پسر ظاهرشاه از امتیازات معلولان بی نصیب نماند
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۳۸    ۱۳۹۵/۵/۲۴ کد خبر: 119491 منبع: پرینت

اولین بلندمنزل به پسر ظاهرشاه تحویل داده شد.

کشور امارات متحده عربی برای معلولان در کابل خانه های مسکونی ساخت که اولین بلندمنزل به مصطفی ظاهر فرزند ظاهرشاه تعلق گرفت.

این در حالی است که وی نه معلولیت جسمی دارد و نه ذهنی!

http://files.afghanpaper.com/newsfiles/201608/201608140610231222.jpg

http://files.afghanpaper.com/newsfiles/201608/201608140610232136.jpg

کد(10)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   بیجاره غریب است مستعق اول همین آدم است.

>>>   هـــــرکس مانند کمپنی خصوصی پنجشیر وردک فعال نیست یکی از معاونیــــن این کمپنی از همین اپارتمان های خیــــــراتی دو اپارتمان رابرای خود گرفته است درحالیکه نه مــعیــــوب است نه مـــعـــلـــــول ! گـرچه ازنگاه مرده بودن وجدان معلول یا معیوب گفته میشود اما این از شرایط نیست که اپارتمان میدهند
( ر )

>>>   اول اینکه بچه ظاهــــــــر شاه است یا نواسه اش؟؟
معلولیـــــت وجدانی هم معیــــــــوب شمرده میشود

>>>   فســـــــــاد درکشور های عربی ازجمله عربستان سعودی وخاندان سلطنتی بیداد میکند:
درحالی که عربستان با جنگ یمن مصروف است جوانان شان زیر آتش قرار دارند، ملک سلمان و فرزندش محمد و بیش از 4000 همراه در ناز و نعمت، خوشگذرانی، فساد و بی شرمی زندگی می کنند که در ذهن نمی گنجد.
، هیئت همراهان شاه سعودی را به رده های مختلف تقسیم کرد ه اند: رده اول هیئت همراه را خانواده و افراد بسیار نزدیک تشکیل می دهند که با شاه و فرزندش محمد در سه کاخ مجلل در طنجه اقامت دارند.
: محمد بن سلمان نه تنها به همین اندازه بسنده نکرده است بلکه درحال ساخت کاخی است که از نظر جلال و جبروت فراتر از کاخ دلما بهجه در ترکیه است و احتمالا هزینه ساخت آن از یک میلیارد ریال سعودی فراتر برود.
: رده دوم را دوستان نزدیک محمد بن سلمان و تیپ ارتش و گارد سلطنتی تشکیل می دهند که صدها ویلای تروریستی را در منطقه الرمیلات و جاده اشقار به اقامت خود اختصاص داده اند. رده سوم را نیز درباریان و کارمندان بلندپایه دربار پادشاهی و شخصیت های مهم تشکیل می دهند اما شانس آنها از رده های بالایی کمتر است و در ویلاهای هتل فرح طنحه اقامت گزیده اند. چهارمین رده را سایر اعضای همراه شاه اعم از کارمندان عادی و دوستانِ دوستان و کسانی که با واسطه به این سفر آمده اند، تشکیل می دهند. آنها در هشت هتل که اکثر اتاق های آنها رزور شده است، اقامت دارند.
: هتل فرح طنحه و کنزی سولازور و موفنبیک و رویال تیولیب و هیلتون طنجه و هیلتون گاردن و حدود نصف هنل المزه از جمله این هتل ها هستند.
، هزاران خودرو با راننده به طور 24 ساعته اجاره شده است که این خودروها نیز نظیر محل های اقامت، بین رده های مختلف همراه شاه تقسیم شده است.
: رولزرویس و بنتلی برای رده اول، مرسدس بنز برای رده دوم و پژو و خودروهای لوکس کمتر برای رده سوم و در نهایت اتوبوس های مرسدس بنز برای حمل و نقل گروهی اختصاص یافته است.
، دربار پادشاهی هتل ها و ویلاها و خودروها را از دو هفته قبل از ورود شاه و هیئت همراه تا دو هفته بعد از رفتن وی در پایان ماه اوت جاری رزور کرده است چرا که شاه سعودی تقریبا در نیمه ماه ژوئیه وارد شد و پایان ماه اوت آنجا را ترک خواهد کرد. با این حساب، هتل ها و ویلاها و خودروها دو ماه و نیم کامل یعنی 75 روز رزور خواهد بود.
با ارزیابی تعداد اتاق ها و خودروها، هزینه روزانه اقامت و استفاده از خودرو حدود 40 میلیون ریال سعودی است. علاوه بر این 10 میلیون ریال سعودی نیز هزینه معیشت روزانه است. در کل، هزینه روزانه در پایین ترین برآورد، 50 میلیون ریال سعودی است.
: اگر 50 میلیون ریال سعودی را در 75 روز ضرب کنیم، هزینه سفر شاه سعودی چیزی بین چهار تا 5 میلیارد ریال یعنی معادل حقوق یک سال کامل 40 هزار سرباز سعودی می شود. این هزینه ها جدای از هزینه های شرم آور هیئت سعودی از فساد اخلاقی گرفته تا شرب خمر و مواد مخدر و فحشا است؛ به حدی که صدای خود اهالی صنجه را نیز درآورده است.
تقریبا همه روسپی های مغرب نیز به طنجه سرازیر شده اند زیرا درآمد یک شب آنها مساوی حقوق یک سال یک پرستار در مغرب است".
گیلگمش

>>>   این خانواده بد بخت معلول ذهنی استن در زمان حکمت پدر کلان اش در افغانستان نان پیدا نمی شد و پدر این ادمک در موتر مدل آن زمان از پیش وری یگ نانوایی تیر می شد دید که سر نانوایی بسیار بیروبار است . این آدمک پرسید چرا این چونین است برایش گفتن که نان پیدا نمیشه سری نانوایی بیروبار است در جواب گفت که برون کلچه بخورند.

>>>   قضاوت کنید!
نواسه شاه خانه ندارد اما محقق وخلیلی ومارشال ودزدان دیګر شهرکها دارند ای از .... بدست اوردند؟
روح بابا شاد باد

>>>   ما خوجای قبررا هم نداریم خداوند کمک کند

>>>   شما نمیدانید ولی حقیقت این است که حاکمان گذشته افغانستان یک معلولیت داشته اند و آنهم معلولیت دماغی بوده و شاید این ارث پدری به مصطفی ظاهر رسیده باشد.
بی بی زلیخا

>>>   وی وی چح چح بیجاره غریب است مستعق اول همین آدم است.
د خانہ سفرہ ندارہ وای وای

>>>   هموطنان زشت است در باره بزرگان وطن مون همچین اظاهر ن"ر های داریم
جاوید بدخش...

>>>   اگر سردمداران ما خوب ميبودند، ما مثل امروز نميبوديم، لاأقل مثل پاكستان بايد ميبوديم.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است