مقصر تمام کمبودها داکتر عبدالله است
تمام بار مسوولیت کمبودها به دوش داکتر عبدالله سنگینی می کند که وی نتوانسته است از رای مردم حفاظت کند و بر تعهداتی که به مردم داده، بایستد 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۱۶    ۱۳۹۵/۵/۲۷ کد خبر: 119665 منبع: پرینت


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   از اول باید جلو خود سری غنی گرفته میشد خوب بود شما را با کاخ سپیدار بازی داد .
فرید

>>>   اینکه تو در گرفتن امتیازات تقاعد برای وکیل به جنگ ودشنام شروع کرده بودی به عبدالله چی ربط دارد ؟؟ هدف تو اینست که باید عبدالله در هرکار رئیس جمهور مداخله وماجراجوئی میکرد ودرهمه وزارت خانه ها تنها شروفساد وپنجشیری را تعیین میکرد؟؟

>>>   خودت کی میبودی چی کرده میتونستید ، شما هنوز هم نه فهمیدیدهمین گفته ها را برای جناب غنی هم میگویند اما هر دو داکتر جواب خویش را دریافت کرده اند برای ما گفته نمی توانند همه یی گپ ها جواب ها وسناریو نزد امریکایی ها است همین جنجالک هم صرف برای دلخوشی من وتوست من خوش شدم ریس جمهور ..... شد دیگری خوش شد که عبداله........... شد در حالی که همه یی افغان ها بی ابرو شدند .ولی جناب شما هم بسیا متعصب از شاخه یی ستمی ها هستید که در قصه یکی هم نیستید غمشریکی تان صرف هم سمت بودن تان است

>>>   شری بخیزد که خیر ما باشد.
امیدوارم
شری که در درون حاکمیت وحشت ملی بوجود آمده به خیر مردم مظلوم و ستمدیده سرزمین ما باشد.

>>>   ریشه جنگ و نا امنی در افغانستان تنها طالب نیست. در این سالهای پس از سقوط طالبان مشکل اصلی رهبران قوم گرا و قبیله گرا بوده اند که در سر قدرت هستند. تا اینها خود را اصلاح نکنند این جنگ تا ابد ادامه خواهد داشت.
در ادامه این ویدیو را تماشا کنید .

>>>   مانور های آینده تیم اشرف غنی:
۱. بزرگنمایی طالبان در شمال! مثلا سقوط قصدی دهنه غوری.
۲. گردهمایی های ساختگی در حمایت از غنی در پکتیا وغیره برای ترساندن مردمان غیرپشتون.
۳. جلسه های نمایشی با سران و پلوخوران جنوب.
۴. بزرگنمایی اعتلاف با حکمتیار.
۵. دلجویی تاکتیکی از جنرال دوستم با چند خنده و بکار گیری چند لغت ازبکی.
۶. وارد کردن اتهام جنگ سالار و فساد بر تیم مقابل.
اینها همه قابل پیش بینی اند و کاربردی در افغانستان ندارند، و نه هم نزد جامعه جهانی مهم اند. مهم اینست که شما چه میکنید، نه اینکه آنها چه می اندیشند.

>>>   دوستان عزیز
خواهشمندم سخنان واقعبینانه شفیع عیار را با حوصله مندی بشنوید .

>>>   بلی عبدالله حال هم میخواهد که به وعده های چرب وگرم خود باز هم چند سال دیگر هم بالای مردم حاکمیت نماید ای برادان پنجشیر و کسانیکه تا امروز در حزب جمیعت بوده اید و هستید دیگر فریب ان را نخورید ونگزارید که کشور به بحران برود دفاع ازدین ،شرف ،ناموس ووطن مسؤلیت همه ماوشما است .
پنجشیری

>>>   بیشک ولا منصور صاحب حتماً بخاطر جنگیدن عبدالله و غنی کمر بسته کردی ولی فراموش نکنید شما و نظیر شما سالها بالای اریکه قدرت تکیه زده اید ولی مردم شما را هرگز نمی پذیرید چون شما فوق العاده تاریخچه نا مناسب و تاریک را گذشتانده اید.

>>>   یارا جناب منصور صاحب رحمت به شیری که تو خوردی واقعیت بیان کردید اشرف غنی وقتی دید که عبدالله تمام روز فیشن و در شن می کند و در ضم به یک شن و فرت جانکری تسلیم ودر مقال رای گوسفندی سر تسلیم ماند غنی وقتی دید که از ریس اجرایه پیزی جور نمی شه خود دست به کار شد نشنییدی که میگه چو پان که رها کند صاحبش رهانمی کند مال خود جمع میکند غنی که دیید که از عبدالله چییزی جور نمی شهتمام دزدان را هم وکیل و هم وزیر و مشاور ساخت نوش جانت غنی کار نیکی کردید من کسی هستم که با تمام توان به عبدالله رای مردم راجمع کردم هیچ توقع هم از نزدش ندارم باحترام زنده باشی منصور صاحب الفت )

>>>   کاخ را دیدی همه را فراموش کردی اندیوال. این را هم باید بدانی که چهار تکه داری که موتر های زد گلوله دارند و در داخل کابل شندق میزنند دیگر نمی جنگند. به پول رسیدن. یادت است که شوای شرق آماده بود با ریس جمهور که خود را متفکر می نامد بخاطر تو بحث و گفتگو کند ولی از برکت تو امروز سبزی فروشی میکند و بیکار است. پس از این رهبرانی به اصطلاح خودت پرنفوس چیزی ساخته نیست. مردم ازش شان به تنگ آمده است. تابعیت انگلیس را داشتند ولی پنهان کردن.
بدخشان

>>>   حقیقت همین است!!! در تمام این مدت فیشن کرد و نمایش لباس داد حال که احساس خطر کرده معذرت میخواهد. چیزی که در دولت داری گناه است. ع یک مدیر و رهبر خوب نیست. حیف رای مردم به وی

>>>   ٱفرین به منصور راستگو !
راستی رضای خداست + کس ندیده ام که گم گشته ازراه راست

>>>   حفیظ منصور یک ادم بی خاصیت است ۰او مانند بشردوست خودرا همه کاره میداند درحالیکه از لحاظ عقلی صعف دارد ۰

>>>   برادرحکمتیار با رفیق غنی در لوگر دیدار می کند ولی برادر عبدالله در کاخ سپیدار ماه هاست که گرسنه منتظر دیدار برادر حکمتیار بر سر یک سفره است.
زنده باشیم آنروزی را هم ببینیم که فرمانروای کاخ سپیدار حکمتیار شود و عبدالله شهید فرمانروای گورستان خیرخانه مینه.

>>>   بوی گل در بهاران خوش است . وقتی پاییز شد حتی زور طبیعت هم
موثر نیست .امید است ازین کنایه و استعاره به مطلب برسید
م.ش.ف. کابل افسرده

>>>   حیثیت منصور را از نوشته هایش درک کنید از خیانتی که در تحریف تاریخ جهاد پنجشیر نموده است . آدم حراف مقلد و به زبان مردم شریف پنجشیر شاه نداز ویوقی خاین وجاسوس ایران است دیروز برای تیم عبدالله رای جمع می کرد ودر بین مردم تبلیغ می کرد امروز که امتیازات ومنافع کم شده ودر خطر است کدام آدم چاق تری. دیگری پیدا کرده مانند زنان بد کاره قلم وزبان خود را در اختیار باداراوعغن جدید گزاشته ظرفیت منصور را در عمل کردش در پارلمان ارزیابی کنید جبه گیری او دربرابر وکلای مردمی بوده و علیه وکلای که فریادملت را از خانه مردم بگوش نظام و حکومت دارن برساند مخالفت می کرد مثال پستی وکم ضرفیتی منصور را دراعتراض به سخن رانی بشر دوست به همه مردم که در پای تیلفون نشسته بودند معلوم شد بیچاره منصور شعور ودرک سیاسی ضعیف داری پارلمان ریس جمهور مجلس سنا جامعه مدنی حقوق زنان ..........دموکراسی همه اختراع غرب است برای فریب دادن مردم فقیر جهان سوم کسی که با توزیع پول وخریدن رای وتقلب به قدرت می رسدآیا انگیزه خدمت وقربانی را دارند واز من وتو دفاع کرده می تواند شما نماینده گان ناتو هستید وغرب شما را آورده که به جهان گوسفندان نشان بدهد مردم به اساس رای خود شان ع وغ را انتخاب کردند ومن هم بنا به تقاضا ی نماینده گان ملت مانده گار شدیم وگرنه چندان علاقمند به بودن نیستیم توافق مسکو ارتش سرخ را آورد وتوافق بن ناتو را
راحله از دشت برچی.....

>>>   در روز اول نوشته بودم که آیا شما که لاف دفاع از حقوق مردم را می رنید توانایی رهبری کشتی شکسته افغانستان را به ساحل مقصود دارید، یا خیر؟
ولی دیده شده که متاسفانه جناب شان فکر کردند که کار ها تمام است و او می تواند تصویری از یک رهبر بجا مانده از مسعود قهرمان را ارایه کند، اما او هرگز از حقیقت آگاه بوده نمی تواند و چیزی هم از دستش ساخته نیست، ظرفیت کاری اش فوق العاده کم است، بیشتر به یک رهبر پوشالی و صرفاً نمادینی شباهت دارد که خودش رئیس جمهور باشد و کارهایش را صدراعظم اش انحام دهد. جناب شان تمام دیپلوماسی را در پوشیدن لباسهای دخترانه خلاصه کرده است.
یکبار فکر کنید که هرگاه مسعود قهرمان زنده می بود و به این اعمال جناب شان نگاهی می انداخت از نوع چه نگاهی می بود. امید یا تآسف؟.
در حالیکه مسوولیت های جناب شان نه تنها در بخش دولت داری بلکه پاسداری از ارزش های بجا مانده از رهبر فقید مسعود شهید و یاران و سنگرداران او هم بدوش ایشان می باشد که فکر کنم در آن عرصه هم کاری از پیش برده نتوانسته است.
احترام
هموطن بیچاره

>>>   هموطن بیچاره ! این بیچاره تر از خودت را کی رهبر ونماینده مسعود ساخته ومسعود بیچاره تر از بیچاره ها شده بود مشاورین روسی پرورش آورا به سوی مسکو ترغیب و تشویق می نمودند واقارب دزد وچپاولگرش امیدواری از طرف اسرائیل به اوراین میدادند و پدر استعمار کهن فرانسه جنایت کار با فرستادن تبشیری هابنام داکتر ونرس چرس سکرت وفحشارا در بین مجاهدین رایج می ساختند وبا قطع صد ها پاودست مجاهدین بر صف معلولین ومعیوبین ما افزودند مسعود دریک حلقه ما فیای در گیر شده بودکه بادادن معلومات غلط آورا از یاران صادق ودلسوزش دور ساختند وپنجشیر را امپراطوری نام نهادند ودر برابر باقی اقوام از غرور و تکبر توحین ودشنام دریغ نکردند
هموطن بیچاره !مسعود قابل احترام است اویک مجاهد وارسته امین دلسوز وصادق به مردم واسلام بود آرزوی داشت در افغانستان صلح و آرامش حاکم شود عدالت بر قرار گر دد .خداوند به اشتباهات اگر ازاوسرزده باشد ببخشدش و منصور را هدایت کند از نام مسعود سو استفاده نکند .
تر کانی دبزوکار ندی راحله از دشت برچی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است