گیلانی میان غنی و عبدالله میانجیگری می کند
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۳۶    ۱۳۹۵/۵/۲۵ کد خبر: 119562 منبع: پرینت

پیر سید احمد گیلانی ریس شورای صلح، اعلام آمادگی کرده است تا داکتر عبدالله و اشرف غنی را آشتی دهد.

وی که در سمت رییس شورای عالی صلح تا کنون موفقیتی نداشته است، تصمیم دارد حالا که مذاکره با مخالفان مسلح از جمله حزب اسلامی به نتیجه نرسیده است، خود و شورای صلح را در موقف تغییر قرار داده و زمینه کاری شورای صلح را برای آشتی میان سران حکومت وحدت می فراهم آورد.

هردو طرف یعنی اشرف غنی و عبدالله به خانواده گیلانی ها ارادت داشته ممکن است د صورت میانجیگیری پیر سید احمد گیلانی، تنش ها میان ریاست جمهوری و ریاست اجرایی حکومت وحدت ملی کاهش یابد.

کد (4)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   با طالبان نتیجه نداد حالا ببینیم با این دو چی میکنند
تشکیل شورای صلح باید رسمی ودایمی باشد تا زمانیکه بین اعضای حکومت مشکل پیش می آید میانجگری کنند

>>>   پیر صاحت محترم اقدام خیلی به جا و هر چه عاجلتر اقدام نماهید در صلح خیر است شماهم تا به فی الحال پیر صاحب خیرخواه بوده اید.

>>>   گیلانی خودش با طا لب و ای س هم کاسه است، چه اشتی؟؟؟؟؟؟

>>>   در صلح خیر است بشرطیکه دیگر اشرف غنی از خود خواهی و قومگرایی و تعصب وکینه و دور ساختن دیگر مردم در پست های دولتی را از سر دور کند و به توافقات تفاهمنامه بین دو شخص خوداش وداکتر عبدالله واقعا عمل کند و توزیع تذکره های برقی و اصلاح نظام انتخاباتی و جابجایی کمیشنران انتخابتی جدید را بجای گمیشنران متقلبکار و خاین گذشته عملی کند و زمینه فراهم اوری لویه جرگه قانون اساسی را اماده سازد واز مانع سرکار این سه مواد اساسی تفاهمنامه دیگر مانع ایجاد نکند وسد واقع نگردد باید پیر گیلانی این سه تعهد را از اشرف غنی تکرارا بگیرد.

>>>   پير صاحب كدام كار كرده نميتواند ، از جناب حضرت صاحب اگر زنده باشد كمك بخواهيد.

>>>   ع + غ
یک شیطان اصلی است
صلح برای شیطان کبیر ، اعلام آمادگی
ملت را بہ خون کشنیدان است

>>>   پیر صاحب سید احمد گیلانی ریس شورای صلح، و خیرخواه را خداوند (ج) بااین اقدام نیک شان کمک ویاری رساند که بتواند این اقدام خیلی به جارا هچه عاجل اقدام نما ید و در صلح خیر است اگر یک تعداد دوستان صلح دوست دیگر هم پیر صاحب را همراهی کنند بهتر خواد شد
با احترام
م ی ر خ ی ل

>>>   اول این یک کار طفلانه است که باید نکند.
باید این انباق جنګی از بین برود و یکی از این ها مانند مرد کار نماید. اشتی و اشتیګری کار زنان است. وطن را به مسخره نګیرید. بګذارید که کشته شوند

>>>   مشکل تقسیم چوکی است دیگر چیزی ندارند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است