کابل شهر حادثه های خونین شده است
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۲۵    ۱۳۹۵/۵/۱۶ کد خبر: 119115 منبع: پرینت

حوادث مرگبار گوناگون و پی درپی در کابل، پایتخت افغانستان مردم این شهر را به وحشت و احساس ناامنی گرفتار کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رساني افغانستان (afghanpaper)، سیدنقیب الله هاشمی، عضو شورای ولایتی کابل گفت: امسال کابل شهر حادثه های خونین شده است. خون عده ای خشک نمی شود که به سرعت حادثه ای دیگر رخ می دهد.

وی افزود: ضعف مدیریت در نیروهای امنیتی و در راس آن فرمانده کل قوا، که هیچ تدبیری برای تامین امنیت مردم ندارند، عامل ایجاد چنین زمینه هایی هستند. اگر اعتراض و انتقادی هم بر این حوادث شود، پاسخ بزرگان کشور این خواهد بود که در آمریکا که کشوری پیشرفته است چنین اتفاقی می افتد اینجا که جای خود دارد.

هاشمی گفت: این در حالی است که در آن کشورها سالی یک بار چنین اتفاقاتی می افتد نه هر روز. ما هر ماه و هر هفته و هر روز شاهد این حوادث هستیم.

این عضو شورای ولایتی کابل گفت: کمیسیون سازی های حکومت برای بررسی این حوادث هم همانطور که در گذشته نتیجه نداده است از این پس هم هیچ نتیجه ای در بر نخواهد داشت.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   ضعف مدیریت در نیروهای امنیتی نیست ضعف مدیریت در نیروهای شرکت سهمی پنجشیر وردک است چون وظیفه ایتنها اختطاف سرقت جاسوسی به شبکه حقانی آأم ربائی است ، اگر میخواهید از جنایات پاکستان جلو گیری شودبایذد یک اداره دولتی کشفی تاسیس گردد که از همه مردم واز همه ولایات باشد نه اینکه برای دو ولایت به اساس تنظیم وقوم قراردادگردد ، نتیجه اش همین میشود که پاکستان همه روزه مصیبت خلق میکند اما اینها آگاه نمیشوند وبه دروغ میگویند ما یکماه پیش خبرداشتیم !!!

>>>   ضعف مدیریت در شورای امنیت است که تنها قدرت را بین قوم اوغان خود تقسیم کرده است ای کاش افراد شایسته و کار کن را بگمارند اتمر تنها کسانی را شامل وظایف خطیر مانند قوماندانی امنیه کابل نموده است اصلآ به ارثه نظامی بوی هم نمیبرد از اینکه اوغان است خیر هرچه میشود ملامتی بالای وزارت داخله است چون غیر اوغان است امنیت ملی و وزارت دفاع خو هیچ مسول نیستند چون لوگری های خود غنی هستند.
مسول عمده قوماندان امنیه کابل آقای رحیمی است که هیچ تحصلات نظامی نداشته از یک چوب فروشی به این کرسی رسیده است و باورم نمیشود که این شخص وظیفه شناس باشد و با عزت از این کرسی استعفا کند.

>>>   بخدا قسم ،اگر سه کشور تاجیکستان و ایران و افغانستان با هم دوباره متحد بشوند،به راحتی از ناتو و پنتاگون قوی تر خواهیم شد.
نیروهای ایرانی اکنون در سوریه و عراق و لبنان در حال جنگ با داعش و جبهه النصره هستند.کاری رو انجام میدهند که حتی آمریکا نمی تواند بکند.
بیایید متحد بشویم


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است