از ایتلاف میان حنیف اتمر و عطامحمد نور باخبر شوید
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۸:۰۴    ۱۳۹۵/۵/۲۴ کد خبر: 119516 منبع: پرینت

اعتماد تصمیم گیرندگان پشت پرده افغانستان به اشرف غنی به پایان رسیده و عبدالله را نیز آدم منفعلی می دانند.
یک منبع نزدیک به سفارت آمریکا گزارش داد که طرح جدیدی روی دست است تا از پشتون ها حنیف اتمر و از تاجیک ها عطا محمد نور در دولت آینده نمایندگی کنند.

این منبع افزود: رایزنی هایی در این زمینه با عبدالرب رسول سیاف و حامد کرزی در حال انجام است تا این دو رهبر را نیز با این طرح هماهنگ نمایند.

از همین رو به زودی بین عطا محمد نور و محمد حنیف اتمر ایتلافی بوجود خواهد آمد تا در باره چگونگی دولت موقت تا زمان برگزاری انتخابات بحث و تبادل نظر صورت گیرد.

در همین حال گفته می شود که ریاست جمهوری به عطا محمد نور پیشنهاد مذاکره با اشرف غنی را داده اما وی نپذیرفته و گفته است که مایل به ایجاد هیچ ارتباطی با اشرف غنی نیستم.

ظاهرا با تمام شدن زمان ریاست اجرایی، زمان ریاست جمهوری نیز به پایان خواهد رسید.

(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   اگر خداوند فقط همین بلای اسمانی را از مابگیرد دیگر هربلای دیگر را مسلط سازد امنا وسلمناما با دیوانهای بسیاری ساختیم زجر های طاقت فرسای بی اندازه را تحمل نمودیم هرقدر کشتندوبستند وسوختند واتش زدندتحمل نمودیم ولی ننگ ریاست مغز ساختگی ومتفکر دوم جهان چنان مارا می ازارد که دیگر تاب مقاومت وحوصله افزای را ازما ربوده ازین به بعد زندگی با او دریک ثانیه معادل سالهارنج وتعب والم بی پایان است امیداین تکهنات و تحلیلات جسته وگریخته شایبه ای صحت یابد وبه واقعیت ها قرین گردد
جاندار از جاغوری

>>>   زمانیکه اتمر وزیرداخله بود عطا ادعا میکرد که اتمر برای کشتنش یک تشکیل خاص پولیس ایجاد کرده وبه این سبب نزد کرزی شاکی شده بود حالا چی شده که اتمر از نابود کردن عطا صرف نظر کرده وائتلاف کردند؟؟
این جنگ سالاران هر روز گروپ میسازند بعد ویران میکنند امروز با این فردا با آن !
ر

>>>   یک منبع دیگر نزدیک به سفارت انگلیس گفت: قرار است دو دزد مشهـــــور گل آقا شیرزی وبسم الله خان ائتلاف داده شوند ونقش اپوزیسیون را در مقابل اتمر وعطا اجرا کنند ، همه دزد های دوره سردار دزدان کرزی این رابه فال نیگ ویکباردیگر آماده شدن زمینه چور واختلاس غصب و غارت را پیش بینی میکنند
گیلگمش

>>>   شما که هنوز فاشیزم اوغانی را به درستی نشناخته اید٬ به ساده گی فریب آنان را می خورید. به اشرف غنی ٬ اتمر٬ احدی ٬ کرزی ٬ خلیلزاد و فاشیست های دیگری مانند اینها اعتماد کردن و فریب چرب زبانی های شان را خوردن ٬ عمق ساده گی و بی خبری شما را نشان می دهد. فاشیزم با کسی شوخی ندارد . فاشیزم قدرت میخواهد٬ آنهم یک قدرت مطلقه تک قومی در سراسر اوغانستان. فاشیست های پشتون ٬ شما را مثل کاغذ تشناب استعمال می کنند و هیچ ارزش دیگری برای تان قایل نمی باشند. شما پف می کنید و حرف مفت می زنید٬ آنان برنامه دارند و مطابق آن عمل کنند. شما را در مسایل واهی مصروف می سازند و خود شان کار های اساسی تحکیم حاکمیت قومی خویش را به سر می رسانند. آنان برای پنجاه سال بعد برنامه دارند ٬ شما برای همین امروز حیران مانده اید که چه کنید. دشمن را دست کم میگیریید ٬ اما خود تان هیچ هستید.

>>>   اتمر افسوس كه لغماني است
لغمانى ها سرى شيطان را خارييده
اما بشتون هلى ديكر بخصوص محمد زايي ها خو افغانستان را را ميراث از احمد شاه ميدانند

>>>   اقدام نیک بوده از این گرو‍‍پ بیکاره پر حرف وپیعمل کرده خوپ است
خودخوا جاطلب مسول بی مسولیت وواجب الااحترامم خویش را جلوه داده بنام سر قوماندان همه جوانان را به حلاکت رسانیییده ودیییگر اش به فکر فیشن وتغیر لباس بوده وهیچ دست اوردی دیده نشد ببه ضیاع وقت وفریب مردم ورفتن به حج

>>>   اوازه دروغین
ریاست جمهوری ، ریاست جمهوری است اما ریاست اجرائیوی یک بست سمبولیک و غیر قانونی است .
عطا آن کسی نیست که ریاست جمهوری پیشنهاد مذاکره را با او نماید بلکه این اوازه درست است که رئیس جمهور در این نزدیکی ها حکم برکناری عطا را میدهد .
ریس جمهور افغانستان ریس جمهور ملت افغانستان است و هر نوع مخالفت با او مخالفت با افغانستان خواهد بود ومردم از رئیس جمهور دفاع مینماید .
جمعیتی ها هر چه دل شان باشد بکنند در این شرایط اگر این نظام نباشد طبعی است که جمعیتی ها ضرر بیشتر خواهند دید واین بار در خارج از مرز ها نیز جایی نخواهند داشت .

>>>   سلام دوستان عزیز من با اقای حنیف اتمر هیچ گونه دشمنی ویا کدام خصومتی ندارم اما با شناختی که از وی دارم میخواهم بگویم تا زمانیکه او با باشد هرگز ملت مظلوم ما روی ارامش واسایش را نخواهد دید از ابتدای حکومت کرزی که او شروع کرد ابتدا بجان یونس قانونی و عبدلله و فهیم ودیگر مخالفین تا انها را بشکلی از صحنه دور نماید بعدأ شروع کرد به ولایات بر ضد اسماعیل خا ن تا اینکه او را از هرات پراند اما هرقدر کوشش کرد نتوانست اعطامحمد نور را از صحنه بر دارد حریفان تیم خود را بترتیب یک یک از سر راه خود برداشت چنانچه حامد کرزی نیز او را در اخر کارش شناخت وبا او قطعه رابطه کرد انتخابات را به چالش کشاند و انقدر مدبرانه وعالی سازماندهی کرد که هیچ کس بوی نبرد که چه گپ است هر زمانیکه میدید حریفانش به اوج عصبانیت رسیده اند اندکی عقب نشینی میکرد و گام های جهت خاموش ساختن انها به نفع ایشان برمیداشت تا ایشان را ارام ساخته وبعد دوباره شروع میکرد به عملی نمودن پلانهای خود او بالای هیچ قومی اعتبار ندارد من این را مخلصانه عرض میدارم که اصلأ بودن او در دستگاه دولت به صلاح ملت نیست ونخواهد بود نمیدانم چه دشمنی با این ملت مظلوم دارد ؟ و یا میخواهد چه کار کند گاهی فکر میکنم انگلیس ها او را بالای این ملت تحمل نموده اند تا توسط همین قسم اشخاص به اهداف خود دسترسی پیدا نمایند چون قدرت و صلا حیت فوق العاده دارد وبه هرکاری که اقدام نماید میتواند انرا انجام دهد مشکل اصلی اینجاست که او برای رسیدن به هدف خود حاضر است تمام افغانستان را نابود نماید با احترام هامبورک المان

>>>   به نظر من آمدن یک تغیر بزودی بخیر خواهد بود زیرا مردم از کارکرد این دو مسئو دولت خسته شدن دروغ های اینها تکراری شده است.

>>>   واح واح چى ريس جمهوري. اين ادم گپ زدن را ياد ندارد خدا ميداند اين .... را كى واز كجا اورده؟ اين... را چى به رياست.

>>>   انگیزه وجود ندارد هدف پایه داری قدرت است این جاروجنجال هاشخصی است اگربه هدف خدمت به مردم وطن است این جنجال سری چیست همه صلح میخواهند یکدستی ویک پارچه گی واتحاد واتفاق را جزاین راه چارئ نیست تاصلح کنیم ودرآرامی بسرببریم ازحکومت خوددفاع کنیم باکفتن پشتون ،ازبک ،هزاره ،تاجک وغیره هیچ چیزی بدست نمی ایدجزتباهی ودربدری پیشمانی سودی ندارد .
تاریخ بخوانید تابدانید که چرادروطن ماجنگ تمام نمی شود

>>>   خداوند مهربان است از دست هر دو خبیث مردم نجات یابند ع وغ درفساد غرق بودند وهستند اگرحکومت شان دوام کند به جز بدبختی چیزی دیگری را مردم نخواهددید....
امل

>>>   این یک شایعه و دروغ پراگنی منافقان است که در مورد عطامحمد نور والی مقتدر ولایت بلخ و ریس اجرایی جمعیت اسلامی افغانستان و ایتلاف ان با حنیف اتمر در مورد ساختن یک حکومت موقت بجای حکومت فعلی اطلاع رسانی کرده اند اینها همان اشخاص منافق قومگرا زبان اندیش است تا طور وانمود کنند که گویا عطامحمد نور بر خلاف داکتر عبدالله عبدالله شده اما در مورد مطلب دیگری امروز به استثنای چند فرد محدود دیگر حتی هم تیمیهای اشرف غنی نسبت عدم تعهداتش و وعده های میان تهی و جاطلبی و خود خواهی اش باعث جدایی و مخالفت شان گردیده است وحتی و اکثریت کارکنان عالی رتبه دولتی از تند مزاجی و حقارت های شان از جانب ریس جمهور هم نا رضایتی دارند هیچ زمانی چنین ریس جمهور موفق در کار دولتداری اش بوده نمیتواند .

>>>   جناب اشرف غنی عبدلله را باید کنار بذارد چون او مثل مگسی است که در اطرافش وز وز میکند ومزاحم میشود،دوم رئیس جمهور محترم عطا دزد را باید کنار بذارد ویک شخص دیگر از غیر تاجیکان در بلخ بذارد،واقعا دیگر کاسه صبر مردم لبریز شده،تاکی یک دزد روی شانه های شان حکومت کند؟سوم رئیس جمهور باید قاطعانه جلو عبدلله وعطا دزد را بگیرد وگرنه آنها فردا ادغای کاخ ریاست جمهوری را میکند.سمیع

>>>   سازش بین موش و پشک نا ممکن است. عطاء و اتمر مانند پشک و موش اند این مطالب دکر از عقل و واقعیت است.

>>>   خلاصــه غ خوب است ع بـــد است چون تیمش مفسد است

>>>   هر دو گزینه عالی است
بدخشانی

>>>   عاشقان و عارفان
در وزارت خارجه
دختری که اسمش زحل و عضو ریاست دفتر و به مدت 9 ماه میشود بنابه خواست مادرش بنام قاضی راحله مقرر گردیده عاشق یکی از کارمندان پسر به اسم مسعود سلطانی میشود این عشق انقدر سوزنده میشود که تا مادر خود را مجبور میسازد تا مسعود را هم به ریاست دفتر تبدیل میساز و قرار بر این میشود که دختر قاضی راحله باید مقرر شود به نمایندگی نیویارک اما دختر به مدت چهار ماه مقرری خود را معطل قرار میدهد تا اینکه قاضی راحله باز هم واسطه شده این اقارا به نمایندگی نیویارک مقرر میکند تا باشد عاشقان در ان جا به تفاهم برسد و عقد هم در ایند .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است