سخنگوی رییس اجرایی را اصلاح کنید
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۴۶    ۱۳۹۵/۵/۲۶ کد خبر: 119599 منبع: پرینت

نصرت پارسا خبرنگار شبکه جهانی تلویزون آریانا ادعا می کند که مجیب رحیمی، سخنگوی رییس اجرایی و دستیارانش او را بدلیل پخش تصویر موتر محمد حنیف اتمر مشاور امنیت ملی که به هدف گفتگو به ریاست اجرایی آمده بود، فحش و ناسزا گفته و تلاش به لت و کوب او نموده اند.

وی در صفحه شخصی فیسبوک خود نوشت: برای گرفتن مصاحبه ریاست اجرایی رفته بودم ؛ مجیب رحیمی سخنگوی رییس اجرایی پس از دشنام دادن ، من و تصویر بردارم را توسط کارمندانش از این نهاد بیرون کرد.

او می افزاید: یگانه شخص که این ماجرا را شاهد بود و طرفداری هیچ کدام ما را نکرد ؛ جاوید فیصل معاون مجیب رحیمی است.

وی می گوید تصاویر این ماجرا را به زودی نشر خواهم ساخت.

این ها در حالی است که چندی پیش نهادی رسانه ای موسوم به نام بازار رسانه ها از برخورد تند ارگ نشینان با خبرنگاران انتقاد کرد.

http://files.afghanpaper.com/newsfiles/201608/201608160624161850.jpg

 

کد(24)

 

(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)

این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   اقایی نصرت پارسا سطح دانش و لیاقت خود ت با داکتر مجیب رحیمی برابر نیست چګونه به خوداجازه میدهی در مقابل مجیب رحیمی موضع ګیری کنی لیاقت استعداد فصاحت زبان موقف وظیفوی ایشان از خود کرده بزرګتر است اعتراض بیجا نمودی دوست
قیام

>>>   ای برادر عزیر خبرنگار ! لچک های مانند رحیمی از این بهتر نمیشود.انسان های بیسواد و بی فرهنگ که تازه بدوران میرسند. نه تنها حرمت و احترام را نمیشناسند. بلکه قلدر ترهم میشوند . خداوند همه را از شر این انسان های نادان نجات دهد.
کابلی

>>>   کی گفت که تو از یک موضوع خصوصی فلمبرداری کن اگر مردم به دست شوئی هم رفتند شما باکمره های خود از پشت سر آنها میروید
قوچ علی

>>>   رحیمی ... بسیار خطرناک اجانب است ثبوتش رژه عنعنه یی (سومکا) میباشد که دررسانه ها تصویرش نشر شده

>>>   تو کمی خودت مشکل هم داری ازانجایی که من تورامیشناسم.
مغرورمتکبر.......
اگر کسی دیگری را فحش و ناسزا میگفت این عمل وی رامحکوم می شمردم ولی حالا دیگه کارخودتان است تو هم یک کمی اخلاق ژورنالیزم رامراعات کن.

>>>   بر بنیاد گزارش طلوع‌نیوز، رییس جمهوری قرارداد تیل وزارت دفاع را به برادرزاده‌اش واگذار کرده است. حتا گزارش‌هایی وجود دارد که بسته‌گان خانم رییس جمهوری هم در قراردها شریک ساخته شده‌اند.
به باور آگاهان امور اقتصادی، رییس‌جمهوری با ایجاد کمیتۀ مبارزه با فساد، رقبای سیاسی خویش را زیر فشار قرار داده و کمپاینران انتخاباتی خویش از جمله فاروق وردک و عمر زاخیل‌وال را که به فساد کلان مالی متهم هستند، به مشاوریت ارشد و سفارت گماشته است. رییس ادارۀ عالی مبارزه با فساد درست بر همین مسأله اشاره می‌نماید.
آقای اشرف‌غنی احمدزی همچنان یوسف نورستانی رییس پیشین کمیسیون انتخابات را به سفارت افغانستان در مادرید تعیین کرد که با مخالفت شدید رییس اجرایی مواجه گردید و عبدالله عبدالله مانع رفتن او به هسپانیا شد.
یوسف نورستانی متهم به تقلب و مهندسی انتخابات است. او و تیم همکارش بحران انتخاباتی ۹۳ را به میان آورده و افغانستان را تا لبۀ پرتگاه پیش بردند.
منبع: هشت صبح

>>>   اشرف غنی با هماهنگی اقای گوسفند چران و یک تعداد فاشیست های دیگر از جمله کرزی طالب پرور فریبکار از راه تقلب و وعده فروش وطن را به طالبان مزدور پاکستان ریس شد. در اوایل فکر میکرد چنانکه در جوانی اش گوسفند چرانی میکرد و گوسفندها را رهبری میکرد، ملت را نیز میتواند. ولی این را نمیدانست که او در رابطه به جامعه، اجتماع و مردم چیز نمیداند. کوچی را به رهبری ملت چیست. حکومت را به اشخاص که عمر خویش را در گندگی و چتلی سپری نموده اند چی. خر ها را به چشیدن نمک چی

>>>   دوره های پادشاهی تاجیکان!
در پاسخ به اوغان هایی که ادعا دارند تاجیک هیچگاه پادشاهی نکرده و همه شاهان پشتون بوده اند، در حالیکه تا پیش از 400 سال پشتون اصلا در خراسان وجود نداشت!
شاهنشاهی هخامنشیان فارس (214)
شاهنشاهی اشکانیان تاجیک (471 سال)
شاهنشاهی کوشانیان تاجیک (345 سال)
شاهنشاهی ساسانیان فارس ( 427 سال)
سلسله پادشاهی طاهریان تاجیک (52 سال)
سلسله پادشاهی صفاریان تاجیک (141 سال)
شاهنشاهی سامانیان تاجیک (186 سال)
شاهنشاهی غوریان تاجیک (119سال) .
یادداشت: دوره های پادشاهی داستانی از پیشدادیان تا کیانیان و دیگر دودمان های تاجیک شمار نشده! شما همین دوره ها را جمع بزنید چند برابر
200 سال حکومات شکسته اوغان میشود...!

>>>   گر چه زودتر اين ويديو را پخش كن هوش كن دهنت را چپ نسازند چهره خشن مجيب رحيمي را متنفر هستم.

>>>   در افغانستان جنګ داخلی جریان دارد که از جنګ بیرونی کرده بسیار به زیان افغانستان است
این کارهای است که نشان میدهد واقعا سران افغانستان در فساد اغوشته است که یک منبع توهین کابینه دیګر منبع را می کند
از مجاهدین سابقه یک در خواست دارم که روی خدارا کنید این یشتبانی های شما است که یک دیګر را تو هین می کند لطفا در فکر اینده افغانستان باشید
مثلا بعضی از مجاهدین است که همه مان معلوم است پشتی داکتر عبدالله را میکند وبعضی از سران مجاهدین وکلان قوم ودیگر سران پشتی بانی داکتر اشرف غنی را می کند این کار بدون از اینکه در بین سران افغانستان یک مشکلات را ایجاد کند بلکی در بین اقوام ومردم ونفو.س افغانستان هم یک سلسله مشکلات را ببار می اورد .
در صورتی که این مشکلات سمتی وزبانی ختم نگردیده افغانستان جور می شود .

>>>   آقای قیام !
لیاقت ، چوکی و مقام مهم نیست که شما در مورد رحیمی ذکر کردید اخلاق مهم است
حضرت رسول اکرم ص فرموده اند :
بهترین شما نزد خداوند با اخلاق ترین شما استین پس بیاید که اخلاق خود را نیک بسازیم
بدرود
محمد افضل صمدی

>>>   شاهنشاهی اشکانیان تاجیک (471 سال)
شاهنشاهی کوشانیان تاجیک (345 سال)
شاهنشاهی ساسانیان فارس ( 427 سال)
این سلسله تاجیک نبودند بلکه ترک بو دند

>>>   او برادر ده در کجاست درختان در کجا برادر ژورنالیست ما در مورد یک موضوع صحبت کرد و نوشت که مرا سخنگوی ریس اجرایه دشنام داده است برادران دیگر در پیام نوشته های نموده اند که اصلا هیچ ربط به این موضوع ندارد به طور مثال نوشته کرده که ریس جمهور قرارداد تیل را به فلان نفر داده . لطفا راجع به موضوع صحبت نمایید.
تشکر

>>>   دوره های پادشاهی
اما آنها اینقدر دزد نبودند دزد چــی تاجک چـــی پختون چـــی هـــــزاره بد است ونماینده قوم شده نمیتواند مثلا عطا بسم الله نماینده دزدان هستند نه نماینده تاجکان

>>>   معلومالت کسی که سلسله شاهان تاجک را پخش کرده است خیلی غلط است یکبار تاریخ را بخوان تا بدانی کی کی بوود باز ابراز نظر کن

>>>   مجیب رحیمی یک شخض بد اخلاق نو بدوران رسیده و فاسد است و داکتر هم نیست ازین افراد بی مغز و بد اصل نباید گله داشت.

>>>   واقعاً شخصی بنام قیام یک نظر طفلانه داده در سطر اول بخاطریکه اگر فهم رحیمی هر قدر بالا باشد ولی استعمال حرف های دور از چوکات برای وی مجاز نیست بلکه کدام رابطه به فهم آن ندارد در صورتیکه هر انسان از سرشت اخلاق و برخورد نیک برخوردار نباشد بلندی فهم هرگز معیار انسانی نیست امید رحیمی کمی از اخلاق هم چیزی کمایی نماید.

>>>   مردم کشور ما برعلاوه بی اتفاقی بسیار بی تربیه و بی نزاکت شده اند برای هر مسلمان اول باید هنر حرف زدن را بداند ودیگر اینکه خدای عالم همیشه حاضر وناظر است وتمام اعمال مارا حتی چیز هایکه بزبان نگفته ودر خیالات ویا باخود درد دل میکنیم اگاه است پس دهن را که باز میکنید تاچیزی بگوییدویا مینویسید اول خدا را حاضر وناظر بدانید


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است