برداشت آزاد:قومی که سرپرست اش زن باشد(عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۴۶    ۱۳۹۵/۵/۲۵ کد خبر: 119571 منبع: پرینت

راهپیمایی شماری از باشندگان ولسوالی کشم بدخشان

http://files.afghanpaper.com/newsfiles/201608/201608150926584293.jpg

کد(10)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   یعنی چه ؟
مادرآدم نیست ؟ آیادین اسلام مخالف همسرو خواهراست ؟آیا مردبایدنصف نفوس رانان مفت دهد؟ اگر علم درسرزن باشد یامردتفاوت درکجا؟ احمق ترین مردم جهان همین مظاهره چیان بوده بایدتار ومارگردد.
وطندار

>>>   مگر چه ایرادی دارد یک بانو نماینده شود . تا زمانی که جهل و تعصب بر کشورمان حاکم باشد ما هرگز به صلح و پیشرفت و رفاه دست پیدا نخواهیم کرد . متاسف ام
حبیب الله یوسفزی

>>>   توق لعنت را از گردن دارید ور نه غرق شدید دیگر هم غرقتر میشوید هوشیار شوید

>>>   کاملا بجا فرمودید

>>>   گپ دقیق و بجاست.
HA.AF

>>>   همین های که اعتراض می کنند، از همه اولتر باید زیر زمین بروند که دیگران از شر شان آرام شوند. چه مردم احمقِ!!

>>>   به این قوم باید گفت ، چرا زنده اید باید همه مردان این قوم زود تر خود کشی نماید چون که شما ها از یک زن تولد وراست راست در خیابان ها در محیط راه می روید و از آفرینده خویش هراس دارید ؟؟ بروید به جهنم. خدا رو هزار بار شکر گذار باشید که تولد شما از یک خانم بوده نه از یک ؟؟؟

>>>   در قرن بیست و یکم زندگی میکنیم . این حدیث را در مقاصد سیاسی خویش سوء استفاده نکنید . رسول الله ص از این کلام مبارک خویش آنچه را شما میپندارید قصد نکرده بود . ببینید در کتب احادیث در باره سبب ورود این حدیث.

>>>   خاک بر سر شما که خود قرآن را نخوانده وآنرا به دست فراموشی سپرده اید واز احادیث که اکثریت آن ساخته وبافته همین مردمان سود جو بوده عقیده وباور دارید قرآن را بخوانید ومسلمان شوید دنیاو آخرت خودرا خراب نسازید زن ستیزی از کلتور ورسم ورواج مشرکین است نه اسلام .توکه این حدیث را قبول داری چقدر مطمئن هستی که رسول ایکه ضد جهالت اعراب بدوی ومشرک یعنی زنده بگور کردن دختران شان وزن ستیزی های مرسوم قبیله ای انزمان ایستاد چنین سخنی از خود بجا میگذارد

>>>   جـــــــــهـــــــالــــــت ، جـــــــــهـــــــالــــــت ،جـــــــــهـــــــالــــــت

>>>   یک ملا امام در ولایت هرات به اتهام هفت سال تجاوز جنسی بالای دختر جوانش بازداشت شده است.
به گزارش....افغانستان؛ مسوولان امنیتی ولایت هرات گفته اند: « یک ملاامام هفت سال پیاپی بالای دختر شانزده ساله خود تجاوز کرده و به این اتهام بازداشت شده است.»
دختر این مرد گفته است در این مدت نتوانسته از این موضوع شکایت کند و یک بار حامله نیز شده است.
ملا امام این اتهام دخترش را رد نموده اما خانم این مرد ادعای دخترش را تایید کرده است.

>>>   بهشت زیر پای مادران است.
علی مهدیار

>>>   خوب دیگه از ای قوم دیگه چیز نمیشه انتظار داشت.تاجیک بیشتر از ای عقلش نمیرسه

>>>   دست از این افکار طالبانی بردارید اسلام کی مانع رشد وحضور زن در جامعه شده .اگر این قدر غیرت داری جلوی بی بند باری و فساد رادیو تلوزیون کشور را بگیرید .کی یک مرتبه ما مردم که ادعای غیرت ومسلمان بودنمان میشود یک بار برای جلوگیری از برنامه های مستحجن تلویزیون فاسد کشور راهپیمایی و اعتراض نمودیم .

>>>   اين چه معني دارد، مگر رهبران وحدت ملي در جواني مرد نبودند؟ مرض از جانب خدا است، حالا هم مرد هستند ولي تكليف .... دارند،

>>>   قــــوم انگلیس سرپرست شان زن است ، قوم جـــــرمنی سرپـــرست شــان زن است زندگی شان کشور شان حکومــــت شان صد مرتبـــــه بهتــــــر از ماست
قوچ علی

>>>   قـــــومیــــکـــه مــادر خواهر همسرش را توهین وتحقیر میکند دوزخ برایش بهتر از زیر زمین است

>>>   وای چی احمق های اصلا شعور و انسانیت خود را زیر سوال بردن قوم جاهل

>>>   پس شما را پدر تان به دنیا آورده ما خبر نداشتیم

>>>   یک زن هوشیار،آگاه،فعال وبا غیرت بهتر از غنی وعبدلله شکم پرست بی غیرت بهتر است!نادر

>>>   پس اینها از زن زاییده نشده بلکه از ..... زاییده شده . زنده باد زنان

>>>   احترام به اين خانم قهرمان. غنى از شب تأبه صبح دوروغ كه ميگويد كسى پشتش ايستاده نيست.
ولى اين خانم در دورترين نقطه ء وطن ميتوانديك قوم را رهبرى كند
افتخا ر كه چنين خانمى در كشور ما است.
البته اين نمايندگى از كلتور عالى همان مردم ميكند.
ديگران خو از زن مانند حيوان استفاده ميكنند

>>>   هر حدیثی را باید دید که در چه زمانی و بخاطر چه موضوعی بیان شده و نیز قبل و بعد آن چه بوده است ولی ملاهای ما که غالبا از ملاهای بی سواد سعودی تقلید می کنند به خودشان جرات بررسی احادیث نبوی را نمی دهند فلذا می بینیم که سعودی های جاهل قرآن و احادیث شریف را هم تفسیر به رای می کنند و به استناد قرآن و احادیث شریف زن و کودک مسلمان را می کشند و احساس غرور هم می کنند .
به امید روزی که قرآن و سیرت النبی بر کشورمان حکمفرما باشد و نام سعودی و وهابیت تنها در کتابهای تاریخی باقی بماند .
عبدالحی از ایران

>>>   قرآن قانونی الهی است دوملیارد مسلمان در روی زمین به آن آسمان وباور دارند ومرجع اصلی ما است وقتیکه به مشکلی بر می خوریم وسوالی برای ما پیدا می شود به قرآن مراجعه میکنیم در لابلای آیات مقدسش جواب خود را می گیریم در جریان ۱۵۰۰ سال رهنما ورهگشا مشکلات زمانه ها بوده است قوانین شرق وغرب را می گذاریم یک طرف مراجعه میکنیم به قرآن .در کتاب خداوند از سه نوع حکومت یاد شده حکومت مذ هبی که در راس آن پیامبران بوده سلطنت داود وسلیمان حکومت ااستبدادی ومطلقه فرعون حکومت که در راس آن یک زن است بنام بلقیس در سر زمین یمن در قرآن از زبان بلقیس خداوند برای ما سخن می زند حکومتش را میستاید آورا زن مدبر سیاست مدار دور اندیش تعریف می کند فرمان ها یش به اساس. مشوره است پیش از هر اقدامی خیر وآرامی رعیت خود را در نظر دارد آنجا که به وزرا وجنرالها ومشادورین خود با متانت وآرامی می گوید درجنگ دوحالت است یا غالب می شوی ویا مغلوب اگر مغلوب شویم تباهی وفساد درسر زمین ما حاکم می شود آن ها ی که عزیز هستند ذلیل می شوند وآنهای که ذلیل هستند عزیر می گردند بلقیس نماینده گانی را می فرستد با تحفه ها تا از نزدیک با سلیمان ملاقات کنند استدلال یک زن در قرآن به زبان بسیار زیبا بیان شده و از نمرود وفرعون سرکشی وطغیان آنها ظلم واستبداد شان وفساد پیشه گی شان در روی زمین بیان تاریخی گزشته است تا عبرتی برای آینده گان باشد افراطیون از خداوند بیشتر میدانند یا خدا
می گفت زنی ناقص العقل بر مردمان وحشی نادان دوس وبی غیرت حکومت می کرد جای آن مردم بهتر بود که در زیرزمین میبود فکر می کنم مشکل آین گروه محرومیت دوران کودکی شان است مادران این دسته به جبر بدون رضایت شان در بدل پول فروخته شده اند در خانه شوهر مورد آزار وازیت قرارمی گرفتند مادران شان از داشتن حق انسانی محروم بوده اند دربرابر فرزندان شان توحین وشکنجه می شدند هرسال اولادی بدنیا می آوردند ازغذا لباس تفریح ومحبت محروم ودرکوچه کلان شدند و از داشتن سواد درست بی بهره در دوران انقلاب در وحشت جنگ پیدا شدند ودر جنگ ونا آرامی به نیمه عمر رسیده آند گله نداریم ونداشته باشیم باید به آنها دل بسوزانیم مریضی جسمی تداوی دارد ولی مریضی روحی را خداوند شفا بدهد تشویش و نگرانی ما از استفاده غلط از اسلام است مردم می گویند نیمه داکتر میکشد نیمه ملا کافر می سازد
ساجده از کابل

>>>   مظاهره چیان بیعقل و آدمخوران: چی یک شعار مزخرف و احمقانه. نام اسلام را بد نکنید. واحادیث پیغمبر"ص" را غلط تعبیر نکنید. شما باید زیر زمین بروید. پیامبر ما حضرت محمد "ص" به واسطه زنش بی بی خدیجه "ر ض" به تجارت فرستاده شد.زنان زیادی در تاریخ اسلام چون بی بی فاطمه، عایشه صدیقه "رض" بی بی زینب، مریم مادر عیسی مسیح و غیره..... داریم که اسم شان در قران عظیم الشان ذکر شده و در جهاد سهم داشتند. چرا از نام زن میشرمید. مثلیکه شما از پدر تولد شده اید. بهتر اینست که شماها و همفکران تان را خداوند از روی زمین بردارد. ورنه افغانستان در همین جهل و بیسوادی باقی میماند. و شماها در مدارس ترورستی کشور چتلستان درس های به نظر ما قرن وسطا را خوانده اید.
جاهلان
م.

>>>   بعضی از انسانهای خود پسند و ضعیف النفس جهت رسیدن به منافع شخصی شان هر نوع دروغ و افتراح را به حیث حدیث به خورد مردوم نادان و ابله میدهند .
محمدی
کابل

>>>   اکر کسی لجبازی با زنها دارد از قومی جاهیلان عرب است

>>>   این حدیث برای زمانی بود که زن ها بی سواد و خانه نشین بودند اکنون که زن ها از مردها در درس خواندن پیشی گرفتند باید جور دیگری اندیشید ضمن اینکه دیگر یک فرد به تنهایی سرپرست نیست بلکه یک سیستم است که سرپرستی می کند .

>>>   اینهای که اززن بدش می یاید اولاد زن نیستند...
رفیق


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است