معرفی اتمر و رحیمی برای مذاکره با داکتر عبدالله
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۱۷    ۱۳۹۵/۵/۲۴ کد خبر: 119489 منبع: پرینت

پس از آنکه رییس جمهور اشرف غنی از دیدار با داکتر عبدالله ریاست اجرایی حکومت طفره رفت و مشغولیت جنگ هلمند را بهانه کرد، حنیف اتمر و عبدالسلام رحیمی را برای گفتگو با داکتر عبدالله معرفی نمود.

یک منبع از ریاست جمهوری گفت که رییس جمهور، حنیف اتمر مشاور عالی شورای امنیت ملی و عبدالسلام رحیمی رییس دفتر خود را برای مذاکره با داکتر عبدالله معرفی کرده است که ظاهرا مورد قبول داکتر عبدالله قرار نگرفته و رد شده است.

کد (4)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   ع هم باید محمد خان خان ومحقق را تعیین کند تابا اتمر ورحیمی صحبت کنند
ر

>>>   عجب انتخابى! معلوم ميشود كه اشرف غنى هنوز هم در خواب غفلت بسر ميبرد. مگر اتمر كدام موفقيت تا حالا در مذاكره با ديگر منتقدين داشته است؟؟ اين اتمر خاين فقط به فكر پر كردن جيب خويش هست...

>>>   خیلی مضحکه است، رئیس جمهوری که خود را شخص آگاه از تاریخ می‌نمایاند می‌گوید زمانیکه سکندر مقدونی شش سده قبل از میلاد جهان را تسخیر کرد به «افغانستان» که رسید «بند» ماند و با مقاومت «افغان»ها مواجه شد.
حالا شما بروید تاریخ کهن را قبل از هرودوت و بعد از او تا 300 سال پیش ورق بزنید اگر جغرافیایی را به نام «افغانستان» و یا مردمی را بنام «افغان» یافتید برای من نیز اطلاع بدهید.

>>>   اطمر را برای انتحار باید استفاده نماید نه برای جرگه چرا که اطمر یک آدم جانی است از خونریزی هراس ندارد به آسانی میتواند خون صد ها انسان را به یک چشم زدنی در روی جاده ها به فرش زرین مبدل سازد و قالین های مور ساخته از سرش عبور نماید کار های عملی را ترجیخ میدهد نسبت به جلسه و جلسه بازی

>>>   ضرور نیست که شخصیب چون اتمر ار به این مکار میفرستاد باید ضیا مسعود که از همین قماش ادم ها است تعین میشد

>>>   من از ریس صاحب جمهور تشکر میکنم که اینقدر توجه زیاد به جنگ در هلمند دارد که حتی یک ساعت همرای فرد دوم کشورخود هم دیده نمیتواند .امید است که با این توجه که ریس صاحب جمهور به اوضاع امیتی کشور دارد بزودی امنیت و صلح در تمام ولایات کشور ما تامین شود ومردم ما از بد بختی های جنگ درامان باشند .

>>>   اتمر یک فروخته شده انگلیس و رحیمی خائن درجه یک چور و چپاول بودجه برنامه همبستگی وزارت انکشاف دهات در هرات مزار و غیره جاهائیکه موسسه سی اچ ای کار میکند چه وقت این قحطالرجال از افغانستان خلاض میشود .

>>>   آقاي عقل كل جهان اينقدر جيغ ميزند كه از جيغ زدنش سكته كرد و بي بي گل را بيوه نكند!
بي بي گل جان تازه به أفغانستان عادت كرده! از ما گفتن بود،جناب عقل كل حالا خود داني.
لياقت محسني

>>>   اشرف غنی بازی ها طفلانه را شروع کرده است عبدالله هم باید همرایش طفلانه رفتار کند قدرت 50 50 است .

>>>   بـــه (( خیلی مضحکه است......
اگــــــــر شش سده پیش از میلاد اسکندر تولــد شده بــود برای من هم اطلاع بده!
اسکندر در سال ۳۵۶ ق م در شهر پلا متولد شد
گیلگمش


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است