ماجرای کشف یک قطار پر از طلا متعلق به نازی ها
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۵۶    ۱۳۹۵/۵/۲۶ کد خبر: 119584 منبع: پرینت

واشینگتن پست نوشت قطاری که گفته می‌شود مملو از اشیای گرانبهاست احتمال دارد به زودی کشف شود.

به نقل از واشینگتن پست، هنگامی که دو مرد ادعا کردند یک قطار مملو از طلا مربوط به نازی‌های آلمان را در لهستان یافته اند، به نظر می‌رسید این موضوع یک خبر ساختگی بوده باشد.

با این حال، روز سه شنبه هفته جاری صحت این خبر مشخص خواهد شد. یک سال پس از ادعای کشف این قطار، یک تیم 35 نفره از محققان برای انجام عملیات حفاری به منظور یافتن این حجم از طلا به محل احتمالی این قطار فرستاده می‌شوند. این محققان گزارش داده اند در نمونه‌هایی که از خاک این منطقه برداشته اند، نشانه‌هایی وجود دارد که می‌تواند وجود این قطار را اثبات کند. این در حالی است که یکی از دانشگاه‌های لهستان اعلام کرده است مدرکی دال بر وجود این قطار وجود ندارد. اما در تحقیقات دیگر، پژوهشگران اعلام کردند امکان وجود یک تونل زیرزمینی در این منطقه وجود دارد. حال، این محققان برای آزمایش کردن فرضیه خود اقدام خواهند کرد.

سخنگوی تیم تحقیقاتی در این‌باره گفت: "این قطار سوزنی در انبار کاه نیست. اگر قطاری در کار باشد ما بی شک آن را خواهیم یافت."

شایعاتی درباره وجود یک قطار متعلق به نازی‌ها، که در آن تابلوهای نفیس، جواهرات گرانبها و مقدار زیادی از طلا پنهان شده اند برای دهه‌ها مطرح شده بود. گفته می‌شود این قطار آخرین بار در نزدیکی شهر وروتسواف لهستان مشاهده شده است. شکارچیان و محققان بسیاری پس از پایان جنگ جهانی دوم در پی یافتن این قطار بوده اند.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   پیـــــــــــرام قــــــل را از تخــار بفرستید او خیلی تجـــربــه درینمورد دارد بشرطیکه هرچه یافت شد همه اش از او چون مقاومت کرده!


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است