تشخیص دوست و دشمن بهتر از قبل است
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۰۷    ۱۳۹۵/۵/۲۰ کد خبر: 119323 منبع: پرینت

با آنکه مدتی از آغاز فعالیت گروه داعش در شرق افغانستان می گذرد، رییس جمهور غنی اعلام کرده است که هفته های آینده نیروهای امنیتی افغانستان عملیات گسترده ای را علیه گروه داعش راه اندازی خواهد کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رساني افغانستان (afghanpaper)، فرهاد هاشمی، آگاه مسایل سیاسی با بیان اینکه قاطعیت رییس جمهور در ارتباط با موضع گیری نسبت به تروریست در دو ماه گذشته قابل ستایش بوده است، افزود: این موضع گیری در ارتباط با پاکستات و انتقاد از این کشور در جلسه وارسا نیز بسیار خوب بوده است. همچنین تشخیص دوست و دشمن و فرماندهی جنگ نیز بهتر از قبل بوده است اما موضوعات جدی تری هم وجود دارد که باید به آن پرداخته شود.

وی در این خصوص گفت: یکی اینکه کاش از دو تریبیون حکومت وحدت ملی یک پیام واحد را بشنویم و دیگری تعهداتی که حکومت در داخل داده و باید سبب اعتماد سازی بین مردم، ریاست جمهوری و ریاست اجرایی شود را نیز عملی کند. اگر مردم از یک طرف امیدوار به پیام های حکومت در ارتباط با مبارزه قاطعانه در مقابل مخالفان مسلح افغانستان می شوند از طرف دیگر امیدوار به اصلاحات شوند.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   گپِ امروز کرزی در رابطه به‌جنگ هلمند را جدی بگیرید؛ هر چند او این روزها بیهوده‌گویی زیاد می‌کند. من از صبح امروز هر چه به‌عمق گپِ او فکر می‌کنم، بیشتر شوکه می‌شوم و به ساده‌اندیشی و حماقت مردم ما تاسف می‌خورم. چطور همچون موجودی با این نوع طرز فکر طالبانی، 13 سال زمام امور را به‌دست داشت. شام امروز، همان‌طور که کرزی گفته بود [طالبانِ که در هلمند می‌جنگند، حق مالکیت بیشتر نسبت به‌ما دارند]، ولسوالی ناوه این ولایت به‌دست طالبان سقوط کرد. اگر حکومتی وجود د اشت باید کرزی را به‌خاطر این سخنان غیرمسوولانه‌اش مورد پیگرد عدلی قرار می‌داد. کرزی نه‌تنها حاکمیت ملی دولت را زیر سوال برده است، بل‌که عملا به‌خون هزاران سربازی که در برابر به تروریستان طالب می‌جنگند، بی‌حرمتی کرده است.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است