مردم قربانی جدال های سیاسی دو رهبر شده اند
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۳۲    ۱۳۹۵/۵/۲۷ کد خبر: 119653 منبع: پرینت

بسم الله شیر، رییس حزب وفاق ملی گفت: به جای اینکه ما رییس جمهور و اجرایی را به عنوان رهبران خود بپنداریم، آنها را باید محاکمه کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، وی افزود: در حال حاضر در سرتاسر افغانستان جنگ است و رکود اقتصادی در اینجا بیداد می کند وهیچ سرمایه ای در افغانستان وجود ندارد. اگر رهبران کمک هایی را هم از جامعه بین المللی را جذب کرده اند خرج حیف و میل های خودشان می شود.

شیر، گفت: این دو فرد، مردم افغانستان را به گروگان گرفته اند. هم در زمان کارزار انتخاباتی جدال داشتند و مرد را قربانی این جدال ها کردند، حالا هم با جدال ها و کشمکش های خود مردم را قربانی می کنند. این دو رهبر کارهایی در حق این مردم کرده اند که فقط باید به دار آویخته شوند تا انتقام خون های بیگناه مردم که ریخته شده است گرفته شود.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   حقیقت است اقدام نمایید...............

>>>   من این دو نفر‌(عبدالله وغنی) را منحیث یک رهبر یا رییس جمهور نمی شناسم بخاطریکه برای ملت و کشور خود خدمت نمی کنند بخاطر منافع شخصی خود قدرت گرفته اند یا به منافع کشورهای بیگانه کار میکنند. خداوند از اینها پرسان خواهد کرد عذاب خدا سخت است.
هارون
افغان

>>>   تا که شیر رئیس جمهور نشود افغانستان آباد نمیشود!!!!

>>>   واقعاْ که همین طور است ، کی اینها را اعدام نماید؟
ضمیر از کابل

>>>   ع و غ که اولی از "روشنفکران جهادی"؟؟؟!!! و دومی "دومین متفکر جهان" است در مدت "دو سال "کشور را بتدریج بسوی ویرانی برد، بیایید مسخره بازی را تکمیل کنیم و شیر را رییس جمهور بسازیم که فقط در
"دو روز" این وطن را با خاک برابر بسازد!!!!!!!!!!!!!!!!!


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است