سخنان عبدالله مخالف موازین دولتداری است
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۳۱    ۱۳۹۵/۵/۲۳ کد خبر: 119422 منبع: پرینت

ریاست جمهوری صحبت های اخیر داکتر عبدالله را مخالف موازین و روحیه دولت داری می داند و باور دارد که اساس حکومت داری بر اصول و ضوابط قانونی استوار و بر مبنای آن اجراآت صورت می گیرد.

به گزارش ریاست جمهوری کار حکومت وحدت ملی به حیث مجموع ادامه می‌یابد و به زودی درمورد اظهارات ایشان بحث‌های جدی و موثر صورت خواهد گرفت.

کد(24)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   چیق زدن غنی مطابق به موازین ریاست جمهوری نمیباشد

>>>   اگر عبدالله خاموش باشد و غنی هر دزد و متقلب را سفیر و وزیر تعین کند در ان صورت خلاف موازین حکومت داری نیست و لی وقتی ابراز نظر کرد باز خلاف موازین حکومت داری میشه . جای نورستانی زندان بود نه سفارت کجاست موازین حکومت داری . بدون تعصب غنی لیاقت ریاست جمهوری را ندارد چون هم مریض جسمیست هم روحی.و تعصب موج میزند از کنارهایش.
افغان

>>>   اقای عبدالله با اظهارات خود نشان داد که از حکومت داری چیزی نمیداند در تمام حکومت های دنیا اختلافات سیاسی وجود دارد اما چنین گفتاری نمیکنند که مردم را نارام بسازد این گفتار نکامی خود عبدالله را نشان میدهد که در چوکی لق نشسته دعوای عبدالله چوکی های ریاست و سفارت به دوستان اش است جای بسیار تاسف است که اقای عبدالله هنوز به فکر ملت بیچاره و ستمدیده نیست و از اقای نادری در سمت نو انتقاد میکند اقای نادری انسان حق بین و عدالت پرور است که در زمان کرزی به اثبات رساند و کسانی را در سمت های حکومتی از طرف عبدالله انتخاب شدند که خاین ملی هستند مانند علومی و معاون اش از حزب اسلامی و غیره و خود عبدالله در ویرانی کابل دست داشت و طرفداری از گفتار های یک شخص خاین مانند کرزی میکند که هفت هزار طالب را از محبس رها کرد تا مردم بیچار ما را بکشند اگر اقای عبدالله در حکومت راضی نیست چرا استعفا نمیکند
بصیر نظری

>>>   عبدالله فقط و فقط از بازمانده گان شروفساد فاسدین درجه یک ۱۵ سال گذشته کوروهای مافیایی عاملین خرید و فروش فست های دولتی غاصبین زمین حمایت و نماینده گی می کند و بس


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است