آلمان نیمی از پناهجویان مرز اتریش را باز می‌گرداند
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۵۳    ۱۳۹۵/۵/۱۸ کد خبر: 119195 منبع: پرینت

از هر دو پناهجو یک پناهجو توسط پولیس فدرال آلمان در مرز اتریش بازگردانده می‌شود.

به روزنامه دی ولت آلمان، پولیس آلمان مانع ورود نیمی از پناهجویان از مرز اتریش به این کشور می شود. بر اساس یک گزارش از روزنامه دی ولت، تنها در ماه جولای حدود 1300 نفر از 1600 پناهجویی که قصد ورود به آلمان را داشتند، در همان مرز اتریش بازگردانده شدند.

به گفته پولیس این افراد دارای شرایط لازم برای ورود به آلمان نبودند. بسیاری از این پناهجویان ابتدا به کشورهای مرزی اتحادیه اروپا وارد شده اند و بنابراین بر اساس توافق دوبلین در اتحادیه و بین کشورهای عضو، پناهجویان تنها شانس درخواست در آن کشوری را دارند که ابتدا به آن وارد می شوند. از آنجایی که اغلب آنها از طریق مرزهای آبی وارد اروپا می شوند، مقصد نهایی و مجاز آنها برای ماندن کشورهایی مانند ایتالیا و یونان می باشد.

در این گزارش نیز آمده که تعداد پناهجویانی که از سوییس به سمت آلمان می آیند افزایش یافته است. با توجه به جو عمومی که در سوییس حاکم است، پناهجویان شانس زیادی برای ماندن و ساختن یک زندگی جدید ندارند. سوییس نیز مانند کشورهای شرقی اروپایی مانند مجارستان و لهستان مخالف پذیرش پناهجو است. در ماه اخیر حدود 750 پناهجو از سوییس وارد آلمان شدند. پولیس آلمان همچنین اعلام کرد که مرزهای مسیر بالکان تحت کنترل است و به همین علت تعداد پناهجویان از مسیرهای غیرقانونی به شدت کاهش یافته است.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   همیشه نیمه پرلیوان راببینید .نیم دیگررامی پذیرندوونیم ردشده رابعنوان متجاوز مرزی نمی کشندکه سفارت افغانستان هم سکوت خفت بارداشته باشد.
شیوای بلخی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است