کشتن 3 فرزند و بعد خودکشی پدر و مادر آمریکایی
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۵۹    ۱۳۹۵/۵/۱۸ کد خبر: 119197 منبع: پرینت

مقامات ایالت پنسیلوانیای آمریکا روز یکشنبه اعلام کردند زوجی که جسد آنها به همراه سه فرزندشان در شهر «سینکینگ اسپرینگ» پیدا شد، ظاهرا پس از قتل کودکان، خودکشی کرده اند.

رسانه های آمریکا پیشتر در گزارش های خود اعلام کردند دختر کوچک این زوج عمل پیوند قلب انجام داده بود و والدین او در تهیه دارو برای کودک بیمارشان با مشکل روبرو بودند. جسد این زوج به همراه فرزندانشان، در منزل مسکونی آنها پیدا شد.

به گزارش خبرگزاری اسوشیتد پرس، «جان آدامز» بازپرس قضایی در این باره گفت: در منزل مسکونی این زوج، یادداشتی پیدا شد که حاکی از «قتل - خودکشی» بود.

مقامات پولیس نیز اعلام کردند این پنج نفر بر اثر زخم های ناشی از شلیک گلوله جان باختند. یک اسلحه کمری نیز نزدیک والدین این کودک ها قرار داشت.

بر اساس گزارش های منتشر شده، نیروهای پولیس پس از دریافت تماس تلفنی از یکی از نزدیکان این زوج که از غیبت آنها نگران شده بود، به منزل آنها مراجعه کردند و با جسدهای پدر خانواده «مارک شورت سینیور» 40 ساله، مادر خانواده «مگان شورت» 33 ساله، و فرزندان آنها «لیانا» هشت ساله، «مارک جونیور» پنج ساله، و «ویلو» دو ساله روبرو شدند. سگ این خانواده نیز به ضرب گلوله کشته شده بود.

بازپرس قضایی در این باره اعلام کرد این زوج پیشتر نیز با «مشکلات خانوادگی» روبرو بودند، و «مگان شورت» مادر این خانواده در سخنان خود از شرایط روحی نامناسب به علت بیماری فرزندش خبر داده بود.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است