شاهد افزایش روزانه فساد هستیم
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۰۰    ۱۳۹۵/۵/۲۴ کد خبر: 119515 منبع: پرینت

دادستانی کشور اعلام کرد که کار استخدام کارمندان مرکز عدلی و قضایی به پایان رسیده و تا چند روز آینده کار این مرکز آغاز خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، داکتر ظهیر سعادت، عضو مجلس نمایندگان، در برنامه «آخرخط» گفت: اشرف غنی، با دستانی خالی به این سفر رفت و با مشتی خالی در این نشست اشتراک کرد. بطوریکه صدراعظم انگلیس، افغانستان را جزو فاسدترین کشورهای دنیا خواند. رییس جمهورغنی هم در برابر این سخن دفاعی نداشت چرا که این فساد در افغانستان حقیقت دارد.

وی افزود: یک سال ونیم از عمر حکومت وحدت ملی می گذرد و این دولت، هنوز، کابینه را به صورت درست تکمیل نکرده است. وزارت دفاع که در این شرایط حیاتی ترین وزرات کشور است، هنوز وزیر ندارد، رییس امنیت نداریم. پایتخت افغانستان شهردار ندارد. به طور واضح، در این شرایط به طور اتوماتیک فساد به وجود می آید.

سعادت گفت: بااین شرایط، متاسفانه ما نه تنها شاهد کاهش فساد در افغانستان نیستیم بلکه شاهد افزایش آن به طور روزانه بوده ایم.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   حالا حکومت برای تجــــار تسهیلات فـراهم کـــــــرده قـرار گفته خان جان خان الکوزی قبلا آنها پول رشوترا مجبور بودند یا برای یک صرافی تسلیم کنند یا به حساب رشوت گیرنده بریزند که این کار وقت گیر بود اما حالا دست بدست نقدا داخل دفتر خود میگیرند
ر

>>>   چرا برای ارائه اخبار در رسانه ها اینگونه سطحی نگری و کم توجهی میکنند مثلا : چندین رسانه می نویسد هفت سرنشین طیاره پاکستانی! در چندین رسانه دیگر میگویند شش سرنشین طیاره ، دیگری میگوید لاشه سوخته طیاره پاکستانی هنوز درهمانجا افتاده است ، دیگری عکس انتقال طیاره به کابل رانشان میدهد ، یک رسانه می نویسد نادر نادری رئیس اصلاحات اداری شد ، دیگرش می نویسد نادر نادر ی رئیس کمیسیون انتخابات شد، درچندین رسانه صوتی شنیدم که میگفت اکرم عثمان در سن 79 سالگی درگذشت وی در سال 1337 درکابل متولد شده بود ! آیا از سال 1337الی 1395 سنش به 79 میرسد؟؟
ر


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است