است.
هیچگاه پاشاندن دولت به نفع کسی نیست، نظام به معنی حکومت غنی یا عبدالله نیست بلکه نظام به مجموع منافع ملی اعم از تمامی قومیت ها است و اینکه به دنبال تغییر و اصلاحات به جای درگیری باشیم. صالح متذکر شد: من یکی از مجاهدینی هستم که احساسی فکر نمی کنم و عقلانی فکر می کنم،
ازیــــــن بــهتــــــرمــیشـــه ؟؟
یک چوکی بده منبعد سلام عبدالله عبدالله را هم علیک نخواهد گفت ، ازان برضد جنگ سالاران امتیاز طلب استفاده کن !
گیلگمش

>>>   چرا تصوير ملكه ثريا در پهلوى شاه امان الله نشر نمى شود و از او ياد نمى شود؟
تجدد گرايى با زن ستيزى مانند اب و اتش است. شما كه به كلكانى ميتازيد كى به وجدان و دو رؤيه گى خود خواهيد تاخت ؟
مگر اين نيست كه فقط قوميت امان الله را تجليل مى كنيد؟
مكر شما هنين دو روز قبل نمى گفتيد كلكانى نگذاشت اين سياست ها عملى شود؟ چرا هنوز زنان و دختران تان مكتب نمى روند و انهايكه سنگ امان الله را بر سينه ميزنند از نظر تحصيلات طبقه اناث بدترين شرايط را در منطقه و احتمالاً در جهان دارند.

>>>   کیسه بر بچیم وقتی کیسه بری ات است. چرا وقت تان را در این ګپهای بیهوده میګذرانی عید رسیدنی است و ازدحام در کابل زیاد میشود موقع خوب برای کیسه بری است


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است