کاسه صبر داکتر عبدالله لبریز شده است
 
تاریخ انتشار:   ۲۰:۱۵    ۱۳۹۵/۵/۲۳ کد خبر: 119453 منبع: پرینت

داکتر عبدالله سکوت را شکست و از اختلافات جدی میان خودش و شخص رییس جمهور پرده برداشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)،توریالی غیاثی، کارشناس مسایل سیاسی،گفت: از آغاز حکومت وحدت ملی مصلحت هایی در ایجاد این حکومت وجود داشت و تا هنوز این مصلحت ها به قوت خود باقی است.

وی افزود: دو طرف حکومت وحدت ملی، حرکت واحدی را شکل دادند و حکومتی به نام حکومت وحدت ملی ساختند. از همان آغاز این کار پر از چالش و اختلاف و کشمکش ها بود.

غیاثی گفت: امروز که داکتر عبدالله حرف از مشکلات و اختلافات می زند مشخص می شود که کاسه صبر وی لبریز شده است. در واقع کاسه صبر دیپلماسی و مصلحتی که برای پیشبرد وضعیت موجود داشته است لبریز شده است و این در حالی است که اگر داکتر عبدالله تا کنون این صبر و مصلحت رانداشت افغانستان به پرتگاه سقوط می رسید.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   اين انسان شخصيت ثابت ندارد، هميشه پاي از گليم خود درازتر ميگذارد، گاهي قندهاري ميشود و گاهي پنجشيري، استفاده جو و خود پرست است، اگر سابقه اش را حساب نمائيد، در رديف دهم جمعيت هم نميرسد، اما در چشم دريده گي همتا ندارد، اين دسته مكاره جمعيت اسلامي افغانستان شمول را به شوراي نظار تنگ نظر و سمتي بيراهه كردند، در مقابل استاد مرحوم به كمك باداران غربي شان قد علم كردند، مسعود و استاد رباني بصورت مرموز به شهادت رسيدند، اما كس نگفت كه چرا و چطور، نظاري ها هم بايد هوشيار شوند، و طرفداري از حق نمايند اين چهره ها مكار هستند، پنجشيري ها بايد احمد ضياء را تقويت نمايند، تا اندازه معقولتر است.

>>>   عبدالله کجا کاسه صبر دارد که لبریز شود. مانند یک طفلی معزور است

>>>   باید ظرفیـــت کاسه را کمی بیشتر بسازند چون گل بـــی دیــــن واشـــــرار هم همین را می خواهند وعطا چـــــور هم حالا که قـــــــارون گشته بس کند دیگر دزدی بیشتر را ضرورت هم ندارد وچوکی ولایت بلخ را به او قبــــاله بدهند تا جوش عبداللله عبدالله عبدالله کمی کمتر شود

>>>   توريالى غياثى يكى از بيكفايت ترين كارمندان وزارت خارجه هست كه با وأسطه به وزارت آمده و أصلا لياقت اين وزارت و كار فرهنگى را ندارد. اين فرد آداب معاشرت را هم ياد نگرفته و با همه در دفتر كارش بى نزاكتى مى نمايد.

>>>   غنی یک آدم دروغگو و قانون شکن است. مه به غنی میگم. تو خو نوکر همو امریکای تروریست هستی که مردم بیچاره جهان بخصوص فلسطین را توسط نوکر خود یعنی اسراییل به شهادت میرساند. غنی معلوم نیست که عیسوی است و یا مسلمان لاکن بعضی پشتون های دو اتشه و بی عقل از وی پشتیبانی میکنند. ما نباید بخاطر قوم و لسان از یک شخص حمایت کنیم. ما و شما اولتر از همه مسلمان هستیم بعد تاجک و یا پشتون و هزاره و غیره. هر کسی که بنام قوم طرفداری یک خاین را میکند در روز اخرت همراه با همان خاین حشر میگردد.
با احترام
ن. ا.

>>>   فقط این افراد..... مثل سمبول درچوکیها نشسته اند مثل صلاح الدین ،عبدالله رهبر هزاره محقق دوستم وغیره تمام مشاورینیکه دارند ازطرف غنی معاش ستون ششم رامیگیرند وتمام صلاحیت بدست شان است نه بدست وزیر ها کدام گپهای وزیرها قابل قبول بوده قرارگفته عبدالله ماه هاست مه ریسحمهور را دیده نمیتوانم بحزیگان دعوتهای خارجی اینگپ واضیع است واینها درهمین خوش استند که ما درچوکی بنشینیم زنگ بزنیم که یک گیلاس چای به مهمانم بیار میز صافی کند وبیرون بروم بادیگارد داشته باشم وامثال این درخالیکه ادم عادی هم مثل مدیر مکتب یکنفر دربیرون ازاطاقش نشسته همینکاررا انجام میدهد
فلهذا همگیشان مثل کف دریاست
.محمدسعید فاضلی ازاداره امور

>>>   اگر این کش و فش قصر سپیدار را میخواستی از دست ندهی باید بجای پوشیدن و خود نمایی با دریشی های چند هزار دالری به مردم بیچاره و بی نان کمی به مردم خود را نزدیک میکردی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است