در بخش تدارکات افراد متخصص را استخدام کنید
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۵۰    ۱۳۹۵/۵/۱۶ کد خبر: 119112 منبع: پرینت

جلسه کابینه بریاست محمد اشرف غنی در ارگ برگزار گردید.

به گزارش ریاست جمهوری در این نشست وزیر مالیه در رابطه به چگونگی مصارف بودجه عادی و انکشافی الی برج اسد سال مالی 1395 به جلسه معلومات ارایه کرد و دلایل عدم تحقق پلان مصارف بودجه ملی را به جلسه بیان نمود.

وی همچنان برای رفع آن راهکاری هایی چون؛ تداوم و نظارت مسوولین از تدویر جلسات کمیته بودجه داخلی وزارت ها و ادارت دولتی، ایجاد هماهنگی بین ادارات مرکزی و ولایاتی، مسوولیت پذیری ارگانهای دولتی در مصارف بودجه و پیگیری متداوم مصرف بودجه در جلسات کابینه را به جلسه پیشنهاد نمود.

کابینه ضمن تایید پیشنهادات وزارت مالیه، وزارت ها و ادارات دولتی را موظف نمود تا در قسمت کارکنان تدارکاتی تجدید نظر نموده و اشخاص متخصص را در این بخش ها توظیف نماید، همچنان وزرا و روسای ادارات دولتی جلسات کمیته بودجه داخلی خویش را نظارت و رهبری نموده، پلان مالی و تدارکاتی سال بعدی را ترتیب و به وزارت مالیه، ریاست عمومی تدارکات ملی و ریاست عمومی اداره امور ریاست جمهوری ارسال نمایند.

کد(24)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   دکـــــــانـــــداران وکمپنی ها خود شان متخصص هستند ضرورت به تخصصی بودن تدارکات نیست، مثلا هیئت خریداری وزارت خانه ها سه فــــورم نرخ گیری را به دکاندار مورد نظر خود میدهند تا هرسه استعلام را نرخ بدهد وبعد تاپه کند موضوع مقتدارکمشن قبلا فیصله شده خلاص ، این چی تخصص ضرورت دارد؟


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است