شادی طالبان از فتح ولسوالی اندراب (عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۱۲    ۱۳۹۵/۵/۲۵ کد خبر: 119551 منبع: پرینت

طالبان تصرف ولسوالی اندراب بغلان را در صفحات اجتماعی خود اعلام کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، روز گذشته پس از تصرف ولسوالی اندراب بغلان به دست طالبان، آنان با ابراز خوشحالی این خبر را در شبکه های اجتماعی نشر کردند در حالیکه طالبان تلفات سنگینی داشتند.

http://files.afghanpaper.com/newsfiles/201608/201608150653282091.jpg

کد(10)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   درحقیقت سقوط السوالی بدست کوماندوهای پاکستانی و اشرار موقتی است بعدا سر افگنده بیرون خواهند شد

>>>   ترورست های طالب،مذدوران ونوکران پنجابی ها! انشاالله از طرف نیروهای دولتی افغانستان دوباره اندراب از نزد تان گرفته خواهد شد.مطمئن باشید شکست دوباره نصیب تان خواهد شد..زیرا شما از جمله فریب خورده گان ،جاهلان هستید.ودر بین توده ها جای ندارید.
م.م.ر

>>>   هههههه اندراب جای هادی نیست طالب فکر میکند که آنجا هم ناقلین هستند که همرای شان همکاری کنند مانند دهنه غور

>>>   خداوند کل طالبها را مردار بسازد و نابودشان کند و ریشه ی ظلمشان را از سر ملت مظلوم ما بردارد.
احمد عمر

>>>   می بخشی نویسنده محترم اندراب نه بلکه دهنه غوری توسط طالب ها گرفته شده، گرفتن اندراب ها کار ساده و آسان نیست، انشاءالله موفق نخوهند شد.
یک خوستی

>>>   این جنایت کارها بویی از انسانیت نبرده اند .این احمق ها چند مدت منطقه را میگیرند واین را نفهمیدند که حکومت بر مردمی که از انها متنفر میباشند زیاد دوام نمی اورد

>>>   یک نفر از این وطن فروشان بپرسد.هدف شما این همه قتل وجنایت چیست؟ اگر حکومت اسلامی است ایا اعمال شما اسلامی است ؟ کدام رفتارتان به قوانین اسلامی میماند؟ کجای تاریخ حکومت زور واستبداد پایدار بوده که از شما با این رفتار ها بماند .هر روز با جنایات خود مردم بیشتر متنفر میشوند.بلفرض چند روزی منطقه ای را گرفتید خوب هدف شما چیست؟ بنشینید فکر کنید .چکار میکنید .!!! مگر با زور اسلحه میشود حکومت کرد؟ وقتی من به شما میگویم احمق هستید .دروغ نگفته ام.مگر اینکه هدفتان نوکری برای بیگانگان باشد که شما نقش خائنین وطن را بازی میکنید .که این مطمئنم ذلت دنیا واخرت را برایتان خواهد داشت.

>>>   این احمقها ابرویی برای پشتونها نگذاشته اند.

>>>   اندراب قبرستان طالبان خواهد بود ونه جای امن آنها .اندراب در کنترول دولت ومردم آنست نه در دست طالبان .

>>>   نه من کار طالبان را می پسندم و نه کار دولت کابل را . در این میان خود افغانستانی ها دارن صدمه می بینند و دست به کشتار یک دیگر میزنند . سیاست ایلات متحده امریکا درباره جنگ افغانستان تغییر کرده است و تنها دستاورد سیاست امریکا فرستادن افغانها به جنگ افغانها است که یک دیگر را قتل عام کند . هم وطن عزیز با جنگ هیچی را نمی توانیم تغییر بدهیم . دولت کابل باید دست رد بر سینه بیگانگان بزنند و انان را از افغانستان خارج کند و طالبان هم باید در مورده صلح مذاکره کنند با مخالفین .
حبیب الله یوسفزی

>>>   تا زمانیکه جنرال های حکومت وحشت مولی در فکر ساختن بلند منزل از معاش سربازان خیالی و نان سربازان موجود باشند طالب ها پیروز اند.

>>>   تمام ولسوالی های بغلان را اگر طالبان بگیرند اندرآب ها را گرفته نمیتوانند خاب است خیال است جنون

>>>   درافغانستان کسی ناقل نیست خانه مشترک ما است

>>>   این کار خدا است نه به قول هر فاسد غلام ها ی امریکا کی شب روز درفکر دالر است بدون امر خدا هچ حرکت در کار نست

>>>   خدا ای حرامی های پاکستانی را بکشد

>>>   این خبر دروغ گرفتن ولسوالی اندراب بدست کماندو های پاکستانی بنام طالبان دور از حقیقت و از همان دروغ های شاخدار گذشته ای اس ای پاستان ومزدوران شان در افغانستان است مردم اندراب و خنجان مردم سلحشور ودلیر و جنگجوی در مقابل اجنبی های ملیشای پاکستان بنام طالبان بوده وهستند وچشم هر دشمن اجنبی را از حدقه چشمش بیرون میکشد که با چشم بد بطرف منطقه شان نظر اندازد چه رسد که دست شانرا دراز کنند به ان سمت این شایعات و انداختن ترس و حراس بمردم منطقه وقدرت نمایی جاسوسان پاکستان بنام طالبان است .

>>>   جناب یوسف زایی آیا طالبان بجز واژه ی جنگ واژه ی آدم کشی واژه ویرانی این گروه بجز این واژه ها چیزی در برنامه ی خود ندارند آیا با جنگ و ویرانی می شود مملکت داری کرد (مهاجری از ایران)

>>>   افرین آقای یوسفزی العان هوشیار شدی افرین هرچند دیر فهمیدی ولی باز خوب است کاش بقیه هم قبیله ای هایت هم بفهمند .

>>>   خداوند سرنوشت هیچ قومی را تغییر نمی دهد مگر خود ان قوم سرنوشت خود را تغییر دهد.مردم با ادم کشی وبرادر کشی به جایی نمیرسیم کشور ما کشور ی بافرهنگ وتمدن است نگذارید با این گونه رفتار تصویری زشت از کشور مان به دنیا نشان دهیم ما میتوانیم با اتحاد و اتفاق برای ازادی وابادی کشورما تلاش کنیم ودست اجانب را از کشورمان کوتا کنیم.من مطمئن هستم هیچ افغانستانی با غیرت دوست ندارد اجنبی و خارجی ها برایش تصمیم بگیرد ولی طالبان با نادانی بهانه دست اجنبی ها داده اگر اینها سر عقل بیایند آمریکا ودیگر کشورهای خارجی بهانه ای برای حضور ندارند وتمام مردم ار هرقوم تاجیک وهزاره وازبک پشتون در کنار هم میتواند خارجی ها را از کشور برانند چون دیگر بهانه ای برای حضور ندارند ای کاش طالبان سر عقل بیایند .ای کاش
علی مهدیار

>>>   اقای یوسفزی مگر دولت آمریکا را به کشور راه داده که به سینه اش بزند .طالبان اگر واقعا نوکر امریکا نیست دست از ادم کشی بردارد خود مردم افغانستان از پشتون وتاجیک وهزاره وازبک و ...آمریکایی ها وخارجی ها را از کشور بیرون میکنند .دولت چه کاره است؟ این طالبان است که بهانه حضور خارجیها شده اگر راست میگوید خود را الت دست عربستان وپاکستان قرار ندهد وصلح کند ببین خود مردم چه می کنند .طوری صحبت می کنی که بقیه مردم افغانستان از حضور خارجیها راضی هستند؟! بشین وکمی فکر کن .

>>>   نیروهای امنیتی ما توان هرنوع مقابله را با دشمن دارند این عقب نشینی یک تکتیک است .

>>>   توجهی هر خیانت ووطنفروشی را را به اسلام وکار خدا نسبت دادن حرف مشرکین منافق مردم فریب است تا با این حرفهای شریکی شان بخواهند جای پا دربین مسلمانان پیداکنند وهدف باداران شانرا براورده سازند کار خود در وطنفروشی و کشتار مسلمان بخاطر اهداف اجنیب ها نیست این عمل خاینانه یکعده خود فروخته شده واجیران بیگانه است که در یک کشور اسلامی جنگ ونفاق را دامن میزنند وراه اندازی میکنند بازهم میگویم کسیکه بخاطر اهداف کشور بیگانه غلام صفتان شان طالبان و شبکه حقانی و حزب اسلامی گلبیدین این خیانت وجنایت شانرا به اراده وامر خداوند همسو قرار میدهند انها از دین بی خبر و منافقین فریبکار اند .

>>>   اندراب را در زمان حکومت شان که اردو پاکستان و داوطلبان عربی و پنجابی با مزدوران داخلی همرای شان بود ، نتوانستند طرف اش ببینند حالا خو خیال تصرف اندراب را به گور خواهید برد شما مزدوران پنجابی و پاکستانی .
اندرابی

>>>   در اندراب به فضل خدا هیچ ناقلین وجاسوسان پنجابی نیست وکار اسان هم نیست که انجا را بگیرن در زمان حکومت این وحشی ها به انجا رفته نتوانسته بودند

>>>   خیالست محالست و جنون

>>>   بنام خداوند با تقدیم سلام
اګر در داخل چوکات دولت مان ودر سران دولت مان مفکوره واقعی خدمت باشد این کار هبچګا تکرار نخواهد شد ږ
چون شاهد حال هستیم که سران دشمنان افغانستان دولت افراد با صلاحیت افغانستان از یک ولا به ولا دیګر توسط موتر های دولتی انتقال می شود دیګه این دشمن را کی است که ګرفتار کند
خداوند دشمنان افغانستان ګر چی داخلی است ویا خارجی سرنګون کند

>>>   بنظرمن بجای این اشاره به طالبان یادولت یکبار پناه بخدابه سمت خوداشاره کنیم واز سخن صادق مصدوق غافل نشوید(آنچه ازخوبیها دیدید حمد خدارا بگویید وآنچه ازبدیها دیدید نفسهای خودرا ملامت کنید) وقتی بطرف کسی اشاره می کنید یک انگشت بسمت آنست وچهار انگشت دیگربطرف خود ماست
دراخیر توصیه می کنم ازنسبت دادن فجایع که همه ما سهیم هستیم به ملیت های یکدیگر پرهیزید
مزدشمابرخدا. هاشمی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است