شش سرنشین چرخبال پاکستانی آزاد شدند
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۵۳    ۱۳۹۵/۵/۲۳ کد خبر: 119426 منبع: پرینت

در تاریخ 14 اسد شش سرنشین چرخبال پاکستانی در ولایت لوگر توسط طالبان دستگیر شدند. در میان این شش نفر یک مهندس روسی نیز بوده است.

گفته می شود که این چرخبال به علت مشکلات تخنیکی مجبور به نشست شد و پاکستان ادعا می کند که مقصد این چرخبال روسیه بوده است.

طالبان در بدل آزاد سازی این شش نفر خواستار آزاد سازی زندانیان طالب که از سوی پاکستان زندانی هستند، شد.

در همین حال رسانه های پاکستانی گزارش کردند که شش سر نشین چرخبال که قبل در ولایت لوگر توسط طالبان بازداشت شده بودند، آزاد شده اند اما مشخص نیست که پاکستان به خواسته طالبان مبنی بر آزاد سازی طالبان عمل کرده است یا خیر؟

کد(24)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   بــرای کمپـــــنی امنیتی خصوصی ما که نامش را انیت ملی گذاشته جای خجالت است که هیچ اثری ندارد ، درکنار سرقت های مسلحانه اختطاف دسیسه باز ی اقلا کمی کار هم باید کنند

>>>   اینجا بر همگان ثابت شد اگر سرنشینان چرخبال به پاکستان تحویل داده شده باشند، طالبها نه تنها هیچ قدرتی در داخل وخارج ندارند بلکه تمام تحرکات آنها توسط اشارات آی اس آی رهبری میشود و رهبران طالب هیچ نقشی در جنگ افغانستان ندارند و طالبهایی که بر ضد ملت و دولت با نام جهاد مردم بی گناه را قتل عام میسازند فقط الت دست پاکستانی ها و دشمنان افغانها هستند .البته اینی که طالبها غلامان حلقه به گوش استخبارات نظامی پاکستانی ها هستند هیچ شکی نیست ولی هستند کسانی که با نام اسلام در دام آی اس آی گرفتار شده اند و نمیدانند جنگی که بر ضد نیروهای امنیتی افغانستان میکنند هیچ وجه ی انسانی و اسلامی ندارد و فقط زمینه ی افغان کشی زیاد تر را در خاک افغانستان فراهم میکند چیزی که دشمنان ما از وجود آن بسیار خشنود و راضی هستند.
مولانا رفیق الله وطن خواه


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است