اشرف غنی، عبدالله را به حضور پذیرفت
 
تاریخ انتشار:   ۰۸:۵۱    ۱۳۹۵/۵/۲۸ کد خبر: 119716 منبع: پرینت

عصر روز چهارشنبه اشرف غنی رییس جمهور کشور، عبدالله رییس اجرایی را به حضور پذیرفت و پس از چانه زنی های بسیار برایش وقت ملاقات داده و با وی به گفتگو نشست.
در این نشست در معیت رییس جمهور، معاون دوم وی سرور دانش حضور داشت و از جانب عبدالله معاون اول وی محمدخان شرکت کرده بود.

در صفحه رسمی فیسبوک امده است که دیدار رهبران حکومت وحدت ملی در فضای صمیمانه برگزار شد.
رییس جمهور غنی به صحبت های آقای عبدالله گوش داده و قرار شد تا در نشست بعدی رییس جمهور صحبت‌های یادشده را مورد بررسی قرار دهد.

اما دفتر مطبوعاتی ریاست اجرایی با تایید این دیدار اعلام کرد که در این نشست، ریيس اجرایی حکومت دیدگاه‌ها و برداشت‌های خویش را در باره چگونگی تطبیق توافقنامه سیاسی حکومت وحدت ملی، شیوه حکومت‌داری در دو سال گذشته، موانع و چالش‌ها، راه‌های بیرون رفت و عملی‌ ساختن اصلاحات به تفصیل مطرح ساخت.

در خبرنامه آمده است که قرارشد در نشست بعدی رییس جمهوری دیدگاه‌ها و برداشت‌های خویش را در این زمینه‌ها مطرح سازد و در نشست دیگری هر دو طرف نتایج این نشست‌ها و راه‌های بیرون رفت از چالش‌های موجود را مورد ارزیابی قراردهند.

کد (4)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   اگراشرف غنی دزد نباشددزد راکنارزند.اگربادزد جورآمدکرده اختیارجیب مردم به دزد واگذارد خودش نیزدزد است .
وطندار

>>>   خدایا این دیگ چه دولتی است

>>>   نتیجه اخطار حضرت صاحب بود که پذیرفت وارخطا شدند که حضرت صاحب در بین مردم خیلی طرفدار دارد حتی میتواند مانند فتح الله گولن کودتا بپا کند
ر

>>>   باز سازش.از بد بترش توبه.

>>>   این یک کمپاین عبدالله است برای انتخابات آینده .
بی عصا راه دهن معلوم باشد کور را .
م. نگهت لندن

>>>   چقدر مردم بد داریم ، عبدالله را بیبینید که به زور خارجی ها آمد و حالا صدراعظمی را میخواهد وفردا تمام قدرت را میخواهد اما ما علاقه به این نداریم که عبدالله چه کسی هست و چه میخواهد مهم اینست که تیم عبدالله به ارزش های میهنی علاقه ندارند انها صرف گروه وسمت خود را میخواهند و مهمتر اینکه دزدان را حمایه نموده وحکومت 40 دزد را ببار میاورد .
تعدادی از مردم ما احمق هستند که به نام سمت و زبان و قوم از عبدالله و همراهانش پشتیبانی مینمایند زیرا عبدالله صرف وصرف جمعیت و شورای نظار را میخواهد وبس !!!!!
این موضوع برای افغانها مهم است ، چرا شورای نظار؟؟؟ چرا جمعیتی ها ؟؟؟ خوب خواهد میبود که همین شورای نظارو جمعیتی ها ملی میبودند آنگاه ما مردم هم شکایتی نمداشتیم، اما حالا واضیحا وآشکارآ معلوم است که تیم عبدالله جز از پنجشیری ها و وابسته گان پنجشیری ها کسی دیگری را قبول ندارند و نه هم خود را وابسته به افغانستان میدانند ! صرف خود را وابسته به پنجشیر ومنافع پنجشیر میدانند وبس !!!!!
لطفآ شریک سازید


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است