دختری در بدخشان از سوی برادرش به قتل رسید
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۰۳    ۱۳۹۵/۵/۱۷ کد خبر: 119172 منبع: پرینت

مسوولان محلی ولایت بدخشان از کشته شدن دختر 15 ساله ای از سوی برادرش خبر می دهند.

این دختر به ضرب گلوله از پا در امده اما مادر این دختر می گوید که دخترم خود کشی کرده است.

به گفته ی فروتن، پولیس قوماندانی امنیه این ولسوالی عامل این قتل را بازداشت و به هدف روشن شدن بیشتر این رویداد تحت تحقیق قرار دارد.

در همین حال، فعالان حقوق زن در ولایت بدخشان، از آنچه که افزایش رویداد های خشونت علیه زنان در مرکز و ولسوالی‌های این ولایت می‌خوانند، اظهار نگرانی می‌کنند.

به گفته‌ای آنان، عدم تطبیق قانون بالای عاملان خشونت علیه زنان سبب شده است که زنان و دختران این ولایت بیشتر از پیش مورد خشونت مردان خانواده‌ های خود قرار گیرند.

کد(24)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   خوب اول باید دلیل این قتل معلوم شود شاید برادر دختر دلیل موجه دارد.

>>>   فعالان حقوق زنان اول جلوی بی بند وباری رابگیرند . چطور در یک کشور اسلامی بی دینی وبی حیایی در جامعه ورسانه ها ورادیو وتلوزیون ما بیداد میکند اینها صدایشان در نمی اید.ولی بدون تحقیق ویافتن دلیل ابراز نگرانی میکنند

>>>   اگر دلیل این قتل بی بند باری ومسائل اخلاقی باشد باید ان برادر را مدال داد نه اینکه بازداشت کرد متاسفانه کم پیدا میشود چنین جوانانی.

>>>   خطاب به نظر دهنده اول هر کس که دلیل داشته باشد میتواند انسان را بکشد. شما دارید از قاتل طرفداری می کنید . واقعا انسان بودن هم ارزوست .
یوسف زی

>>>   اگر مرد است داغش را به قتل برساند

>>>   برادر وی باید اعدام گردد

>>>   هوووووووووو یوسفزی هم ارزوی انسانیت میکند! ؟ برو اول برادران طالبت را انسان بساز.که روزی چند طفل ومرد وزن بیگناه را قتل عام میکنند ودر اصل شما افراطی ها با عملکرد خود اسلام را پیش چشم مردم بد کردید تا مردم نادان به سوی بی بند وباری بروند وهمچنین قتلهای ناموسی رخ دهد.

>>>   هیچ برادری بدلیل خواهرش رانمیکشد .اگر شما ها که اعتراض میکنید خواهر ویا ناموستان دنبال بی بند باری وفحشا برود چه میکنید. ؟؟؟؟؟ حتما به او افرین وتبریک هم میگویید؟ !!!! واقعا غیرت بعضیها راارزوست..

>>>   خوب کاری کرده. در مملکتی که فقط نامش اسلام است واز تلوزیون گرفته تا دولتی ها ووکیل ها و.....دنبال بی بند باری هستند واسلام و احکام اسلام به تمسخر گرفته شده یکی طالب میشود یکی دولت دموکراتیک .در حالی که هردو سرشان در یک اخور هست وهردو نوکر امریکا هستند مرد باغیرت چه کند؟؟؟؟؟؟اگر او جلوی ناموسش رانگیرد در این مملکت بی در وپیکر که معلوم نیست کشور اسلامی است یا یک کشور غربی کی جلوی این بی بند باری را میگیرد؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟.افرین بر این همچنین برادر با غیرت.احسنت.

>>>   خوب کاری کرده اگر برادر جلوی خواهرش رانگیرد پس کی بگیرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

>>>   افرین یوسفزی خوب شد فهمیدی نیاید از ادم کش حمایت کرد افرین افرین افرین ...
برایت تبریک میگویم! !!!!

>>>   اقای یوسفزی میشه بگی طالبان چرا زنان و اطفال ومردم بیگناه را میکشند؟ دلیلش را تشریح کن لطفا! !!!؟؟؟؟

>>>   چند تن از فعالان مدنی باید اعدام گردند

>>>   پدر وبرادر مسولیت فامیل بدوش شان است از روز اول باید نگذارد که بدون محرم در بازار و غیره مراسم دوسان اشتراک کندو به همرای مادر پدر ودوستان محرم خود ازخانه بیرون شود واگر هروقت وزمان که بخواهد به هرجای برود وبه هرجای گشت وگذار نماید عاقبت همین خواهد بود از روز اول به فکر خوا هرت میبودی

>>>   این دختر در یک عروسی رقض نموده بود و بعد فلم رقص آن به مبایل های بچه های ملگرد و بی بند وبار بلوتوت شد و در کوجه و بازار سر و صدا پیدا کرد برادرش از طعنه هم سنانش مجبور خواهر را به ضرب گلوله شهید ساخت . مرگ بر فعالان حقوق زن که تحلیل مشخص در اوضاع مشخص برای آگاهی دادن مردم ندارد و صرف تشویق به رقص پایکوبی پوشیدن لباس غربی وغیره را نموده و زنان را به این سر نوشت دچار میسازد.

>>>   فعالان حقوق زنان مگر در آمریکا و کشورهای غربی زندگی می کنند مگر نمیدانند که غیرت وناموس پرستی جزء فرهنگ وهنجارهای جامعه ما میباشد چرا بر علیه بی بند باری وغربزدگی اعتراض نمیکنند. من برای ان دختر متاسفم .ولی در جامعه که رسانه وتلويزيون و مسئولین در فساد های اقتصادی و اخلاقی غرق شده اند وجامعه را به سوی تابو شکنی وهنجار شکنی سوق می دهند.بجز برای تعدادی که بی غیرتی وبی ناموسی یک مسئله حل شده می باشد برای اکثریت مردم ما چه از تحصیل کرده ونکرده ومذهبی وغیر مذهبی ناموس پرستی جزء از فرهنگ شان میباشد.مردم با این فقر اقتصادی و فرهنگی فرصت زیادی ندارند که فرزندان خود رسیدگی کنند هر چند این دلیل موجه نمیباشد.ولی مسئولین فرهنگی توجهی به فرهنگ کشور ندارند تا لا اقل رسانه های صوتی وتصویری را از فحشا وفساد پاک نمایند .این تازه اول راه است از فردایی بدتر باید ترسید.......

>>>   مال فدای سر ، سر فدای ناموس.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است