عبدالله نتوانست از صلاحیت، اقتدار خلق کند
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۳۰    ۱۳۹۵/۵/۲۴ کد خبر: 119497 منبع: پرینت

جناب داکتر عبدالله!

زمانیکه رییس جمهور برای مشوره‌های مهم و کلان برای شما فرصت نمی‌گذارد، مشکل در کجا است؟ آیا واقعا فکر می‌کنید مقصر رییس جمهور است؟
آیا شما می‌دانید که حضور شما در این سمّت، صلاحیت پرقدرتی بر شانه‌های‌تان گذاشته است؟ این صلاحیت، مقبولیت کلان اجتماعی را با خود حمل می‌کند.

اینکه رییس جمهور برای شما وقت نمی‌گذارد، تقصیر نه، بل زرنگی سیاسی اوست. مشکل در شما است که نتوانستید از این صلاحیت مشروع «اقتدار سیاسی» خلق کنید.

سیاست قبل از همه شناخت از فرصت‌ها و استفاده منابع است.

ملک ستیز


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   داکتر صاحب عبدالله به علت اینکه دایم مصروف ارایش و خرید لباس و دیدن کتلاک ها لباس می باشد ، فرصت فکر کردن در مورد صلاحیت ها و مسولیت هایشان را نداشته و ندارد . چرا بیچاره را مقصر میدانید زیرا .... می باشد در غیر ان یک مسول دولتی که در چنین مقام باشد اولویت های ضروری دیګری دارد که باید به ان فکر نماید .
قربان از ده سبز

>>>   مـــــــشـکل اینها آنست که فقط به منافع تنگ نطرانه تیم وتنظیم خود می اندیشند برای همین ناکـــــام وبد نام هستند

>>>   به تاید جناب ملک ستیز داکتر عبدلله شخص تر سو و نالایق است اکر ترسو نمیبود برنده انتخابات بو تمام مردم افغا نستان برایش رای دارند اما رای یمردم زیر بای کرد و با وسساتت جانکری حکومت وحشت تشکیل داد و مقام که برایش درنزر کرفته شد مودل صد رات بود اما راه رابرای غنی باز ماند و تاکید میکر د هریک بدون اجازه یکدیکر به تشناب نرود حالا کب از کب کزشته نتنها غنی بلکه اشبز اش به تشناب عببدالله می اید امکان دارد که فر دا یا بس ف ر دا غنی سخنکوی خود رابه ملا قات عبدالله روانه کند بهنا از جناب استاد نور صاحب تقاضا داریم تا او ضا را تحت کنترول ګرفته در غیر ان ۰۰۰۰۰۰۰ ع ف

>>>   ارگ ریاست جمهوری میگوید هروقتی که غنی می خواهد با عبدالله ملاقات کند او مصروف ارایش و لباس پوشیدن خود بوده وقت سپری میگردد این که گناه مغز متفکر نیست گناه عبدالله جان است که در وقت تعین شده ملاقات مصروف ارایش بوده وقت را به هدر میدهد

>>>   نظردهنده سوم ....... ع ف !
با املای تان "جوهر" تانرا به نمایش گذاشتید!! مثلا وسساتت (وساطت)
، نزر (نظر) وغیره


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است