دست ملیشه های حزب جمعیت در نا امنی شمال
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۳۶    ۱۳۹۵/۵/۲۵ کد خبر: 119569 منبع: پرینت

در ناامنی های شمال، ملیشه‌ های حزب جمعیت اسلامی دست دارند.

سفیر امریکا در کابل به عطا نور سرپرست ولایت بلخ هشدار داده است، تا مواظب ملیشه‌ های حزب جمعیت اسلامی در بلخ باشد.

یک منبع از سفارت آمریکا در کابل گزارش داد که بررسی قومندان ناتو و امریکا در شمال افغانستان نشان می دهد که حزب جمعیت اسلامی از هراس جنرال عبدالرشید دوستم، شمال را نام امن جلوه می دهد.

(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   از بسکه درین سی سال غارتگری کرد کسی پرسان نکرد فکر نموده تا قیامت دستش باز است هرچه خواست میتواند صرف یک بی پیــلـــــوت بــــکار است

>>>   جهادخوراز قانونیت پول بدست نیاورده که طرفدار قانون شود .اگر قانونی فکر کنیم سرمایه ملیاردی عطامعلم از دزدی است .پس هرجا جهاد خوراست بدون شک یاغیگری میخواهدحتی همین اکنون هم اشرف غنی غارتگری رامجاز داندجهادخوری پایش رامیبوسد .
وطندار

>>>   وطندار راست میگه مه هم عین نظر را دارم

>>>   تا چه وقت .....آمریکا هستید . اگر آمریکا دوست میبود وطن ما را چنین ویران نمیساخت . وطنفروشان حرفوی همیشه با تبانی یهود و نصارا خواستند فرزندان نامدار این سرزمین را بد نام بسازند .

>>>   یک قوماندان مصلح عادی جمعت در مقابل والی ولایتی ها شمالی به اسثنای بلخ استاده است

>>>   مردم شریف افغانستان!
این را بیاد داشته باشید : تا وقتی یک شبشی و شرو فساد در حکومت موجود باشد، این کشور روی آرامش و رفاه را نمی بیند!!!!!!
.. به دریای هفتگانه بشوی چون تر شد پلیدتر باشد

>>>   جمعیت اسلامی نیست بلکہ یک جمعیت شیطانی است
چند ماہ قبل ھر جای کہ جمعیت بود جنگ ناامنی های اصلی

>>>   بیادر اولی مه به عطا کاری ندارم. ولی قدیما که دخترا با هم دیگه جنگ میکدن از فلان برادر خود یاد میکدن، حالی هم بی پیلوت شما همو رقمی واری معلوم میشه

>>>   آنچه عیان است چه حاجت به بیان است!؟ مردم افغانستان از دوران سقوط حکومت نجیب هر چه بدبختی میکشند از چوکی پرستان وقدرت طلبی سران جمعیتی هاست،اول ربانی به چوکی ارگ چسبیده بود وجز خود واطرافیانش کسی دیگر را قبول نداشت،بعداز طالبان هم عطا دزد خودش را والی مادام العمر بلخ میداند،عبدلله خائن،احمد ضیا ودیگر دزدان معروف مثل فهیم وقانونی قدرت را میراث پدری شان میدانند غافل از اینکه اقوامی دیگری هستند که آنها به اندازه این مفت خوران جهاد کرده اند وزحمت کشیده اند،مادا میکه اینها حضور داشته باشد ،افغانستان روی آرامش را نخواهد دید،وطن دوست

>>>   او نا جوان کجاست بی پیلوت؟
مه بیبینم که کدام مردی وجود داشته باشد که این عیار شمال را نابود کند. مه هیچ جوان را نمیبینم که بطرف نور صاحب چپ بیبیند. او مرد است و ما او را دوست داریم.
با احترام
رنگین

>>>   این ترفندیست برای نا امن کردن شمال و زدن قوت های آن.
جنرال دوستم انتقام تحویل نگرفتنش توسط اشرف غنی را از افراد جمعیت می گرفت.
از سوی دیگر دولت نیرو های حزب را نیز به اشکال مختلف تقویه کرده است.
این اتهام محض جهت ترساندن جمعیتی هاست

>>>   جناب وطن دار توغیر ازتعصب دیگر چیزی درسرت نیست
این یک توتعه محض است
به برکت همین عطا ودیگر جمعیت ها است که تواین جا زنده گی میکنی وگرنه آلی به پاکستانی ها کاسه شوی میکردی
واین کابل هم یک ایالات پاکستان می بود یادت هست دراون زمان درکجا بودی که طالب 95درصد خاک افغانستان را گرفته بود
همین فعلاً درسنگرها هلمند وبدخشان قندوز کنر وپکتیکا فرزندان همین جمعیت ها می جنگند کدام بچه کمونیست طالب ونیکتای پوش های سگ شوی را دید درکدام سنگر جنگ کرده باشد
تاسف میکنم به تو که همیشه ازروی تعصب صحبت میکنی
اما یادت باشد آفتاب به دوانگشت پت نمیشه قهرمانی جمعیت به خدا ملت وتاریخ افغانستان وجهان معلوم است
مرگ به دشمنان واقعی این ملت بیچاره
بدخشی

>>>   جنبش ان جنبش قبلي نيست
أربكان ديگر ديرمعذرت به دوستم بيعت ندارند
روشنفكران جنبش به خود مي شرمند كه دوستم بي سواد را رهبر خطاب كنند
جمعت ملبسه ندارد اين تنظيم افغانستان را از شر پاكستانى نجات داد
دوستم صد بار با طالب كنار اند تطوعه نمود بلاخره خداوند در قهر خود گرفتارش نمود

>>>   دوستم لدر هم نقش دارد
کندزی

>>>   كدام جمعيتي در سنگر مي جنگد جعميتي جز چوكي قدرت موتر قيمتي خودنمايي دگه چه كرده اند جيب هاي خود را پر كردند قصر ها باغ ها خانه ها در خارج از كشور خريده اند گپ از دالر قدرت خودنمايي دگه چيزي در وجود شان هركس يك قهرماني كرد به نام خود حساب ميكنند.

>>>   سفیر امریکاه بد کرده عطا محمد نور به همه معلوم است وامینت ولایت بلح هنچنان دشمن از این موصوع حراس دارد امریکاه هاهم به مزدور ضرورت داردند که عطا محمد نور دو از این خواست است امریکاه ها در هر حالت هدف خود را دارند و غیره

>>>   بلی باند جمعیت خطرناکتر از طالب است

>>>   غنـــیمــــــت گـیــــــران

>>>   خداوند رحم کند!
سید سیر

>>>   بدخشی چرا به عطا چسپیدی
خودت هیچ بزرگ نداری که به دیگران میچسپی

>>>   غنی را که دل شیر راهم در قفس سینه مرغش بیندازی جرئت آنرا ندارد که استاد عطا را عزل کند۰
۵۰ فیصد دیگر این حکومت در حقیقت استاد عطا محمد نور است۰ فاشیستک های قبیله و تاریخ تیر شده های سیاسی و بقیه کاسه لیس ها باخبر باشند۰

>>>   اگر جمعیت نمیبود شمال را هم قبیله وحشی بیفرهنگ چور میکرد و مثل پشاور درست میکرد۰ دیده ندارند

>>>   سلام و احترامات خدمت شما !
اگر همین موضوع را در صفحه تان بازتاب دهید خیلی خرسند می شوم . نام نگارنده ان در زیر نوشته است .
تشکر از همکاری تان !
کابل پست شهزاد عظیمی:
در باره ی چگونگی شکل گیری گروه داعش اهداف و حامیان این گروه تحلیل ها و بحث های مختلفی صورت گرفته است، اینکه هدف گروه داعش در افغاستان چیست و جنایت های را که در افغانستان انجام میدهد به کدام هدف است؛ بارها گفته شده است که امریکا از نفوذ و دوباره قوت گرفتن روسیه در افغانستان و منطقه هراس دارد و نگران است و به هر طرفی ممکن تلاش دارد تا این کشور را تضعیف کند؛ به ویژه در سطح آسیا تا مبادا کشور روسیه خلاف منافع امریکا سر بلند کند، و کشور های آسیایی با هم متحد شوند، به این ترتیب این کشور گروه داعش را در افغانستان ایجاد کرده است و میخواهد به واسطه آن روسیه را تهدید کند و جنگجویان این گروه را از طریق افغانستان به روسیه و دیگر کشور های آسیای میانه بفرستد.
اما به تازه گی رهبری گروه داعش، شاخه ی خراسان- افغانستان سیاست های پنهان امریکا را افشا کرده است و اینکه این گروه از سوی امریکایی ها تمویل و تجهیز می شد . عبدالرحیم مسلم دوست رهبر پیشین گروه داعش در کشور، که مدت ها در سطح رهبری داعش مبارزه کرده است و شاهد جایگاه پیدا کردن این گروه در بخش های مختلف افغانستان بوده است پس ازکنار رفتن از این گروه اسرار آن را افشا کرده و گفته است : کمک مالی این گروه «گروه داعش» در افغانستان از سوی امریکایی ها و برخی از سازمان های استخباراتی تأمین می شد و آنان با این کمک ها فعالیت های شان را آغاز و بیشتر ساختند و این روند هنوز هم ادامه دارد .
حضور داعش در کشور به ویژه در ولایت های مشرقی کشور به یک جنجال و درد سر بزرگی برای مردم عام مبدل شده است، گفته میشود هنوز هم این گروه در پنج ولسوالی ننگرهار حضور و فعالیت های گسترده دارند، و به تازه گی در بخش های از کنر و نورستان نیز فعال شده اند اما چگونه گی پیدایش این گروه در افغانستان، پرسشی است که از دیر زمانی به اینسو ذهنیت هر شهروند کشور را به خودش مصروف کرده است. عبدالرحیم مسلم دوست فرمانده پیشین گروه داعش در افغاستان از نا گفته های چگونگی شکل گیری داعش و حامیان این گروه پرده بر میدارد، که عامل ادامه ی نبرد داعشیان در این کشور پنداشته می شود. همه سخنان رهبر یپشین داعش در افغانستان به این چند کلمه خلاصه میشود “عبدالرحیم مسلم دوست: رهبری گروه داعش شاخه ی خراسان داعش در افغانستان از سوی امریکایی ها کمک مالی می شد، افزون بر آن برخی گروه های استخباراتی نیز جنگجویان این گروه را تمویل می کردند اما من اکنون دریافتم که مسیر اشتباهی را برگزیده بودیم، علمای داعش و تمامی رهبران ارشد این گروه در افغانستان ما را با شعارهای جذاب، فریب میدادند. کسانی به رهبری این این گروه گماشته می شوند که با سازمان های اطلاعاتی جهان رابطه داشته باشند.”
اعتراف این عضو ارشد داعش از چگونگی شکل گیری گروه داعش در افغانستان به وضاحت نشان میدهد که امریکا در عقب داعش در افغانستان است و به این ترتیب سرو صداهای مبارزه با داعش از سوی امریکا که روسیه را نیز نگران ساخته است بی مورد نبوده است، و عملن امریکایی ها جنگ نیابتی اش را در افغانستان به پیش می برند نه جنگ با هراس افگنی و از میان برداشتن گروه های هراس افگنی را که هم اکنون چالش های جدی را برای افغانستان و منطقه ایجاد کرده اند .
مسلم دوست رهبر پیشین گروه داعش از فرماندهان پیشین گروه طالبان است که در سال 2001 از سوی امریکایی ها بازداشت شد و در سال 2005 از زندان گوانتانامو آزاد شد. گفتنیست که وی به حیث رییس شورای علمای داعش نیز فعالیت کرده و از بنیان گزاران این گروه در کشور است.

>>>   بلی این یک واقعیت تلخ است که جمعیت و قومندانان نازدانه شان از سالهای هفتاد کوشش میکنند یک برتری در همه ولایات به ویژه ولایات شمال داشته باشند و به همین لحاظ از نا باورری ها و جفاها و غارت ها، ترورو ،غصب ، بی ناموسی های گروه شورای نظار و جمعیتی ها مردم از دولت دوری میکنند و به طالب و هر شیطان دیگر میچسپند تا از این نامردان جمعیتی نجات یابند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است