برگزار نشدن انتخابات، برای حفظ منافع برخی ها
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۴۸    ۱۳۹۵/۵/۱۸ کد خبر: 119220 منبع: پرینت

گفته می شود در افغانستان، اراده ای برای برگزاری انتخابات وجود ندارد.
به گزارش شبکه اطلاع رساني افغانستان (afghanpaper)، محمدنعیم ایوبی، عضو کمیته گزینش، گفت: اکثریت افرای که در قدرت افغانستان هستند، از برگزاری و اصلاحات در انتخابات هراس دارند. اینها کسانی هستند که منافع شان در خطر قرار می گیرد و با هر نوع تغییری بابرگزاری انتخابات زودهنگام، ممکن است منافعشان زیر سوال قرار گیرد و نتوانند آن را حفظ کنند.

وی افزود: این افراد در شورای ملی و در حکومت هستند و هر حرکتی را که برای اصلاحات انجام می شود قبل از رسیدن به نتیجه به بن بست مواجه می کنند تا منافع شان حفظ شود. این سناریو تا مدتی باید ادامه پیدا کند تا افغانستان و فضای سیاسی افغانستان با بحران مواجه شود.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   کسانی که در راه اصلاح قانون انتخابات وگزینش افراد صادق وسالم بجای افراد خاین وظالم ودزد کمیشنران گذشته سنگ اندازی کنند انها نه تنها که خاینین و جاسوسان خارجی اند از جمله دشمنان این مرزوبوم ومردم جنگ دیده افغانستان هستند وکسانی که میدانند فلانشخص ویا فلان کس در هر موقفی که باشند در چنین کار انتخاباتی سنگ اندازی و دست اندازی میکنند تا انتخابات شفاف برگزار نگردد وچهره ها انها را بمردم افشا نمیکند انها ترسو و بزدل اند .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است