روزبروز میدان بیشتری به افراد فاسد داده می شود
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۴۶    ۱۳۹۵/۵/۲۱ کد خبر: 119354 منبع: پرینت

فساد اداری و انواع دیگر از فساد در افغانستان بسیار گسترده شده و جایگاه حکومت را متزلزل کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رساني افغانستان (afghanpaper)، غلام حسین ناصری عضو مجلس نمایندگان گفت: در ساختار حکومت افرادی فاسد، سودجو و زورمند وجود دارند. کسانیکه هیچ کدام تاثیر مثبتی در سرنوشت افغانستان نداشته اند.

وی افزود: آنها فقط ثروت می خواستند و می خواستند که خون دل مردم افغانستان را بچاپند و بخورند و ذخیره کنند. اما تمام اینها برمی گردد به کسی که ادعا می کند رییس جمهور مملکت است. ادعا می کرد که از تمام این موارد جلوگیری می کند اما این کار را نکرد و روز بروز میدان بیشتری به این افراد فاسد داد و مردم را روزبروز در تنگنا و بدبختی فرو برد.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   کدام رییس جمهور؟ کدام اصلاح آور کسی که خودش بایک نکتایی ویک پتلون ازغرب آمد وهزاران ملیون دالر به روزهای اول ریاستش به خانم بی بی گل جان ازجیب دولت به نام نهاد خیریه بی بی گل امروز ممکن است دارای آن رامحاسبه کرد چه انتظار دارید ازچنین کسیکه خوب میداندرئیس این مردم واین مملکت نیست چهارصباه همراه همان چپاول گران جمع آوری میکند مثل آقای کرزی فردا بدردش بخورد تا مبادا دستش پیش کسی دیگری دراز نباشد.
هاشمی

>>>   به جاي تمركز عليه طالبان در سنگرهاي داغ در ولايات، بهتر است دولت و مردم ابتدا با حامد كرزي تصفيه حساب كنند. كرزي در بيخ گوش ارگ به صراحت در رسانه هاي بين الملي از موضع طالبان حمايت مي كند و پيشرفت شانرا در برابر ارتش، مستحق مي شمارد. بنا خون اين همه جوانان در ارتش هدر مي رود و جنگ باطل است. تا زماني كه دشمن از كابل حمايت مي شوند، بهتر است جوانان از صفوف و سنگرها به خانه هاي شان برگردند. اين جنگ بايد تعريف داشته باشد. نبايد بر خون جوانان رشيد مان تجارت سياسي صورت گيرد. تا زماني صف دوست و دشمن روشن نشود، اين جنگ با اين روشِ مشكوك، بي معني است و غرق كردنِ ملت و پروسه انقراض جوانان خواهد بود.

>>>   وکیــــــل خــــــشن وخشــــــونت گــــــرا ومـــــــروج خشونت


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است